Spring naar bijdragen

Lorazepam


Happinezz

Aanbevolen berichten

Beste hulpverlener,ik zit met mijn handen in het haar ik mag maar 5 mg per dag slikken maar neem de laatste tijd tussen de 10 en 20 mg.Ik weet niet wat ik moet doen mijn huisarts en hulpverleners zijn niet op de hoogte,en als ik dit vertel kan dit vervelende gevolgen hebben.

De huisarts weet wel dat ik iets meer gebruik maar niet zoveel..het viel op ivm herhalingsrecepten

Ik ben raak in paniek met het idee dat ik minder moet of nikd extra's meer heb(ze denken hier dat ik maar 5 mg krijg instelling)Ze weten niet van mijn contact met de huisarts.Door erg vervelende gebeurtenissen ben ik meer gaan gebruiken.Als ik ze niet neem ben ik bang dat ik niet kan slapen omdat ik voor de nacht nog nog 10 mg neem.Ik hou dit niet vol en wil dit niet,ben bang voor de ontwenningsverschijnselen (,eerder meegemaakt,cold Turkey 2 keer en 1 keer zelfstandig maar de laatste 2 mg vn lukt niet.Ik ben een einde raad...Graag advies /tips zijn welkom alvast bedankt ,wat een rotverslaving de lorazepam!!!!

Groet Happinezz

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Happinezz,

Uit jou verhaal begrijp ik dat je het erg lastig vind om eerlijk te zijn over jou Lorazepam-gebruik en opziet tegen de gevolgen als je het deelt met je huisarts en hulpverleners. Op benzodebaas.nl staat veel informatie o.a. Tips bij slapeloosheid, angst/stress en onrust.

Om de juiste zorg te kunnen krijgen is het essentieel dat je eerlijk bent over jou gebruik. Zo kun je samen een plan maken en jou wensen aangeven waarin zorg en aandacht is voor de gevolgen van de vervelende gebeurtenissen die je hebt meegemaakt. Je hoeft het niet alleen te doen. 

Misschien herkennen andere forumleden de situatie waar jij momenteel in zit en kunnen zij jou ook tips en adviezen geven. 

We wensen jou veel sterkte,

De Moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-12-2019 om 13:24 zei moderator:

Beste Happinezz,

Uit jou verhaal begrijp ik dat je het erg lastig vind om eerlijk te zijn over jou Lorazepam-gebruik en opziet tegen de gevolgen als je het deelt met je huisarts en hulpverleners. Op benzodebaas.nl staat veel informatie o.a. Tips bij slapeloosheid, angst/stress en onrust.

Om de juiste zorg te kunnen krijgen is het essentieel dat je eerlijk bent over jou gebruik. Zo kun je samen een plan maken en jou wensen aangeven waarin zorg en aandacht is voor de gevolgen van de vervelende gebeurtenissen die je hebt meegemaakt. Je hoeft het niet alleen te doen. 

Misschien herkennen andere forumleden de situatie waar jij momenteel in zit en kunnen zij jou ook tips en adviezen geven. 

We wensen jou veel sterkte,

De Moderator

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Happinez,

Iedereen kan jou bericht lezen. Je schrijft echter onder een fictieve naam. Als jij ingelogd bent zie je je eigen naam en woonplaats onder je avatar weergegeven. Dit is NIET voor andere forumleden zichtbaar. Het is wel altijd verstandig om voorzichtig om te gaan met je privé-informatie. Hopelijk stelt deze uitleg jou wat gerust zodat je je kunt richten op een haalbaar plan voor de toekomst.

Veel sterkte,

De Moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...