Spring naar bijdragen

2e kerstdag 26-12-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu vrienden,

Hoe hebben jullie het gehad gisteren? Een beetje gezellig? Hier ook alleen vannacht is er om zo'n 3 uur een auto tegen de voormuur van de buren geknald. Wat een knal zeg het leek wel of er een huis in elkaar stortte. Schrok me wild.

Tegels voor m'n deur kapot. Raam en vensterbank buren kaduk en een hoop troep op de grond. Nou dat wordt een leuke dag voor hun maar ik ga lekker weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,goedemorgen iedereen

Bolletje,wat erg voor jou buren en jou,moet idd nogal een knal geweest zijn.

Verder 2 goede dagen gehad,sinds gisteren barstende hoofdpijn niks geslapen,ben beetje teleurgesteld leuk om mij nog eens goed te voelen,heb ook goed gelachen met kerstavond wat was dat lang geleden. En nu dag 2 zo rot en beroerd,zweten barstende hoofdpijn,slap op de benen,huilen,heel moeilijk maar ik ga door moeten,en ik mag de moed niet op geven. Lieverds soms zo pfff....

Mijn man vandaag jarig,en ik zit te janken.....deze middag huisje vol,ik heb sinds maanden nu toch een pijnstiller genomen in de hoop dat het iets uithaalt.

Zo lieverds heb een fijne rustige dag,dikke knuffels,dank jullie wel voor jullie steun,dat is altijd weer een lichtpuntje voor mij. Angke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei bolletje:

Moghu vrienden,

Hoe hebben jullie het gehad gisteren? Een beetje gezellig? Hier ook alleen vannacht is er om zo'n 3 uur een auto tegen de voormuur van de buren geknald. Wat een knal zeg het leek wel of er een huis in elkaar stortte. Schrok me wild.

Tegels voor m'n deur kapot. Raam en vensterbank buren kaduk en een hoop troep op de grond. Nou dat wordt een leuke dag voor hun maar ik ga lekker weg.

Goeiemorgen, 

Ik heb redelijk goed geslapen, wel terug levendig gedroomd.. Ondertussen op dag 9 zonder benzo's en dag 3 op de sedistress. Voel me wat belabberd.. Nog steeds beven en doen, maar voel me echt mezelf niet.. Voel me heel vreemd met rare emoties en heb dan ook nergens zin in. Het kan me allemaal gestolen worden. Ik weet het even niet meer.. Komt dit door de sedistress, of door het afkicken, hoe lang moet ik dit nog volhouden pff.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Angke, gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Hopelijk kom je de dag zo goed mogelijk door. Het patroon dat het ene par dagen beter gaat en dan weer niet is herkenbaar. Het is een prima teken dat er goede dagen zijn, het herstel is ingezet. 

@bolletje, pech voor de buren. wel bizar dat zoiets gebeurt. Fijne dag!

@Vechtertje ik ken Sedistress niet, maar weet wel dat de afkick nog wel even doorsijpelt. Daar komen je klachten ook vandaan, ik denk niet dat Sedistress daar iets tegen kan doen, hooguit een klein beetje verlichting geven. Ook bij jou gaat het beter worden, zeker weten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

@Angke, gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Hopelijk kom je de dag zo goed mogelijk door. Het patroon dat het ene par dagen beter gaat en dan weer niet is herkenbaar. Het is een prima teken dat er goede dagen zijn, het herstel is ingezet. 

@bolletje, pech voor de buren. wel bizar dat zoiets gebeurt. Fijne dag!

@Vechtertje ik ken Sedistress niet, maar weet wel dat de afkick nog wel even doorsijpelt. Daar komen je klachten ook vandaan, ik denk niet dat Sedistress daar iets tegen kan doen, hooguit een klein beetje verlichting geven. Ook bij jou gaat het beter worden, zeker weten! 

