Spring naar bijdragen

Huiskamer 5 december 2019


Chris72

Aanbevolen berichten

Hallo benzolotgenoten,

op deze mistige koude sinterklaasdag open ik de huiskamer van vandaag.

vanochtend had ik een afspraak bij de sportschool. Toen ik wakker werd was mijn eerste gedachte om dat af te zeggen maar dat heb ik gelukkig niet gedaan.

ik ben er wel geweest en heb een trainingsschema afgesproken. Ik probeer 3 keer in de week te gaan. Wordt wel zwaar want ik heb momenteel de conditie van een natte krant. Herkennen jullie dat ook dat je conditie zo slecht is ?

Verder gisteren naar de Zwaluwhoeve geweest, was erg lekker voor de stijve spieren.

op zich doe ik nu best wel weer leuke dingen maar herkennen jullie ook dat je er pas achteraf van kan genieten omdat alles op het moment zelf zo spannend is?

ik zie echt overal tegen op, vind alles spannend en kan daar soms niet mee omgaan.

maar ja het zal wel een keer beter worden.

Ik wil graag iedereen die in de huiskamer komt een leuke sinterklaasavond wensen. Ook voor degenen die het echt heel moeilijk hebben en met het gevecht van hun leven bezig zijn; kop op, het moet een keer overgaan en het wordt in ieder geval beter dan nu!!
 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Chris72, wat een positieve energie gaat er van je bericht uit. Fijn om te lezen. En wat goed dat je toch naar de sportschool bent geweest. Pas je wel op dat je niet teveel doet? Je zit nog steeds in ontwenning, toch???? En dan kunnen teveel prikkels nog wel eens averechts werken. 

Ik herken ontzettend het opzien tegen alles. Als ik me goed voel heb ik dat minder, maar als het ook maar iets minder gaat, Oja, zoo herkenbaar. En als ik me slecht blijf voelen kan ik ook achteraf niet eens genieten. Dan maakt Het me alleen maar meer down. 

Mijn conditie is ook zwaar ellendig, maar ik zit dan ook al 5 jr in de shit en al die jaren niks aan conditie kunnen doen. 

En van stijve spieren heb ik vooral last in nek en schouders. Daardoor heb ik ook veel hoofdpijn. Is er misschien iemand die dat herkent?

En ook namens mij iedereen een fijne pakjesavond. Hier is oudste zoonlief vandaag ook nog jarig, maar dat vieren we pas in t nwe jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Roeltje31:

@Chris72

Ik heb dat ook dat ik overal zo enorm tegenop zie. Probeer zoveel mogelijke doen maar met heel veel spanning en onrust. Kan van de meeste dingen ook niet meer echt genieten. Dacht dat ik de enigste was die dit had. Vandaag sowieso een zeer slechte dag. Bahhh. Gister valdispert gekocht in de hoop daar wat rustiger van te worden maar volgens mij werkt het juist averechts. Soms zie ik het echt niet neerzitten.

 Heel veel sterkte Roel, het wordt weer beter ! Ik voel dat ook niet altijd zo maar probeer er wel op te vertrouwen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen... 

Ik wil graag even reageren op het opzien tegen dingen. Dat had ik ook heel erg en nu bijna niet meer. Ik zat dan ook vol spanning en begon te zweten etc... Nu doe ik weer een hoop dingen, maar raak nog wel snel overprikkeld. Kan me dan niet goed concentreren in een gesprek en krijg hoofdpijn en soms hartoverslagen. Dat trekt thuis dan vrij snel weer weg. Maar dit staat niet in verhouding met hoe ik me in het begin voelde... Ik onderneem nu weer spontaan dingen, heb mijn verjaardag gevierd, kerstshow bezocht etc... 

@doorbijter die hoofdpijn herken ik maar al te goed en ik weet dat er meerdere mensen last van hebben. Nu heb ik er niet zo'n last meer van. Soms nog een trekkend gevoel rondom mijn oren en nek of drukkende hoofdpijn... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei doorbijter:

@EefjeJ mag ik vragen hoe jouw hoofdpijn eruit zag? Had je het De hele dag door of in vlagen en weer precies in je hoofd. Ik heb het al vooral achter mijn ogen

Ik heb het denk ik overal gehad...ook achter mijn ogen, bovenkant neus, jukbeenderen, kaken en langs mijn schedelrand aan de achterkant...ik denk dat het één van mijn hardnekkige klachten is. Maar het wordt al een stuk minder heftig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei doorbijter:

@EefjeJeefje, had je t meteen na t stoppen of kwam t pas later. En is t heel langzaam weggetrokken?

