Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 december 2019


Marc

Aanbevolen berichten

Ah lieve @bolletje heel veel beterschap!!! Hou het goed in de gaten want een longontsteking is niet niks!! Sterkte :lips::rose:

@knakker wederzijds, wil jou ook heel graag zien. En echt wil niet overdrijven, maar net een harde klap. Echt niet normaal meer. Weet dat het steeds komt, maar toch whaaaaaa en dan hoog ook nog als het extra hard is, die knal. Mijn hele lichaam schudt ervan soms :D

Fijne avond allemaal, hoe je het ook gaat invullen. Zelf een onrustig gevoel altijd zo dat einde van het jaar. Maar wel zin in het nieuwe jaar. Morgen avonddienst dus al te laat ga ik het niet maken. Wil fris en fruitig iedereen gelukkig nieuwjaar kunnen wensen. Zeker de collega's met hoofdpijn, walletjes en een zwaar hoofd van de voorgaande nacht:rolleyes: Ja ik kan dan heel gemeen zijn, meer leedvermaak. Omdat ik er zelf ws ook altijd zo bijliep dan. Terugpakken die mensen haha. Nee hoor. Iedereen moet doen wat hij/zij wil. Maar voor mij een droog oud en nieuw :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei fleurtje:

Oh @Rosee toch :( :( :(

Ik vroeg me onlangs nog af hoe t met je relatie stond omdat je er eerder iets over liet vallen maar wist niet of t gepast was er iets over te vragen.

Waarom werkt t niet? Je hoeft niet te antwoorden uiteraard.

Beetje ingewikkeld verhaal. Eigenlijk ben ik heel kinderachtig bezig geweest, deed moeilijk omdat hij koffie ging drinken met een ex. Terwijl me dat niet eens interesseert. Wat ik moeilijk vind is dat ik het gevoel heb dat ik me altijd aan hem moet aanpassen. Ik ga altijd naar hem als de kinderen5 naar mijn ex zijn, 1 x in de 2 weken. Hij komt bijna nooit bij mij, ziet me liever zonder kinderen. Ik hou van hem, maar het voelt vaak alsof ik mezelf tekort doe. Ik wil zo graag dat hij echt deel uit maakt van mijn leven, hoef niet samen te wonen maar meer betrokkenheid. Maar ik kan/wil hem niet veranderen, dit is wat het is en ik kan alleen maar zelf beslissen of ik hiermee door wil gaan of niet. Dit speelt al lang, maar omdat we het zo fijn hebben als we elkaar zien zet ik me er steeds overheen. Denk dat ik expres zo kinderachtig heb gereageerd om iets te forceren. Pffff niet echt volwassen van mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé vreemde en bekenden, fijn nieuwjaar! :heart:

Ik zet komend jaar weer door waar ik het afgelopen jaar mee begonnen ben. Bazen laten weten dat werk niet op 1 staat maar wat je het liefste ziet. Je gezin of je hobby.

Pak je dat af van je werknemers functioneren ze niet ze niet meer. Zo werk ik tenminste niet.

Maar om een discussie te voorkomen, Gelukkig uiteinden allemaal.

En mijn lieke wat ik altijd draai rond deze tijd

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn kat net vol gemest met tonijn, haar lievelingseten. Spirit misschien valt het mee en is de avond om voor je het weet.  

Hopelijk gaat het in Nederland nog eens worden zoals in andere landen, waarbij de gemeente het vuurwerk afsteekt en er een mooie lichtshow te zien is. 

Genoeg gemopperd; Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst! Met mooie wensen en de lef om ze uit te voeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in Haarlem is het echt niet meer normaal. Moet zo op de fiets naar vrienden. Durf niet eens naar buiten. Denk dat ik het ga afzeggen. Als de dood dat ik iets tegen mijn hoofd aan geschoten krijg. Ze gooien er ook mee naar elkaar toe. Verstandiger om thuis te blijven. Geraak er zelfs van in paniek. Kan er zo niet tegen. Hield vroeger ook van vuurwerk als jongetje maar dit was toen niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Siervuurwerk en gillende keukenmeiden vond ik altijd leuk. Hooguit een rotje. Dat was the limit voor mij. Toen hield ik ook al niet van die 100.000 knallers(matjes). Maar goed morgen is het weer over hoop ik. Mijn katten hebben er echt niets van. Kan mij voorstellen dat veel beestjes er niet tegen kunnen. Las van mensen dat ze hun beestjes zelfs kalmeringstabletten/spuitjes moeten geven. Verschrikkelijk eigenlijk.