Ik heb de sedistress deze morgen terug genomen en de symptonen zijn terug weg. Enkel ben ik nu apathisch en heb nog steeds nergens zin in.. Dus het helpt wel. Maar verwacht niet dat je mentaal opeens er terug bovenop bent. Niets is minder waar. Ben precies wat onder hypnose.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi alweer,

Ik ben bang,kan de hoofdpijn zo erg zijn? Heb ook een verdovend gevoel in mijn hoofd,kan bijna geen licht of tv verdragen,ik huil constant,.de hoofdpijn zit dan links,dan rechts,gewoon overal beetje ook rond mijn hals. Wat draaierig ook,dat verdovend gevoel maakt mij kei bang,. Bang dat ik nu denk dat ik sms wel een hersens tumor heb. Ik word gek van mijn eigen gedachten,. Bang om alleen te zijn,wat is dit nou toch!!! De hoofdpijn is erger als ik ga neer liggen,het is zo dat ik mijn hoofd ergens tegen leg dat het nog meer pijn doet,zijn dat mijn hersenen die overprikkeld zijn dan mss? Gisteren begonnen tegen de avond kreeg ik een soort licht flitsen en kon een 20min niet degelijk de ondertitelt van tv kijken,zo raar en ik heb al last van angst dus ja.......Ik zoek weer alles op en dan kom je ook bij tumor hoofd terecht natuurlijk,nu denk ik dat weer,. Liefs Angke. 

bewerkt door Angke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Angke:

Hoi alweer,

Ik ben bang,kan de hoofdpijn zo erg zijn? Heb ook een verdovend gevoel in mijn hoofd,kan bijna geen licht of tv verdragen,ik huil constant,.de hoofdpijn zit dan links,dan rechts,gewoon overal beetje ook rond mijn hals. Wat draaierig ook,dat verdovend gevoel maakt mij kei bang,. Bang dat ik nu denk dat ik sms wel een hersens tumor heb. Ik word gek van mijn eigen gedachten,. Bang om alleen te zijn,wat is dit nou toch!!! De hoofdpijn is erger als ik ga neer liggen,het is zo dat ik mijn hoofd ergens tegen leg dat het nog meer pijn doet,zijn dat mijn hersenen die overprikkeld zijn dan mss? Gisteren begonnen tegen de avond kreeg ik een soort licht flitsen en kon een 20min niet degelijk de ondertitelt van tv kijken,zo raar en ik heb al last van angst dus ja.......Ik zoek weer alles op en dan kom je ook bij tumor hoofd terecht natuurlijk,nu denk ik dat weer,. Liefs Angke. 

Hey angke, 

Je hoeft je geen zorgen te maken. Je hebt geen hersentumor. De angst laat je dat enkel geloven. Angst kan onze hersenen zodanig beïnvloeden dat we alles geloven wat we denken. Ams je goed rondneust op het forum, zal je zien dat ook dit afkickvverschijnselen zijn en deze van voorbijgaande aard zijn. Veel sterkte en denk aan de goede dagen die je al had, die komen er wel vlug terug aan :)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Angke,

die angst voor ernstige ziekten en met name kanker, herken ik heel goed. Ik heb daar zelf heel veel last van. Bij mij bekkenbodemklachten dacht ik aan prostaat of blaaskanker. Nu heb ik last van mijn keel en denk ik aan keelkanker. Ik neem mezelf mijn eigen gedachten ook kwalijk. Herken je dat ook? Dat je denkt; ik mag er niet aan denken..

heb zelf ook veel last gehad van hoofdpijn en eigenlijk is dat haast nooit een teken dat wijst op kanker.

ik wens jou heel veel succes vandaag!

ik heb gisteren tot mijn verbazing best een goede dag gehad en we hebben gezellig kerst gevierd. Vandaag naar familie, vind ik best wel spannend..

Iedereen een goede dag vandaag !

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel vechtertje en Chris72.

Hey chris72,

Wou dit nog even kwijt aan jou,ik zag dat je ook clomipramine nam,ik heb deze 8maand genomen,ik had er enorme bijwerkingen bij,en ben in 2 weken gestopt via mijn was psychiater.

Let een beetje op voor de zon,en je mag ook niks drinken of eten wat grapefruit bevat,.  Wat de zon bij mij betrof ik werd er kei ziek van. Natuurlijk hoeft dat bij jniet het geval te zijn he,ieder lichaam reageert weer anders,en ik ben heel gevoelig op soorten antidepressiva. Zo groetjes en een fijne dag toegewenst. Angke. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chris72

Idd angst voor de angst om ziek te worden,en dood te gaan,soms kan ik bijna niet slikken droge keel droge tong,komt dan weer omdat ik de ergste dingen denk,erg dat gedachten dat allemaal kunnen,. Ik begin nu in januari bij het angstcentrum met cognitieve gedrags therapy,door de xanax bleef dit natuurlijk onderdrukt,dan door de clomipramine bleef het ook onderdrukt,en nu boem komt alles weer terug,dus nu gekozen om therapy te volgen. 