Ik weet nog dat ik de eerste week na het stoppen echt een hoofd had wat uit elkaar klapte...toen was het even rustiger en daarna begon die drukkende en trekkende pijn. Ook zelfs in mijn kiezen... Het trekt inderdaad heeeeeel langzaam weg met periodes dat ik er niet of amper last van heb en dan komt het weer even terug, maar niet zo erg als 6 maanden geleden. Ik heb nog wel vaak een wat warrig/wazig hoofd. Alsof ik er soms niet helemaal bij ben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei bolletje:

Ik dacht, even iets leuks plaatsen, dat kan op dit forum geen kwaad.

 

 

16 uur geleden zei bolletje:

Ik dacht, even iets leuks plaatsen, dat kan op dit forum geen kwaad.

 

 Die mensen zitten hier in de Kanaalstraat zijn wel luidruchtig als ze bidden schreeuwen zo hard  zitten wel goeie bij  liefs Wilhelmina

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Roeltje31:

@Chris72

Ik heb dat ook dat ik overal zo enorm tegenop zie. Probeer zoveel mogelijke doen maar met heel veel spanning en onrust. Kan van de meeste dingen ook niet meer echt genieten. Dacht dat ik de enigste was die dit had. Vandaag sowieso een zeer slechte dag. Bahhh. Gister valdispert gekocht in de hoop daar wat rustiger van te worden maar volgens mij werkt het juist averechts. Soms zie ik het echt niet neerzitten.

 

14 uur geleden zei Roeltje31:

@Chris72

Ik heb dat ook dat ik overal zo enorm tegenop zie. Probeer zoveel mogelijke doen maar met heel veel spanning en onrust. Kan van de meeste dingen ook niet meer echt genieten. Dacht dat ik de enigste was die dit had. Vandaag sowieso een zeer slechte dag. Bahhh. Gister valdispert gekocht in de hoop daar wat rustiger van te worden maar volgens mij werkt het juist averechts. Soms zie ik het echt niet neerzitten.

Ja heb ik ook mijn zoon gaat volgende week vrijdag naar Friesland 3 dagen heb nu al de zenuwen  ben dan alleen met de hond zit al alles te bedenken ik krijg hyperventilatie paniekaanvallen ik ga dood derelisatie geen controle tinnitus veel harder mijn hart  stom he  je krijgt het niet uit je hoofd ik kan niet rustig zijn en het vreet energie  ik hoop dat we allemaal genezen spoedig.  Liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Roeltje31:

@Wilhelmina

Mijn vriend is hele week van huis. Zit dan ook hele dag te malen. Angst van de druk op mijn borst/steken. Duizelig,onrustig. Overal tegen opzien. Je krijgt het inderdaad niet uit je hoofd en wordt er doodmoe van. Ik hoop ook dat we allemaal spoedig genezen.

Ja erg je precies het zelfde denk ik flauw vallen ik denk dat het goed is elkaar dit te zeggen kan je elkaar steunen mensen doen er zo luchtig over begrijpen het niet ik schrik als de bel gaat en gaat mensen ontwijken heb straatvrees winkelvrees overal angst voor ik kijk heel veel dieren films natuur en de zeedieren vissen en zo de hond doet haar behoefte in de tuin  ik ben blij met mijn hondje heb je iets om voor te zorgen Roeltje 31 we houden elkaar overeind  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Roeltje31:

Ja inderdaad gevoel dat je zo neer kan vallen. Druk op de borst en steken soms wordt daar erg angstig van. Ik probeer wel zoveel mogelijk mijn dingen te doen maar alles met spanning en onrust en bijna ook niet durfen. Soms gevoelde ik doordraai. Wordt gek van die onrust in mijn lichamen hoofd.

liefs Roelie

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Wilhelmina:

 

Lieve Roelie al die dingen heb ik hetzelfde maak je niet zo van streek en die druk en pijn van je borst gaat over door hyperventilatie krijg je ook dezen klachten en dingen ontlopen begrijp ik ook ik durfde niet meer te stofzuigen of andere dingen bij alles denk ik zo val ik neer en onrust in je hoofd en lichaam is heel eng en steeds met gedachten  lopen ik wordt gek of denk ik ga dood lieverd dat gebeurt niet  je heb veel onrust kan je wel huilen huilt dan alles zit vast bij jou je controleer de hele dag je pijn die is er echt ik heb dat ook maar dit gaat echt over schrijf me maar als je verdriet heb en huilen hoor je wordt beter  liefs Wilhelmina  ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bolletje:

Heb je het filmpje helemaal afgekeken Wilhelmina? Het gaat om het tweede gedeelte, met het hondje.

