Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 13-12-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu strijders van het eerste uur,

Hoor ik nog gesnurk?????? Heu?

Wie heeft er niet zo goed geslapen en wie wel. En zit er verbetering in?

Wilhelmina jij bent ook een engel hoor, die strijdt voor een medicatie vrij leven. En wat ga je goed. Misschien voel je dat zelf niet maar ik zie het wel. Er zijn heel veel mensen buiten dit forum om, die zich vast kunnen klampen aan jou. Zeker mensen van onze leeftijd die denken, "ach laat maar ik ben toch niet zo jong meer, wat zal ik nog vechten". Jij geeft ze de moed om toch te beginnen. Wacht even even kijken...…….ben zo terug, momentje geduld...…….niet weggaan hé, ook niet even naar de wc.... Zo (hijg hijg) Kijk  eens, Bloemen PlaatjesDeze zijn voor jou. Speciaal bij %%^^* gehaald. Ze waren nog niet eens open.

Maar ik kan goed toneel spelen.        Plaatjes Verdriet

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Wilhelmina:

Bolletje wat leuk en lief van jou doet me goed ik lig nog in mijn bed en mij hondje lig naast mij ze lig te slapen ja ze licht graag in bed honden zijn zo trouw ze zijn onmisbaar ik heb mijn hele leven al honden kan niet zonder Lieve Bolletje ik wens je een rustige dag. Liefs Wilhelmina ♥️

Echt leuk die bloemen en die vrouw ze staat te huilen erg leuk mijn zus komt vandaag dat is een oude taaie die doet nog alles zelf ze is 81 ik wil beter worden maar het is een gevecht zo moeilijk jullie allemaal moeten ook beter worden en dat gebeurt met elkaar op te beuren samen huilen samen lachen  Bolletje  jij ook liefs Wilhelmina ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Wilhelmina heel veel succes met je strijd, weet dat er met je mee geleefd wordt!

@bolletje dank voor de betrokkenheid op dit forum en voor alle positieve woorden en plaatjes

even een update over mijn eigen strijd. Ben 9 weken af van de Xanax (aprazolam) en heb de citalopram afgebouwd (vandaag de laatste pil gehad) en de clomipramine tot 90 mg opgebouwd. Heb vandaag bloed laten prikken om de waarde van de clomipramine te bepalen. Als die goed is ga ik in januari de 10 mg oxazepam die ik nog s avonds gebruik ook nog afbouwen. Met psychiater overlegd dat ik dat door middel van een taperingsstrip in 20 dagen ga doen.

er vind op dit moment dus heel veel plaats in mijn lichaam. Ik ben twee medicaties aan het afbouwen (waaronder Xanax) en tegelijk een nieuw medicijn aan het opbouwen.

dit gaat niet ongemerkt. Heb last van hoofd nek en schouders, zweten, hartkloppingen, dwangmatig slikken (en daardoor slijmerige keel) en vermoeidheid.

voor iemand met als belangrijkste angstklacht ziektevrees is dit allemaal zeer verontrustend.

ik heb echter geen andere keus dan om  voor een benzovrije toekomst te gaan. Dus ik ga volhouden! Als het al niet voor mijzelf is dan zeker voor mijn vrouw en kinderen.

Zo, heel verhaal, maar goed om het weet een keer op te schrijven! 

Ik wens iedereen veel sterkte en toch, indien mogelijk, een goed weekend !

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @bolletje wat een leuk stukje weer. Het tovert een glimlach op mijn gezicht.
 

@Wilhelmina, ik vind je een dappere vrouw. Je hebt het heel moeilijk, maar je geeft niet op. Uiteindelijk ga je er komen! 

@Chris72, goed vooruitzicht! Als je de Xanax succesvol hebt afgebouwd moet het met de Oxazepam ook lukken. Je lichaam is momenteel inderdaad aan het wennen en aan het reageren op alle veranderingen. Gelukkig weet je dat je klachten daar vandaan komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe het hier gaat? Ik weet het niet. Voel me sinds woensdag weer nerveus en onrustig. Heb ook 3 nachten op rij slecht geslapen , vanmorgen was ik om 3 uur wakker en trok ik het echt niet meer. Extra medicatie ingenomen. Gek genoeg is er totaal geen reden voor mijn onrust, op het werk en privé gaat het goed en de weken daarvoor ging het erg goed en voelde ik me als vanouds. Weet ook niet of het zoeken naar verklaringen mij helpt. Zeker als ik deze niet vind. 

Ik denk dat ik moet leren accepteren dat dit zo blijft, dat de goede momenten en de slechte momenten en het slechte slapen elkaar afwisselen. Het duurt al te lang, ik voel mezelf voor 80 tot 90% hersteld maar daarbij blijft het wel hangen. Klachten na slecht slapen zijn altijd hetzelfde: rot, samentrekkend gevoel in buik en in de onderarmen. En onrustig, nerveus. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58

Wat vervelend dat het af en toe de kop op steekt met de onrust en nerveusiteit en dat je daardoor slecht slaapt.
Misschien een idee om een keer een emdr sessie of hypnotherapie te bezoeken? de oplossing kan hier mee ook omhoog gehaald worden. Vooral omdat je bewust niet weet hoe dat het komt. 
 

Sterkte, groetjes Tim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Wilhelmina:

Echt leuk die bloemen en die vrouw ze staat te huilen erg leuk mijn zus komt vandaag dat is een oude taaie die doet nog alles zelf ze is 81 ik wil beter worden maar het is een gevecht zo moeilijk jullie allemaal moeten ook beter worden en dat gebeurt met elkaar op te beuren samen huilen samen lachen  Bolletje  jij ook liefs Wilhelmina ♥️

Ik hou van jullie net of ik jullie heel lang kent op het moment ben ik erg emotioneel mijn zus komt 2 jaar niet gezien we waren niet kwaad op elkaar maar ze begrijp nu van afbouwen pillen het is toch mijn zus  soms begrijpen mensen niets van afbouwen het is goed zo nu moet ik beter worden kan ik met regio taxi naar haar toe nu durf ik nog niet   liefs Wilhelmina.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...