Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 1-1-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Iedereen een heel gelukkig 2020! Het zal voor velen een zwaar jaar worden, ar het doel is uiteindelijk benzovrij door het leven te stappen. Als dat dit jaar lukt is dat de opmaat tot een mooie toekomst! 

Hoe hebben jullie de jaarwisseling doorstaan? Wat kunnen slapen? 
Ik weet al bij voorbaat dat de 1e nacht van het nieuwe jaar een verloren nacht is qua slaap. Wij waren gisteren gezellig bij onze buren. Het werd laat, rond 3 uur lagen we op bed. Maar dan slaap je nog niet. Uiteindelijk toch wat weggevallen en vanmorgen om 8 uur al klaar wakker. Uitslapen is er voor mij echt niet meer bij. Lukt gewoon niet meer. 

Straks maar even het familierondje doen, dan is het nieuwe jaar echt afgetrapt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve allen,

Allereerst natuurlijk de allerbeste wensen voor 2020. Dat velen van ons dit jaar de eindstreep 0 mg halen en herstel mag optreden. 

Iedereen nog een beetje kunnen slapen? Hier toch nog wel 7 uurtjes gehaald. Met oordoppen in. Weinig voor mijn doen, maar ik voel me er nog niet in en in slecht door. Ik hoop nu de drukke dagen achter me liggen, o, nee, de kinderen hebben nog 5 dagen vrij, grrrr, ik wat meer rust in mn lijf krijg en wat zal stabiliseren. Ik merkte gisteren wel echt de stress van t vuurwerk trouwens. Blij dat dat voorbij is. Lang leve de oordoppen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens iedereen hier een heel gezond nieuwjaar. Dat kunnen we met z’n allen wel gebruiken hier.

gelukkig heb ik wat uurtjes geslapen. Beter dan de nacht ervoor. Terwijl er veel meer lawaai was. Nou als iemand nog gaat zeggen dat het dan psychisch is.... dan had ik juist nu een hele slechte nacht moeten hebben met al die knallen. 
 

Ik krijg overigens steeds minder energie en heb het gevoel dat ik achteruit ga. Symptomen zijn over de afgelopen maanden wel anders geworden maar niet verbeterd. Ik ben toch heel erg benieuwd naar de neuroloog en wil graag verder onderzoek. Maar dat is nog even afwachten. ik ga me toch steeds meer afvragen of er ook nog iets anders onder zit.. 

hoop dat iedereen een beetje heeft kunnen slapen. Gelukkig hebben we dit weer gehad. Veel liefs 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Annie87:

Ik wens iedereen hier een heel gezond nieuwjaar. Dat kunnen we met z’n allen wel gebruiken hier.

gelukkig heb ik wat uurtjes geslapen. Beter dan de nacht ervoor. Terwijl er veel meer lawaai was. Nou als iemand nog gaat zeggen dat het dan psychisch is.... dan had ik juist nu een hele slechte nacht moeten hebben met al die knallen. 
 

Ik krijg overigens steeds minder energie en heb het gevoel dat ik achteruit ga. Symptomen zijn over de afgelopen maanden wel anders geworden maar niet verbeterd. Ik ben toch heel erg benieuwd naar de neuroloog en wil graag verder onderzoek. Maar dat is nog even afwachten. ik ga me toch steeds meer afvragen of er ook nog iets anders onder zit.. 

hoop dat iedereen een beetje heeft kunnen slapen. Gelukkig hebben we dit weer gehad. Veel liefs 
 

Lieve mensen ik wens iedereen een goed en gezond 2020 en Gods Zegen  liefs Wilhelmina ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens iedereen een goed en mild 2020 toe.

Wanneer moet je naar de neuroloog @Annie87

Ik hoop voor je dat het toch Benzo gerelateerd is en dat het gaat beteren.

Ik probeer positief te blijven maar dat valt niet mee als je geen nacht slaapt en klaarwakker en alert in bed ligt en er steeds nieuwe symptomen bij komen.

Ik merk dat ik weer aan het vechten ben in plaats van het te accepteren.. Ik ben zo boos! 
Hulpeloos toe kijken is zo niet mijn ding Pfft.

Ik ben nu 4 maanden en een week Benzo- vrij.

 

bewerkt door Spinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Spinder:

Waaruit bestonden jouw klachten @Cyclad58?

mee eens @bolletje ik heb helaas een hork van een huisarts. Die me het liefst vol met diazepam stopt of weer aan de clonazepam helpt.

Maar jij moet het heft in handen nemen. Jij moet zeggen wat wel en wat niet, dus het gesprek over nemen. Dat moeten we trouwens allemaal. We zijn mondig zat. Het gaat om ons lichaam.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...