Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 30-12-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Het iedereen,

Wat een strijd he. Nooit gedacht Dat ik t op de diazepam nog zo ontzettend zwaar zou krijgen. Voel me in en in slecht en daarnaast erg verdrietig. En wanhoop dat ik nog zoveel moet afbouwen. Ik weet dat er velen in dezelfde ellende zitten, helaas. 

Don't give up.

Elk uur is een uur dichter bij genezing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi iedereen,

Sinds de afbouw van de seroquel heb ik een zeer beklemmend drukkend gevoel op mijn borstkast net boven mijn solaplexus. De HA belt mij zo terug ik voel me er nogal ongerust over. 
 

@doorbijter

Ik vind het knap van je wat je allemaal doet en dat je dat ook nog goed kan relativeren. Kijk wat je al allemaal achter je hebt gelaten ipv wat voor je ligt, dat gaf mij altijd weer moed en kracht.
 

Succes! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei doorbijter:

Het iedereen,

Wat een strijd he. Nooit gedacht Dat ik t op de diazepam nog zo ontzettend zwaar zou krijgen. Voel me in en in slecht en daarnaast erg verdrietig. En wanhoop dat ik nog zoveel moet afbouwen. Ik weet dat er velen in dezelfde ellende zitten, helaas. 

Don't give up.

Elk uur is een uur dichter bij genezing

Snap je helemaal lieverd, we kunnen dit alleen stap voor stap doen. Dag per dag. Niet te ver terugkijken en niet te ver vooruit kijken. Dikke knuffel voor jou 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Deligaf1:

Hi iedereen,

Sinds de afbouw van de seroquel heb ik een zeer beklemmend drukkend gevoel op mijn borstkast net boven mijn solaplexus. De HA belt mij zo terug ik voel me er nogal ongerust over. 
 

@doorbijter

Ik vind het knap van je wat je allemaal doet en dat je dat ook nog goed kan relativeren. Kijk wat je al allemaal achter je hebt gelaten ipv wat voor je ligt, dat gaf mij altijd weer moed en kracht.
 

Succes! 

 

Wat naar Tim! Goed dat je ermee heen gaat. Als het niks is, zal het waarschijnlijk de afbouw zijn. Hopelijk trekt het snel bij. Waar ben je met je afbouw? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Annie87:

Wat naar Tim! Goed dat je ermee heen gaat. Als het niks is, zal het waarschijnlijk de afbouw zijn. Hopelijk trekt het snel bij. Waar ben je met je afbouw? 

@Annie87 de dokter had zojuist gebeld, hij zei dat het door de afbouw komt en dat ik dat nog wel even kon voelen. Ik slikte 2x 100mg sochtends en savonds. Op advies van de HA 24 december heb ik sochtends 100mg geslikt en savonds 150mg. En de dagen erna alleen savonds 150mg. 
 

Ik stop er ook even mee met al dat gewissel met medicatie en therapie ben afgelopen jaar alleen maar daar mee bezig geweest. 
 

Morgen ben ik 1 jaar benzo vrij, wat ik aan klachten over heb is dat ik vaak van die dwang gedachtens heb die ik niet kwijt kan raken dit heb ik misschien 1 of 2 dagen in de maand het maakt me ook zeer onzeker en brengt me erg aan het twijfelen het is altijd 1 repeterende zin die voorbij komt. Dit had ik ook nooit voor de ontwenning gehad. En meer mensen hebben daar ook last van had ik gezien op benzobuddies en drugsforum. Zelfs de precies de zelfde zin.

Hoe is het met jou Annie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bolletje:

Hé daar iedereen,

Alles nog onder controle bij jullie? Ik moet zo werken maar ben al zo'n 10 dagen stevig aan het bulderen. Heb wel codeïnetabl.  maar dat help niet, dus maar eens kijken of ik ff langs kan wippen bij meneer de dokter.

Zo nu naar het werk. Later kanjers.

