Spring naar bijdragen

Wo 4 dec 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Ow wat naar @Bor. Hoop dat t allemaal in rustiger vaarwater komt voor jullie allemaal. @Yana ik ben net 50. Kan het zelf eigenlijk maar moeilijk geloven want voel me nog erg onvolwassen en zie er ook niet echt uit als 50 vind ik zelf haha. Misschien idd maar eens laten testen die overgang, ik ben al jaren niet meer ongesteld sinds ik de mirena spiraal heb. Ik heb helemaal geen zin in dat overgangsgezeik, daar ben ik nog lang niet aan toe! Het voelt heel onsexy allemaal. Maar het verklaart wel waarom ik me zomaar ineens zo boos voel. Gelukkig drink ik niet zullen we maar zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zover ik me kan herinneren (is weeral ff geleden dat ik het opzocht) vind de overgang gemiddeld tussen de 40j en 50j plaats. Kan zelfs vroeger beginnen. De overgang is de periode voor je menstruatie volledig stopt. Het volledig stoppen met menstrueren noemen ze de menopauze. Dan zouden de symptomen moeten verminderen. Nu ja...dat is hetgeen ik onthouden heb. 

Geen zin om t terug op te zoeken. Lui ben ik altijd een beetje geweest 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei fleurtje:

En ik word niet echt gelukkiger van je bericht. In tegendeel..ik zou je wel een klop op je kop kunnen geven. 

Je mag me best een klop op de kop geven als dat je oplucht. Maar zie er maar es te geraken, zenne. 

Waarom word je trouwens niet gelukkig van mijn bericht? Dat is toch goed nieuws; na de overgang voel je je beter. Waarschijnlijk dan. :)

bewerkt door Lonster
letter vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag vandaag een oude vriend, gewoon hier op het aanrecht. Hij was halfvol blijven hangen na een gezellig samenzijn met een aantal vrienden afgelopen zaterdag. Ik spreek hem niet meer, hij had nl een slechte invloed op mij. Ik liet me te veel, te vaak meeslepen in zijn wilde wereld. Hij is als de foute vriend waar ik mijn kinderen voor waarschuwde, waar je mee omgaat word je mee besmet. De anderen van zaterdag hebben nauwelijks moeite met hem, weten wanneer hij hen meetrekt in zijn spel. Van mij mag hij rustig komen op die avonden, ik negeer hem gewoon. Dat geeft me zelfs een goed gevoel. Nu staat hij daar te shinnen, wachtend tot ik hem weer toe laat, aardig tegen hem doe. Waarschijnlijk is hij al zuur van het wachten.
Ik spoel hem niet door het toilet. Ik heb hem eruit gemieterd,  buiten in de ton.                
Zeiken doet hij maar bij een ander!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Bor:

Dan wil een koude douche nog weleens helpen Jim

Zo is het!!!!! Afkoelen met die hap:D

Typische Bor opmerking heerlijk haha.

Manlief alias soms rotzak, heeft andijvie stamppot gemaakt, enige wat hij echt lekker kan maken.  Erg blij dat hij heeft gekookt, eerder thuis gekomen om dat te doen voor mij/ons. Lief.

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou al sterk zijn als je het dan bij die laatste kan houden en niet verder met die krat. Snap dat je baalt, of misschien niet?

Er valt dus nog wel wat te behalen door van die krat af te blijven. Herken het te goed helaas. Geen oordeel. Wel fijn je te lezen en dat je het deelt.

Wat liever voor jezelf zijn, dat doet die drank uiteindelijk niet. Die maakt het wel wat erger uiteindelijk en het blijft zoals het is. Snap het willen verstoppen/de roes heel goed.

Hou je goed.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yana ja, dat is zeker een idee om me daarbij aan te sluiten. Misschien voor vandaag een beetje laat, qua tijdstip dan.

Vandaag kan ik sowieso in mijn zak steken qua niet drinken :present: jayyyy

Had alleen nog niet helemaal begrepen hoe het dagpact werkt. 

Is het dagpact een soort overeenkomst met jezelf die dag in elk geval niet te drinken?

En zet je dat gewoon hier op dit draadje? Ben benieuwd.

@Penny ja nou inderdaad, ik hoop echt dat deze twee dingen me echt gaan helpen weer wat positiviteit terug te vinden. Heb t recept nog niet, want beetje miscommunicatie, maar kan niet wachten om me te buiten te gaan aan de vitamine D :D Hou je van pennywafels eigenlijk?

Fijne avond, groetjes Autumn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach gossie @bumperjim heeft ze je afgewezen, snap dat wel :D En NEE heb geen hemadeur in huis haha. Gekrenkt in jouw mannelijkheid? Of is het gelukt?????? Mannen, ben er zelf ook 1 hihi

Ik kreeg gewoon een beurt en kwam daardoor ook klaar. Zoenend en wel. Snurkt wel naast mij nu, snurkend maar heeft zijn best gedaan en hij is goed, doet ook voorspel, heb ik nodig. Snurken neem ik maar op de koop toe, hou van hem al bijna 30 jaar.

Zie reacties op sinterklaas , in aantal van reacties maar ga nog niets lezen. Morgen en mijn gedicht.

Man fluisterde na .... hou van je en wil je nooit meer kwijt. Ga happy slapen.

Daar doe ik het ook voor.

Tot morgen en dan komt mijn gedichtje voor een lief sterk iemand:)

ZZZZZZZZZZ X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me ook droog af. Maar het is niet gemakkelijk om nu te zeggen -ik ga naar bed enzo-. Ondanks dat ik het niet doe ben ik bijna in staat om in te breken in een slijterij. Ik zal rust moeten vinden. In mezelf. Ik ga nog wat eten.

bewerkt door Myle
typfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...