Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 12-12-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Kanjers,

Hebben we weer een klein beetje kunnen slapen?  Het is in ieder geval niet zo warm, dus daar ligt het niet aan.

Vanavond kerstmarkt bij de dagbesteding. Ga m'n eigen kaarten verkopen, het geld is natuurlijk voor de dagbesteding. Geld daar geef ik helemaal niets om, het gaat er om dat mensen mijn kaarten kopen en daar geld voor willen geven. Das de kick. Nou maar duimen dat het een beetje redelijk weer blijft.

Nu vlug even bed opmaken en wat andere dingen en dan hup naar het werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal, 

Ik wil alle nog gebruikers en afbouwers hier even een hart onder de riem steken. Inmiddels ben ik al een tijdje benzovrij en wat voelt dat goed zeg. Ik kan bevestigen dat je je leven echt terug gaat krijgen. Alles wat je nu voelt tijdens het afbouwen gaat verdwijnen, het leven is zelfs beter als alle jaren in gebruik van benzo’s. Wat een plaat heb ik al die jaren voorgehad zeg, en denk (misschien) velen van jullie ook wel.

Het leven is weer mooi zonder benzo’s. 

Heel veel succes en sterkte toegewenst beste mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Robbin:

Goedemiddag allemaal, 

Ik wil alle nog gebruikers en afbouwers hier even een hart onder de riem steken. Inmiddels ben ik al een tijdje benzovrij en wat voelt dat goed zeg. Ik kan bevestigen dat je je leven echt terug gaat krijgen. Alles wat je nu voelt tijdens het afbouwen gaat verdwijnen, het leven is zelfs beter als alle jaren in gebruik van benzo’s. Wat een plaat heb ik al die jaren voorgehad zeg, en denk (misschien) velen van jullie ook wel.

Het leven is weer mooi zonder benzo’s. 

Heel veel succes en sterkte toegewenst beste mensen.

Robbin fijn dat je dit schrijf ik heb geen hoop dat ik beter wordt ik gebruikt bromezepam nu schrijf jij dat je opgeknapt ben  ik zat op 5 nu op 2 maar nu ga ik steeds beroerder worden ik weet me geen raad help me ben radeloos   Gr Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen Kanjers,

Hebben we weer een klein beetje kunnen slapen?  Het is in ieder geval niet zo warm, dus daar ligt het niet aan.

Vanavond kerstmarkt bij de dagbesteding. Ga m'n eigen kaarten verkopen, het geld is natuurlijk voor de dagbesteding. Geld daar geef ik helemaal niets om, het gaat er om dat mensen mijn kaarten kopen en daar geld voor willen geven. Das de kick. Nou maar duimen dat het een beetje redelijk weer blijft.

Nu vlug even bed opmaken en wat andere dingen en dan hup naar het werk.

Bolletje help me weet me geen raat me weer nek en hoofd pijn steeds weer iets erbij  ben vol emoties ik trek het niet afkicken wordt hoe langer moeilijker. Gr Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O lieverd en ik moet dadelijk weg. Ik kom net terug van het werk. Heb je een kruik in huis, of anders een fles met een dop? Doe er wat heet water in en leg die eens in je nek. Warmte ontspant lieverd. En als je een vette créme  hebt kan je die op je slapen smeren en dan met je vingers langzaam rondjes draaien op je slapen. Desnoods pak je boter.

Vanavond voor je naar bed gaat met de douche sproeier, lekker heet water op je nek spuiten, dat ontspant meestal ook. Lieverd ik moet gaan. Weet dat het beter wordt en houd je daar aan vast. Ga vanavond in bed denken dat je op een eiland zit met witte stranden en blauw water. Iedere keer als je afdwaalt corrigeer je jezelf. Sterkte meis.:lips:

En huil, zoveel als je kan, dan wordt de pijn meestal minder.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen Kanjers,

Hebben we weer een klein beetje kunnen slapen?  Het is in ieder geval niet zo warm, dus daar ligt het niet aan.

Vanavond kerstmarkt bij de dagbesteding. Ga m'n eigen kaarten verkopen, het geld is natuurlijk voor de dagbesteding. Geld daar geef ik helemaal niets om, het gaat er om dat mensen mijn kaarten kopen en daar geld voor willen geven. Das de kick. Nou maar duimen dat het een beetje redelijk weer blijft.

Nu vlug even bed opmaken en wat andere dingen en dan hup naar het werk.

@bolletje

Ik heb zeer goed geslapen, de klok rond.

Succes met verkopen bolletje.

Als je ze maar niet volgend jaar weer terug koopt op de markt :P 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Robbin:

Goedemiddag allemaal, 

Ik wil alle nog gebruikers en afbouwers hier even een hart onder de riem steken. Inmiddels ben ik al een tijdje benzovrij en wat voelt dat goed zeg. Ik kan bevestigen dat je je leven echt terug gaat krijgen. Alles wat je nu voelt tijdens het afbouwen gaat verdwijnen, het leven is zelfs beter als alle jaren in gebruik van benzo’s. Wat een plaat heb ik al die jaren voorgehad zeg, en denk (misschien) velen van jullie ook wel.

Het leven is weer mooi zonder benzo’s. 

Heel veel succes en sterkte toegewenst beste mensen.

@Robbin

Goed om van je te horen dat het al stukken beter gaat na de afbouw! En het zal elke dag beter worden! 


succes en groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Deligaf1:

@bolletje

Ik heb zeer goed geslapen, de klok rond.

Succes met verkopen bolletje.

Als je ze maar niet volgend jaar weer terug koopt op de markt :P 

 

Dan heb jij mijn slaapuren gepakt vannacht! Iemand zie me dat het volle maan is en dat daardoor sommigen slecht slapen. 't Zal wel. 
Ik heb vandaag quetiapine tabletten van 12,5 mg gehad, ik wil in januari (na de feestdagen) gaan afbouwen. Heb nu 25 mg, wil daar om de 2 of 3 weken 3,25 mg van af doen. De 12,5 mg tabletten zijn veel groter dan die van 25 en in vieren deelbaar, dat moet kunnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Cyclad58:

Dan heb jij mijn slaapuren gepakt vannacht! Iemand zie me dat het volle maan is en dat daardoor sommigen slecht slapen. 't Zal wel. 
Ik heb vandaag quetiapine tabletten van 12,5 mg gehad, ik wil in januari (na de feestdagen) gaan afbouwen. Heb nu 25 mg, wil daar om de 2 of 3 weken 3,25 mg van af doen. De 12,5 mg tabletten zijn veel groter dan die van 25 en in vieren deelbaar, dat moet kunnen. 

@Cyclad58

Dat heb ik ook ooit gehoord van mensen dat ze dan slechter slapen. Ook met volle maan vang je geen vis en ging ook nooit niet vissen dan.

Een mooi vooruitzicht om de quetiapine af te bouwen na de feest dagen succes! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...