Hallo Bolletje je bent er weer heb je fijne dagen gehad en uitgerust  een vraagje ik ben aan het afbouwen slapen gaat steeds slechter veel meer tinnitus rare nek pijn en angsten veel meer ik zou er dol van worden angst om gek te worden en dood te gaan mensen ontwijken wil geen visite ik kom niet buiten straatvrees dit is geen leuk leven mijn zoon help me en weet wat ik doormaakt ik begrijp voor hem is het zwaar maar hij wil mij weer gezond hebben  ik was zo sterke vrouw en loop de hele dag te janken ik wil er van af en mijn hondje is mijn alles ze is heel gevoelig voor emoties ik wens je een fijne dag   liefs Wilhelmina

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Angke:

Had,heeft iemand ervaring met zware benen? Het gevoel hebben dat je door je benen gaat vallen? Als ik 10min recht sta beginnen mijn benen en lichaam te bibberen....is geen pretje. Iemand???

Groetjes Angke xx

Ja Angke ja ik heb dat ook ik heb straatvrees maar in huis heb ik dat ook ik bibbert dan  en houd een stoel vast bang om  te vallen  al die angsten en ik heb ziektevrees heel vervelend. Liefs Wilhelmina ♥️

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Angke:

Had,heeft iemand ervaring met zware benen? Het gevoel hebben dat je door je benen gaat vallen? Als ik 10min recht sta beginnen mijn benen en lichaam te bibberen....is geen pretje. Iemand???

Groetjes Angke xxx

Angke er zijn ook magnesium vlokken te koop kan je met een bak water met je voeten in  zitten goed voor de bloedvaten liefs Wilhelmina 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Angke:

Ga ik niet doen lieve whilhelmina,maar soms....het weegt zwaar,ik heb ook al wat betere dagen gehad,maar nu weer echt terug val,is teleurstelling,maar idd door zetten dus. Liefs Angke x

Wat een strijd  Angke iedere dag je wordt het zo zat nu heb ik onder mijn oksels spierpijn weer wat anders maak me er druk om  liefs  Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Bolletje je bent er weer heb je fijne dagen gehad en uitgerust  een vraagje ik ben aan het afbouwen slapen gaat steeds slechter veel meer tinnitus rare nek pijn en angsten veel meer ik zou er dol van worden angst om gek te worden en dood te gaan mensen ontwijken wil geen visite ik kom niet buiten straatvrees dit is geen leuk leven mijn zoon help me en weet wat ik doormaakt ik begrijp voor hem is het zwaar maar hij wil mij weer gezond hebben  ik was zo sterke vrouw en loop de hele dag te janken ik wil er van af en mijn hondje is mijn alles ze is heel gevoelig voor emoties ik wens je een fijne dag   liefs Wilhelmina

 

 

Goeie avond Wilma,

Ik denk dat alle klachten elkaar in stand houden. Dat afbouwen gaat met een hele hoop spanningen gepaard. Spanningen zoeken de zwakste plek op in je lichaam en dat is hoogstwaarschijnlijk jouw nek en hoofd. Probeer het vanavond je nek eens lekker warm te houden door een kruik of plastic fles. Warmte ontspant. Als je voor dat je naar bed gaat een hele warme douche neemt en straalt op je nek zal het misschien minder worden.

De vorige keer had je het ook over je angst. Heb je toen geprobeerd om in een zakje in en uit te ademen? Doe dat eens een paar minuten. Je heb last van hyperventilatie en gaat daardoor heel snel adem halen. Daardoor krijgen je hersenen veel te veel zuurstof, daardoor ga je raar denken, en krijg je angsten. Ik weet bijna zeker dat als je je adem rustig krijgt, die angst om dood te gaan minder wordt, misschien gaat het wel helemaal weg. Heb je wel eens gedacht aan yoga?

Als je zoveel voelt met name angst voel je je ook heel kwetsbaar, en daardoor ga je ook mensen ontwijken en krijg je straatvrees omdat je toe geeft aan die angst. Dan wordt de angst met de dag sterker en sterker en op het laatst durf je je bed niet meer uit. Probeer toch iedere dag heel even naar buiten te gaan meid, anders gaat het steeds slechter met je. Je kan hier overheen komen echt, maar ga dingen doen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje lieverd je bedoelt het goed maar in een zakje blazen is allang achterhaald . Ze hebben een proef gedaan met 2 zakken 1 met gaatje en 1 zonder....het haalt niets uit.

Het beste is een rustige buikademhaling. Op youtube staan veel voorbeelden.

Zelfs dan nog vliegt de paniek om mijn oren,,,,,,,. soms probeer ik het over mij heen te laten gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...