Spring naar bijdragen

Afkicken benzo op kerst


Vechtertje

Aanbevolen berichten

Dag lieve mensen. 

Allereerst een fijne kerst, ook al is deze voor mij niet zo fijn. Ik ben vorige week dinsdag volledig afgebouwd met mijn benzo lysanxia en de dag erna ben ik enorm nerveus beginnen worden. Elke dag gaat het slechter met mij en ik ben mezelf volledig aan het verliezen. 

Ik neem sinds gisteren sedistress wat zou moeten helpen mij wat te kalmeren. Ik kan met moeite nog iets eten momenteel. Ik heb het middel 3 maanden genomen waarvan 1 maand afgebouwd. 

Al bij al niet zo lang dus maar toch voel ik me zo slecht erzonder. 

Hopelijk hebben jullie wat raad voor me. 

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vechtertje 

Het zijn echt ontwenningsverschijnselen,deze kunnen echt heel erg zijn en zeker niet fijn,het maakt ook niet zo uit hoelang je ze genomen hebt,de 1ne heeft er veel last van de andere bijna geen,maar deze gaan ook weer over,wanneer kan niemand je zeggen,maar weet gewoon dat het ontwenningsverschijnselen zijn,en probeer er rustig onder te blijven,wat natuurlijk makkelijk gezegd is. Zo weet hier hebben we allemaal het zelfde probleem,je kan hier altijd terecht,. Steun is een fijn gevoel in deze situatie. Probeer rustig aan.dikke knuffel,groetjes Angke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Angke:

Vechtertje 

Het zijn echt ontwenningsverschijnselen,deze kunnen echt heel erg zijn en zeker niet fijn,het maakt ook niet zo uit hoelang je ze genomen hebt,de 1ne heeft er veel last van de andere bijna geen,maar deze gaan ook weer over,wanneer kan niemand je zeggen,maar weet gewoon dat het ontwenningsverschijnselen zijn,en probeer er rustig onder te blijven,wat natuurlijk makkelijk gezegd is. Zo weet hier hebben we allemaal het zelfde probleem,je kan hier altijd terecht,. Steun is een fijn gevoel in deze situatie. Probeer rustig aan.dikke knuffel,groetjes Angke.

Ik heb sinds woensdag nogal frequent alcohol gedronken. Gisterenmiddag was er een receptie van een huwelijk en had 3 cavatjes gedronken. Alles ging redelijk maar was er toch al redelijk groggy van.. Maar eenmaal het uit gewerkt was de alcohol, brak de hel los! Ben de rest van de dag/avond depri en nerveus geweest.. Wou het liefst in men bed kruipen.. Nu even alcohol bannen dus.. Bedankt alvast voor je antwoord. Ik hoop dat het snel beter wordt want dit hou ik geen weken vol.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vechtertje, dat heeft geen zin, het ene inruilen voor het andere. Je wil het gevoel verdoven dat gaat niet en komt dubbel zo hard terug, dus goed dat je even niet meer drinkt. En hier hebben we ook geen oplossing dan het afkick gevoel, hoe pijnlijk ook, accepteren en weten dat daar een eind aan komt. Wanneer? Dat weet niemand, maar houd je vast aan die wetenschap dat het een keertje stopt en dat er ook hele goeie dagen komen. Als je kan drink veel water zodat  je je lichaam schoon spoelt, en rust. Rust zoveel je kan, niet vluchten. En als je op bent, ga dan wat leuks doen ook al heb je geen zin. Je concentreren op een rotgevoel maakt het alleen maar groter.  Succes.:rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-12-2019 om 10:13 zei Vechtertje:

Dag lieve mensen. 

Allereerst een fijne kerst, ook al is deze voor mij niet zo fijn. Ik ben vorige week dinsdag volledig afgebouwd met mijn benzo lysanxia en de dag erna ben ik enorm nerveus beginnen worden. Elke dag gaat het slechter met mij en ik ben mezelf volledig aan het verliezen. 

