Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 december 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

En ik ben mijn dag maar begonnen met het lezen van een nieuw boek met een plaid op de bank, haha! Ja, daar zijn vrije dagen toch voor? Ik heb nog genoeg te doen, maar dat houdt toch nooit op. Vanmiddag maar eens zien. Nu maar weer verder met mijn grootste hobby: lezen. De Doodsvogel van Samuel Björk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi.

@Bor, het optreden was geweldig, het klonk goed inderdaad. Ben er nóg een beetje high van, ook door het soort muziek. :)
Ook heen- en terugreis gingen voorspoedig. Alleen is mijn vrouw voor 'de prins' op haar knieën gegaan.
Dat was tegenover Paradiso waar we nog even een kop koffie wilden nemen omdat we te vroeg waren, cafetaria de Prins.
Vlak voor de (zij)ingang lag de stoep een stukje dieper, niet gezien in het donker. Ineens ligt ze aan m'n voeten met haar hand
de voordeur openduwend. Binnen stonden twee politieagenten op hun bestelling te wachten, die hebben niets in de gaten gehad.
Terwijl ze op geen twee meter afstand stonden. Gelukkig viel het relatief mee. Alleen één geschaafde en een blauwe knie en een
licht gekneusde hand. Ze heeft er niet minder om genoten van het optreden. Vandaag heeft ze wat meer last maar ze gaat vanmiddag
gewoon aan het werk.
Net het hondje opgehaald en die was helemaal door het dolle dat ie ons weer zag. Toch heeft hij ook genoten daar in dat pension,
lekker kunnen ravotten met een grote Berner Sennen en (toevallig) twee Fauve-genoten...
Al met al is de dag gisteren, zoals je me al wenste, snel voorbijgegaan. Maar ik heb er meer van genoten dan ik vooraf voor mogelijk
had gehouden.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 

Ik meld me alcohovrij. 
Het rommelt in mn leven. Gister ging ik monter en opgewekt op pad. Ik ben onderweg mn pasjes verloren en bij de sigarenboer waar ik drie keer in de week kom was in de ochtend een gewapende overval gepleegd. Jakkes. Toen was ik meteen weer ontstemd. 
Krijg bijna het verlangen om maar binnen te blijven. Maar dat past me niet. Ik hou van buiten zijn. 
Deze week wordt lastig met financien. Dat wordt nog spannend of ik wel te eten heb in het weekend. 
Dat moet veranderen. Ik heb nu genoeg kleding en andere benodigdheden. De knip gaat dicht. Alleen het hoogstnoodzakelijke. 
Het voelt niet prettig steeds zo achter de rekeningen aanlopen. 
Dus ook met cash hoop ik dat het werkt: vandaag koop ik niets. 
Misschien kunnen we een financieel draadje aanmaken?
 

bewerkt door CoconutWoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand t filmpje van jeff hoeyberghs al gezien? 

Wat een man...die rechts conservatieven hebben ze niet helemaal op een rijtje. Blijkbaar is mijn dochter t uitschot van de maatschappij omdat ik een alleenstaande ouder ben. Had iemand me dat nu niet 19j eerder kunnen vertellen??? Dan had ik een man in huis genomen omdat te voorkomen!! DUH..not really..

Erger nog, mijn dochter is gekleurd en heeft een moslim vader :face-icon-small-shocked:.

Zal ik nu maar al onmiddellijk een kogel door haar hoofd jagen of wachten tot ze lesbisch blijkt te zijn? 

Echt waar, idioten op deze wereld 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrouwen moeten wat vaker hun benen open doen om hun mannen te behagen. 

Want zij zijn de leiders, de helden, diegene die zorgen dat t leven van vrouwen iets waard is

:D

De oplossing voor al mijn problemen! Een man!!

Bedankt Jeff :rose: 

Waar zou ik zijn zonder zulke waardevolle mensen? Verloren begot, verloren.

Eén ding heeft hij zeker juist..negatieve reclame is ook reclame

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei fleurtje:

De oplossing voor al mijn problemen! Een man!![....]

[....]Waar zou ik zijn zonder zulke waardevolle mensen? Verloren begot, verloren.

Jij hebt het idee dat je niet verloren bent, fleur? Als dát zo is dan denk ik dat die man Jeff ergens een denkfoutje maakt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...