Harstige leuk  en dat hondje ach wat een lieverd  en die Turken  wat een lui lopen hier in de Kanaalstraat maken ruzie   maar leuke filmpjes hoor hou ik van  liefs Wilhelmina♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-12-2019 om 13:59 zei doorbijter:

@Chris72, wat een positieve energie gaat er van je bericht uit. Fijn om te lezen. En wat goed dat je toch naar de sportschool bent geweest. Pas je wel op dat je niet teveel doet? Je zit nog steeds in ontwenning, toch???? En dan kunnen teveel prikkels nog wel eens averechts werken. 

Ik herken ontzettend het opzien tegen alles. Als ik me goed voel heb ik dat minder, maar als het ook maar iets minder gaat, Oja, zoo herkenbaar. En als ik me slecht blijf voelen kan ik ook achteraf niet eens genieten. Dan maakt Het me alleen maar meer down. 

Mijn conditie is ook zwaar ellendig, maar ik zit dan ook al 5 jr in de shit en al die jaren niks aan conditie kunnen doen. 

En van stijve spieren heb ik vooral last in nek en schouders. Daardoor heb ik ook veel hoofdpijn. Is er misschien iemand die dat herkent?

En ook namens mij iedereen een fijne pakjesavond. Hier is oudste zoonlief vandaag ook nog jarig, maar dat vieren we pas in t nwe jaar

 Dit herken ik heel erg stijve nek schouder en boven rug .Bij mij is het heel hardnekkig, heb al heel veel fysio gedaan massages maar niets lijkt te helpen ,Zijn er nog mensen met tips hiervoor.Of moet het er gewoon uit slijten en moet je het uitzitten!?!?!?

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei mevrouwtje54:

wie van jullie heeft het/of heeft het gehad.....voelt alsof ik onder de verdoving zit....ik ben nu serieus bang dat mijn afbouw te snel is gegaan.

Hallo mevrouwtje54  ja mijn hoofd zit volwatten en ook verdoofd de hele dag  eng gevoel  is je afbouwen nu achter de rug vervelend dat rare gevoel en te snel afgebouwetert  ik hoop dat je spoedig beter bent  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Eleo31:

 Dit herken ik heel erg stijve nek schouder en boven rug .Bij mij is het heel hardnekkig, heb al heel veel fysio gedaan massages maar niets lijkt te helpen ,Zijn er nog mensen met tips hiervoor.Of moet het er gewoon uit slijten en moet je het uitzitten!?!?!?

liefs Eleo

@Eleo31

Ik heb nog wel een paar tips voor je.

Heb je ooit eens overwogen om triggerpoints te behandelen? Dit zijn spierknopen in je spieren die echt voor een hele hoop pijn klachten kunnen veroorzaken. 


-Dry needling 

-Emmett techniek 

-Primal Reflex Techniek. 

-Neural reset therapy

-Total motion release

-4xt taping methode

-Dorn therapie

Dit zijn allemaal methode om alles te laten ontspannen en of de oorzaak er van weg te pakken.

Hoop dat je hier wat aan hebt gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei doorbijter:

@Eleo31 en ook veel hoofdpijn erbij of niet? En had je dat al vanaf Het begin van de afbouw. Ik ga dinsdag naar de fysio. Ben benieuwd wat hij er van zegt en of mn spieren echt zo vast zitten. Als ik nog tips krijg, zal ik die met je delen. 

Ja hoofdpijn en druk aan schedelrand.last me maar  weten als je bij de fysio bent geweest!heel veel succes!!!!

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Deligaf1:

@Eleo31

Ik heb nog wel een paar tips voor je.

Heb je ooit eens overwogen om triggerpoints te behandelen? Dit zijn spierknopen in je spieren die echt voor een hele hoop pijn klachten kunnen veroorzaken. 


-Dry needling 

-Emmett techniek 

-Primal Reflex Techniek. 

-Neural reset therapy

-Total motion release

-4xt taping methode

-Dorn therapie

Dit zijn allemaal methode om alles te laten ontspannen en of de oorzaak er van weg te pakken.

Hoop dat je hier wat aan hebt gr

Dank je lieverd! Ik ga dit opzoeken !!!!!! Wat een hoop kennis , ik ga me erin verdiepen!!!!!Heb jij wel eens een vd therapieën ondergaan?

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Roeltje31:

Ik huil elke dag @Wilhelmina. Ben echt hele dag met mezelf bezig en in gevecht. Wordt daar verdrietig en somber van. Liefs roelie

Hallo Roeltje31  wat verdrietig ik heb dat ook en je kan niet loslaten je vriend is een week weg die mis je natuurlijke het is een gevecht  met jezelf ga naar een rustige film kijken dan wordt je a

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...