Ik neem sinds gisteren sedistress wat zou moeten helpen mij wat te kalmeren. Ik kan met moeite nog iets eten momenteel. Ik heb het middel 3 maanden genomen waarvan 1 maand afgebouwd. 

Al bij al niet zo lang dus maar toch voel ik me zo slecht erzonder.  

Hopelijk hebben jullie wat raad voor me. 

Liefs

Vechertje heb je niet te vlug afgebouwd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vechtertje Ik heb maar zes wkn oxazepam gebruikt, ben wel in één keer gestopt. Heb nu na 9 mnd nog last, maar het is goed te doen. Die heftige nervositeit herken ik maar al te goed. Het is iets waar je doorheen moet en het wordt echt beter. Ik weet niet wat sedistress is, maar alles wat op je GABA receptoren werkt, kan je beter laten staan en daar vallen ook verschillende planten onder. Probeer vol te houden en zoek afleiding...sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Vechtertje:

Ik heb net de dokter gebeld. Ik kwam van 15mg en mag terug naar 5mg omdat ik terug depri ben en enorm veel last heb van nervositeit.. Voel me gefaald

Lieve vechtertje je heb niet gefaald ja vreselijk al die klachten probeer rustig te worden komt weer goed ik heb 40 jaar bromezepam gebruikt nu ben ik aan het afbouwen loop de hele dag te huilen heb tinnitus en gaat met zenuwen veel harder trillingen niet slapen hartkloppingen en nog veel meer maar we moeten met zijn allen er doorheen er is is geen andere weg het is echt lijden maar er komen beteren tijden we hebben gelukkig het forum   liefs Wilhelmina 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whilhelmina 

Idd ik ben blij met al deze mensen rond mij heen,steun en lotgenoten die het ook mee maken,weten echt wat ze zeggen en wat we dag dagelijks mee maken.

En idd het word beter,ik had onlangs 2 betere dagen,sinds gisteren weer slechte dagen,en dan raak ik echt in paniek en stress enz....Zo als doorbijter  ook al zei te veel stress maakt het weer erger grrrrr,soms weer sterker dan mij zelf....toch morgen weer een nieuwe dag en mss weer een betere. 

Zo lieve whilhelmina heb een rustig dagje morgen,trouwens voor iedereen wens ik dat. Groetjes Angke, 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 26-12-2019 om 15:06 zei EefjeJ:

@Vechtertje Ik heb maar zes wkn oxazepam gebruikt, ben wel in één keer gestopt. Heb nu na 9 mnd nog last, maar het is goed te doen. Die heftige nervositeit herken ik maar al te goed. Het is iets waar je doorheen moet en het wordt echt beter. Ik weet niet wat sedistress is, maar alles wat op je GABA receptoren werkt, kan je beter laten staan en daar vallen ook verschillende planten onder. Probeer vol te houden en zoek afleiding...sterkte! 

@Eefje  wat fijn dat het zo goed gaat met je. Respect hoor. Xxx Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Lynn86:

@Eefje  wat fijn dat het zo goed gaat met je. Respect hoor. Xxx Lynn

Thanks Lynn ^_^ daarna wel aardig wat stappen terug gedaan, maar ook weer redelijk opgekrabbeld. Vooral snel last van overprikkeling en hoofdklachten... Hopelijk verdwijnt dat ook in de loop der tijd. Ik las dat je weer gaat afbouwen, super goed en stoer van je! Zet m op, je kan het. Dikke knuffel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei EefjeJ:

Thanks Lynn ^_^ daarna wel aardig wat stappen terug gedaan, maar ook weer redelijk opgekrabbeld. Vooral snel last van overprikkeling en hoofdklachten... Hopelijk verdwijnt dat ook in de loop der tijd. Ik las dat je weer gaat afbouwen, super goed en stoer van je! Zet m op, je kan het. Dikke knuffel 

Dankjewel super lief x knuffel terug 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...