Ga keihard muziek luisteren met koptelefoon en eerst afbellen. Ga er echt niet door heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rosee:

Beetje ingewikkeld verhaal. Eigenlijk ben ik heel kinderachtig bezig geweest, deed moeilijk omdat hij koffie ging drinken met een ex. Terwijl me dat niet eens interesseert. Wat ik moeilijk vind is dat ik het gevoel heb dat ik me altijd aan hem moet aanpassen. Ik ga altijd naar hem als de kinderen5 naar mijn ex zijn, 1 x in de 2 weken. Hij komt bijna nooit bij mij, ziet me liever zonder kinderen. Ik hou van hem, maar het voelt vaak alsof ik mezelf tekort doe. Ik wil zo graag dat hij echt deel uit maakt van mijn leven, hoef niet samen te wonen maar meer betrokkenheid. Maar ik kan/wil hem niet veranderen, dit is wat het is en ik kan alleen maar zelf beslissen of ik hiermee door wil gaan of niet. Dit speelt al lang, maar omdat we het zo fijn hebben als we elkaar zien zet ik me er steeds overheen. Denk dat ik expres zo kinderachtig heb gereageerd om iets te forceren. Pffff niet echt volwassen van mezelf.

Er zijn meer mensen die op een bepaalde manier reageren om iets te willen afdwingen dat ze graag anders zien. Of dat je t daar ook mee krijgt is nog maar de vraag natuurlijk. Op dit moment heeft t miss alleen maar als resultaat dat jij je ellendig voelt en hij ook.

Heb je hem al zo verteld zoals je t hier neerschrijft? En hoe reageert hij daar dan op?

Ik vind dat je t heel mooi en duidelijk hebt neergeschreven. En dat t zeker dingen zijn die je mag verwachten van iemand waar je een toekomst mee ziet.

Een relatie bestaat toch uit compromissen sluiten zonder jezelf te verliezen? Als t voor hem te moeilijk lijkt en voor jou heel belangrijk is t miss wel goed even afstand te hebben.

Iemand loslaten waar je van houdt is moeilijk. God mag weten dat ik daar heel slecht in ben maar t vasthouden heeft me altijd op termijn meer pijn bezorgd.

Tijd brengt raad. 

Moeilijk :( :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was van plan leuke buitenverlichting op te hangen in de tuin. Jongste zoon was zo lief om het lampjessnoer uit elkaar te halen, uur over gedaan, eerst ff checken natuurlijk of de lampjes t deden. Gaat de oudste er met zijn lompe voet bovenop staan (wat ie ontkent)  en nu doen ze het niet meer. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oliebollen en appelflappen gebakken. Nu rustig de avond uitzitten. Ik ga niet vertellen wat voor avond ik een jaar geleden had, maar ben zeer dankbaar om hier dan nu te zijn. Mijn moeder, heel lief bedoeld, heeft een fles alcoholvrije champagne mee genomen. Zag net de fles staan, met Hello Kitty erop :lol: @Smaragd balen dat je niet weg gaat. Heb je een plan voor vanavond nu? TV kijken? Hou je het droog? @Jopie wat vreselijk zeg! Sterkte met werken! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel eerlijk gezegd had ik ook geen zin. Dus het komt nog goed uit ook :D Kan slecht nee zeggen.

Afgezegd en nu lekker mijn eigen dingen doen. Muziek, eten, in bad, lezen. Gewoon normaal, heb ik veel meer zin in.

Ook geen zin om drinkende mensen te ontmoeten, al weet ik dat ik  zelf toch niets had kunnen drinken(refusal) 

Komt goed hier. Geniet er van al je er zin in hebt.

Djw @fleurtje :heart: 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...