Spring naar bijdragen

Oudjaarsdag 31 12 2019


doorbijter

Aanbevolen berichten

Lieve allen,

Vandaag de laatste dag van voor velen van ons een zwaar jaar. Ik hoop dat iedereen vandaag de dag een beetje doorkomt. Persoonlijk kan ik niet tegen de knallen momenteel. Ik denk dat ik de hele dag met een geluidsdemper ga lopen. 

En voor 2020 is mijn doel toch echt bij de 0 te komen. En de hoop is me daar nog een Klein beetje redelijk onder te voelen zodat ik thuis met mijn gezin een beetje kan functioneren. Of bewaren we onze voornemens voor de huiskamer van morgen.....

Ps @Yollie volgens mij doe je iets niet goed. je spamt Het hele forum. Als je een huiskamer opent, ipv 4 dezelfde topics, zul je daar meer reactie krijgen verwacht ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Goeie morgen lieverds,

Strompel strompel...…. Ik ben ziek, echt ziek. Gammel, loopneus die harder loopt dan ik, de w.c. die vaak veel te ver is enz. Vorige week naar de h. arts geweest maar heeft niets geholpen dus straks maar weer.

Gaan jullie snif brul, snif, maar lekker feesten vanavond, snif, lekker fonduen oliebollen eten, gezellig samen zijn, ik geef er niets om (brul brul) ben niet jaloers..... Ik ga wel in een hoekje zielig wezen.Plaatjes Ziekte

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo @doorbijter,  ik zit nu op 7 mg diazepam, wil dit enkele weken zo houden, daarna weer een mg gaan zakken.
Ik heb nu nog gruweldagen ertussen, moeite met accepteren van die dagen. Maar door mijn per ongeluk cold turkey ervaring vallen de gruwel dagen nog eigenlijk in het "niets", toen dacht ik knettergek te worden en dacht dood te gaan van de klachten.
De nu gruweldagen probeer ik door te komen door eerder aan de bel te trekken bij vrienden voordat ik helemaal in mijn cocon schiet en er geen land met me te bezeilen is.  In de avond helpt mij soms een voorleesboek of mindfulness. 
Series kijken geeft nu ineens meer spanning, ik ga dan bang worden om meest onbenullige terwijl ik voorheen gek was op spannende thrillers. De angst vind ik hels, bang worden om niks, een gevoel wat er ineens is en dan mijn hart die op hol gaat, de sensaties vindt ik heel zwaar. 

Dus eerst maar wat stabiel worden op de 7 mg. 
Hoe zit het bij jou? 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vallenenopstaan1 ik heb al 4 mislukte stoppogingen op Lorazepam achter de rug. Nu voor t eerst op diazepam. Ik kom van 20 mg deze zomer. Afbouw ging redelijk tot aan de drukke decembermaand. Veel te veel gedaan, dus nu op de blaren zitten. Ik ga nu stabiel worden op 10 mg en daarna 1 mg per maand afbouwen, althans das de planning. Wat is jouw tempo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@doorbijter, ik wil hetzelfde tempo als jij doen.  Zal wel een discussiepunt bij de huisarts worden, maar hij/zij mogen op hun kop gaan staan. 
In het verleden ermee gestopt, toen werd er gezegd: Je slikt te weinig om afkickverschijnselen te krijgen :wacko:.  

En nu wilde ze me omhoog zetten ipv helpen met afbouwen, toen ik er 2 weken geleden zat met de ontwenningsklachten :blink:
Van 2 x 5 mg naar 2x 10 per dag, ik verwonder me over uitspraken van sommige artsen, en hoe gemakkelijk je de pillen jaren lang kunt krijgen. 
Ik had geen vaste dosis, nam soms een dag niks, dan weer 20 mg, dan weer niks, dan weer 10..... dit jaar in jaar uit. 
In het topic: wie is wie, voorstellen,  staat een beetje grof weg geschreven hoe en wat. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Hartstikke goed Deli. Proficiat kerel. En dat er nog vele jaren mogen volgen.

 

Nou ik ben naar de h. arts geweest en heb een lichte longontsteking dus wat A.B. slikken en dan moet het binnen  een paar dagen gepiept zijn.  Weet alleen niet wat ik nu wel of niet mag.

Bolletje beterschap goed uitzieken hoor meisje liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...