Spring naar bijdragen

donderdag 12 december 2019


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

vaochtend een persoonlijke test voor mij: directiemeeting over mijn produkt, waar de directie zoals gewoonlijk weer het wiel probeert uit te vinden en met allerlei k ideeëen gaat komen, we moeten dit doen en we moeten dat doen, en niemand luistert naar bj die het echte probleem allang kent, wat veel minder interessant is voor de directie want die zijn er niet om problemen op te lossen maar alleen om zich te bemoeien met het leukste is van andermans werk. De slagroom van de taart snoepen zeg maar.

Zo dat is eruit en nu ga ik dan toch maar met een vriendelijke glimlach daarheen en proberen er toch wat nuttigs uit te halen en niet zo te zeuren :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

B.J. :rose: 

Vanavond kerstmarkt bij de dagbesteding. Ga m'n eigen kaarten verkopen, het geld is natuurlijk voor de dagbesteding. Geld daar geef ik helemaal niets om, het gaat er om dat mensen mijn kaarten kopen en daar geld voor willen geven. Das de kick. Nou maar duimen dat het een beetje redelijk weer blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Het is al weer bijna licht. 
Een nieuwe dag, nieuwe ballen, nieuwe kansen. 
Ik zal voor je duimen dat het droog blijft Bol, is ook beter voor de verkoop. 
En verder ....ik zie wel wat de dag mij brengt.
Eerst maar een bakje
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gelukkig een zonnetje buiten
Eens even verzinnen wat ik zal doen vandaag
vanmiddag in elk geval 3 uurtjes werken
Misschien ga ik wel lopen (half uur heen, half uur terug)
ik zie namelijk zeer slecht en zeker in het donker
Dus lopen gaat dan misschien nog het beste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes @bumperjim met dat stelletje mafklappers;) Ik ben niet tevreden met hoe een aantal dingen in mijn leven verloopt, ik wil dingen veranderen maar het is teveel. Ik zou wel een p/a willen die dat voor me doet:P Gewoon, de lastige dingen uit mn handen nemen. Maar goed, ik probeer het in kleine stappen te doen. En ik drink in ieder geval niet ( of nauwelijks)

bewerkt door Rosee
Typfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er nog iemand die mee wil doen met het december/feestmaand/arresleepact 2019? Droge feestdagen en een hoop lol tijdens een virtuele reis naar het hoge noorden. Inschrijven kan nog, morgen vertrekken we.

Kijk maar hier: https://forum.verslavingdebaas.nl/topic/12984-decemberfeestdagenarreslee-pact/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Ik meld me alcoholvrij voor vandaag. 
Gister bekroop me de gedachte dat ik best wel een fles Jack Daniels in huis zou kunnen halen. Voor het geval ik een keer zou besluiten om toch een gelegenheid te drinken. 
Dat gaan we niet doen natuurlijk. Ik schrok er wel van want ik vond het namelijk echt een heel goed idee.....
De alcoholduivel. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou @Rosee, iedereen lijkt al bijna drie uur met stomheid geslagen.. 't Is ook niet niks, zo'n neppapegaaitje.
Maar laat ik je zeggen dat ik geweldig blij voor je ben. Dat komt vooral door dat woordje 'schattig'.
Zo hebben wij een schattig lelijk rendier in de kerstboom hangen. Ontzettend gek geval maar wel schattig.
Daar mag ook niemand iets lelijks over zeggen, want het is óns lelijke rendiertje. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn moeder heeft vandaag haar euthanasie verklaring aan de dokter voorgesteld en die was oké. Ze moet het enkel nog regelen met reanimatie en in coma liggen.

En ik geloof niet dat ze dement aan het worden is, omdat het heel veel hoofdstukken achter mij ligt. Ik heb 6 jaar geleden al gezegd dat mijn mum dement was. En toen was er niks met haar aan de hand,  behalve dan dat ik een moeder verloor. En een andere moeder terugkreeg. Is echt heel moeilijk geweest om te schakelen. Maar de dokters zeiden altijd je moeder is oké.

Dus heb me erop aangepast.Maar als dokters nu zeggen dat mijn mum dement aan het worden is dan heb ik mijn twijfels erbij omdat ik wrs al gewend geraakt ben aan mijn anders gedragend mum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...