Ik hoop dat het mij allemaal wat lukt,want de ontwenningsverschijnselen maken het verdomd moeilijk.

Zo chris72,maak er nog een fijne avond van. Groetjes Angke. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Angke:

Chris72

Idd angst voor de angst om ziek te worden,en dood te gaan,soms kan ik bijna niet slikken droge keel droge tong,komt dan weer omdat ik de ergste dingen denk,erg dat gedachten dat allemaal kunnen,. Ik begin nu in januari bij het angstcentrum met cognitieve gedrags therapy,door de xanax bleef dit natuurlijk onderdrukt,dan door de clomipramine bleef het ook onderdrukt,en nu boem komt alles weer terug,dus nu gekozen om therapy te volgen. 

Ik hoop dat het mij allemaal wat lukt,want de ontwenningsverschijnselen maken het verdomd moeilijk.

Zo chris72,maak er nog een fijne avond van. Groetjes Angke. 

Komt me allemaal veel te bekend voor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei bolletje:

Moghu vrienden,

Hoe hebben jullie het gehad gisteren? Een beetje gezellig? Hier ook alleen vannacht is er om zo'n 3 uur een auto tegen de voormuur van de buren geknald. Wat een knal zeg het leek wel of er een huis in elkaar stortte. Schrok me wild.

Tegels voor m'n deur kapot. Raam en vensterbank buren kaduk en een hoop troep op de grond. Nou dat wordt een leuke dag voor hun maar ik ga lekker weg.

Ik kon net niet op de form komen er zat een slot op nu gelukkig weer goed Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Angke en Chris,

Ik herken zo wat jullie schrijven over die angsten. Ik heb ze helaas ook nog steeds, al is het wel minder geworden.

Wat ik wel geleerd heb, is dat de stress welke deze angsten geeft, of de stress van het niet meer aan te kunnen, dat het nooit meer over gaat ed, je echt alleen maar zieker maakt, echt waar. Die stress is vaak al De helft van hoe slecht je je voelt. Dus probeer een manier Te vinden hiermee om te gaan. We hebben niks anders dan benzo ontwenning en Het komt goed, ooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi doorbijter 

Ja dat is moeilijk ik weet niet hoe ik hier mee om moet,de 1ne keer lukt het beter dan de andere keer,maar idd er zal wel angst en stress tussen zitten,dat geloof ik ook zeker,mag ik vragen hoe jij er mee om gaat? 

Ik heb ook bijna geen energie,voel mij zo snel moe,en ga dan de sofa weer in,. Ook al wil ik liever een beetje meer huishoudelijk werk doen,mss kun je mij wat meer tips geven.

Alvast dank je,liefs Angke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Angke, Het enige wat mij helpt is rustig op de bank liggen met zo weinig mogelijk prikkels. En herhalen dat je echt niets ernstigs is. Of maak een afspraak bij je huisarts en bespreek dit probleem en de specifieke angst. Stelt mij meestal wel gerust. 

Als ik me slecht voel, doe ik ook bijna niks hoor. Nou moet ik er wel bij vermelden dat ik 2 jongens heb met autisme waarvan 1 ook met ADHD dus daar gaat vaak al mn energie naartoe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien ik mijn benzo opnieuw moet opstarten naar een lagere dosis en deze geleidelijker moet afbouwen, vroeg ik me af of het normaal is dat na de eerste inname mijn ontwenningsverschijnselen nog niet weg zijn. Ik ben nog steeds onrustig en voel me niet echt goed in men vel.. 

Bedankt voor jullie ervaringen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Hoi doorbijter 

Ga ik zeker proberen de rust is moeilijk voor mij zo als je al kon lezen,ik weet ook ergens wel dat het idd veel stress is,ik ga aan jou denken en jou tips.

En ja kan ik mij best voorstellen met 2 jongens in huis en dan ook nog de adhd en autisme erbij,heel druk dus,en dat zal het ook niet makkelijk voor je maken natuurlijk. Ik heb ook 2 kids maar zijn al 23 en 19,dus al wat minder druk,mijn dochter is 19 en heeft ook autisme,dat beterd enorm als ze groter worden ze worden rustiger. Zo was het bij mijn dochter natuurlijk,juist haar emotie uiten blijft moeilijk.

Maar alvast dank je wel,en een rustige avond toegewenst,groetjes Angke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...