Spring naar bijdragen

Zondag 8 december 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.

@Ties wat goed Ties!

@Lika werkse

Straks om 11.00 uur een hardloopwedstrijdje over 10 km bij de atletiekvereniging. Het weer is niet al te best, maar het is altijd wel gezellig. Verder blijf ik maar suf en koppijn houden van de Refusal. Hoop dat dat snel over gaat....

Fijne zondag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Buiten is het koud, nat en winderig.
Binnen brandt de lamp, verwarmt de kachel en staat een bakje klaar. 
Vandaag een rustig dagje hier. 
Na tien heel drukke dagen nu hopelijk even pas op de plaats. 
En eerst natuurlijk dat bakje. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding Afbeeldingsresultaat voor papieren zakdoekjes met balsam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu.

Zo, even m'n terras in de wind en regen schoon gemaakt. Gisteren hebben we de vijver een stuk verlegd omdat meneer de buurman een kantoormuur op de scheiding heeft gebouwd van 3.25 mtr. en kon ik niet meer achter m'n vijver. Hoop nu dat al dat gebouw en breken na nu afgelopen is, het duurt al zo'n 25 jaar. Anders sla ik hem eens echt tegen z'n kleine kontje hoor. En ik maar iedere keer opruimen. Wil ook niet zeuren. Zo, nu ff eten, bed op maken en dan rusten.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Autumn:rose:

Goedemorgen. Ik heb net mijn telefoon weer gevonden. Was het ding al de hele ochtend kwijt. Ik heb zelfs in de koelkast en vriezer gezocht. Uiteindelijk zat het ding tussen mijn bedrand en de muur. Pffft nou heel blij dat ik hem heb gevonden nu. 

 

Dagpact:

Autumn

Myle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verrekt. Ik ben ongesteld. En mijn was die ik draaide heeft niet gecentrifiguurd. Alles nog kletsnat. Fijn. Was mijn telefoon kwijt vanmorgen. Stress! Heb een hekel aan dit weer en ga straks de buurhond weer uitlaten. Maar zelfs dat positieve dier zou nog depressief worden van mijn instelling nu. Bah. Wat kan een dag tegenzitten door onbenullige dingen. 

Hup, geef mezelf alvast maar een schop onder mijn kont. Het is maar een dag..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond al in slaap gevallen op de bank en mijn halfuurtje dutten van tussen de middag liep uit op 2 uur slapen... 
Vanavond maar lekker vroeg onder de wol. 
Zo eerst de kerstspulletjes maar eens tevoorschijn halen, met dat donkere weer kunnen we wel een paar extra lichtjes gebruiken.. 

Dagpact:
Autumn
Myle
Manou
Yvonne

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Ik meld me alcoholvrij. 

Wat een mooi bericht, Knakker. 
Daar heb ik ook niet van terug. 
Ik ben wel lichtjes aan het ophangen. Omdat de dagen donker zijn. 


Ik zou ook wel een buurvrouw willen die graag met mn honden gaat lopen. Mn rode rakker heeft veel beweging nodig. 
Ik zal eens met haar naar het strand gaan, dan gaat ze helemaal uit haar bol, haha! 
Gister mocht ze even los en toen ging ze racen. Een voorbijganger heeft haar gefilmd. 
Twee buurmeisjes zijn wel eens meegeweest een rondje om. Dat was wel heel gezellig met z'n allen op pad. 

bewerkt door CoconutWoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sint gevierd bij de oude moeder. Het was heel fijn. Totaal low profile, maar helemaal precies goed.

Last van mijn menstruatie.  Sorry mannen! Duizelig als ik opsta alsof ik flauw kan vallen, rug en buikpijn. Voel me heel breekbaar dan.

Heel rustig doen morgen maar. En misschien is het dan ook al beter. 

Maar het hele mooie is, is dat ik voel dat ik rustig aan moet doen ipv verdoofd door te denderen en dan veel meer ellende erbovenop te gooien. 

Ben ik nog altijd blij om dat ik er geen extra borrel meer in gooi, maar gewoon eerder naar bed ga.

Scheelt een hoop ruzie en boosheid in huis van iemand die vindt dat ze het wel allemaal gewoon moet doen, maar eigenlijk niet kan.

Ik ga zo heerlijk mijn ogen dichtdoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...