Spring naar bijdragen

update Verbloemen


Verbloemen

Aanbevolen berichten

Lieve allemaal

Dank zij Liz (kannietmeer) heb ik nu een andere psychiater.

Zij is gisteren bij mij geweest en ik mag afbouwen met  rivotril druppels. De levenseindekliniek staat aan de kant.

Mijn klachten zijn heftig.....brand gevoel hoge stress veel pijn angst en paniek hypervenyilatie. Volgens Liz is dit tolerantie ontwenning.

Ik weet niet of ik veel zal schrijven hier daar mijn energie laag is/  .Wel  lees ik hier

Ik wil jullie bedanken voor de aanmoedigingen van een tijdje terug,

Liefs Hennie   ......Verbloemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas de druppels verdroeg ik ook niet ze werkten een soort van paradoxaal voor mij.

nu ben ik echt helemaal van de leg mijn zenuwgestel weet het nu niet meer en is het verder lijden.

MaaL Liz heeft nog een optie dus daarop wachten en vertrouwen hebben hoewel het moeilijk is.

Mijn centraal zenuwgestel kan niks meer aan en de pijn en brand zijn soms niet teverdragen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Verbloemen:

Helaas de druppels verdroeg ik ook niet ze werkten een soort van paradoxaal voor mij.

nu ben ik echt helemaal van de leg mijn zenuwgestel weet het nu niet meer en is het verder lijden.

MaaL Liz heeft nog een optie dus daarop wachten en vertrouwen hebben hoewel het moeilijk is.

Mijn centraal zenuwgestel kan niks meer aan en de pijn en brand zijn soms niet teverdragen

 

Wat vreselijk rot, Hennie @Verbloemen.
Kom je de nachten wel goed door? Hopelijk is de optie van LIz een mogelijkheid waardoor het beter gaat. Liz is een topper, maar jij ook!
Alle sterkte van mij.

Liefs, Ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Verbloemen:

Helaas de druppels verdroeg ik ook niet ze werkten een soort van paradoxaal voor mij.

nu ben ik echt helemaal van de leg mijn zenuwgestel weet het nu niet meer en is het verder lijden.

MaaL Liz heeft nog een optie dus daarop wachten en vertrouwen hebben hoewel het moeilijk is.

Mijn centraal zenuwgestel kan niks meer aan en de pijn en brand zijn soms niet teverdragen

 

Lieve Hennie door gaan hoor Liz is zo lief ze gaat jou verder helpen we leven allemaal met je mee het leven is niet makkelijk maar jij overwint liefs Wilhelmina  ♥️

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...