Spring naar bijdragen

Even voorstellen


Benzo5

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben een man van 42 jaar die met tussenpozen jarenlang lorazepam gebruikt. Tijd lang 3x 2.5 mg en in de loop vd tijd 2x 2.5. Vorig jaar in kliniek waar ik zat voor drugsverslaving ook dit afgebouwd. Nu bij nader inzien veel te snel. Een half jaar geleden zat ik in een hele moeilijke periode en mn psychiater wilde alleen voor een korte periode en lage dosering voorschrijven. Toen ben ik zelf op zoek gegaan en gevonden. Nu zit ik best wel lang weer op 1 x 2.5 mg. Ik heb bepaalde momenten even zonder gezeten en toen ben ik op deze site terechtgekomen omdat ik van die extreme klachten had. Toen begon ik me pas te realiseren hoe heftig dit spul is en hoe moeilijk t weer gaat worden om er af te komen. Mijn bewondering en steun aan hen die nu in de afbouw zitten. Ik heb mn huisarts gevraagd voor hulp mbt afbouw. Maar zoals bij velen wist ook zij er weinig vanaf. Ze wist alleen te melden dat de afbouw met een andere benzo gepaard ging. Gelukkig heb ik mijn dagelijks gebruik overdreven (5mg) want vanmiddag kreeg ik een telefoontje van haar dat de afbouw begint met 25 mg wat anders 12.5 mg geweest zou zijn. Gelukkig had ik jullie info en de asthon manueal al gelezen. Maar ik worstel nu ook nog met mijn drugsverslaving dus ik denk dat het nu nog geen goed moment is om ook te gaan afbouwen. Ik ben erg blij met deze site en heb er erg veel van geleerd. Ik wens dat het voor iedereen een goed jaar mag worden. Groet, Benzo5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...