Spring naar bijdragen

Diazepam


Wvr

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

van mijn vorige dokter kreeg ik diazepam 10 mg voorgeschreven, wegens spannibgshoofdpijn.

2 weken geleden moeten stoppen van de dokter, heb 2 weken 1,75 mg moeten nemen en daarna niets meer.

nu ben ik enorm suf heel zwakke spieren en noem maar op zou dit te maken hebben met veel te vlug te stoppen? Iemand advies? 

soms ook het gevoel dat de linkerhelft van gezicht slaapt

heb dit 3jaar en half genomen.

bewerkt door Wvr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Wvr:

Maar dat mijn linkerkant van gezicht slaapt is normaal?

kzou de hele dag slapen momenteel en het gevoel dat ik door mijn benen zou zakken :(

Het is geen veel gehoorde klacht volgens mij, maar ik heb het toch meer gehoord. Diazepam verslapt de spieren, dus ja, het is mogelijk dat dat een verschijnsel is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Op 3-12-2019 om 11:12 zei Wvr:

Hallo iedereen,

van mijn vorige dokter kreeg ik diazepam 10 mg voorgeschreven, wegens spannibgshoofdpijn.

2 weken geleden moeten stoppen van de dokter, heb 2 weken 1,75 mg moeten nemen en daarna niets meer.

nu ben ik enorm suf heel zwakke spieren en noem maar op zou dit te maken hebben met veel te vlug te stoppen? Iemand advies? 

soms ook het gevoel dat de linkerhelft van gezicht slaapt

heb dit 3jaar en half genomen.

Wat was de reden dat je van de dokter moest stoppen, vraag ik mij nu af. Ik heb wel ervaring met afbouw van diazepam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 6-2-2020 om 10:47 zei Roberto:

Wat was de reden dat je van de dokter moest stoppen, vraag ik mij nu af. Ik heb wel ervaring met afbouw van diazepam.

Karel ik heb de Apotheek gebeld ze leggen 2 doosjes bromazepan apart ik ben aan het afbouwen ik weet me geen raad als ik zonder zit  fijn dat jij het verteld heb   groetjes Wilhelmina 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei doorbijter:

Ik vind op internet alleen dat de merken aurobindo en mylam uit de handel gaan. Andere wellicht niet??????

OMG, ik hoop dat niet, ik had Accord dat middel werd toen vervangen door Aurobindo. 
Hopelijk blijft het er nog even tot ik klaar ben met vijlen.:huh:

bewerkt door Vallenenopstaan1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-12-2019 om 11:12 zei Wvr:

Hallo iedereen,

van mijn vorige dokter kreeg ik diazepam 10 mg voorgeschreven, wegens spannibgshoofdpijn.

2 weken geleden moeten stoppen van de dokter, heb 2 weken 1,75 mg moeten nemen en daarna niets meer.

nu ben ik enorm suf heel zwakke spieren en noem maar op zou dit te maken hebben met veel te vlug te stoppen? Iemand advies? 

soms ook het gevoel dat de linkerhelft van gezicht slaapt

heb dit 3jaar en half genomen.

Bolletje ik ben zo zenuwachtig niet normaal eergisteren mijn hart sloeg over  en stond stil kan niet dan ben je dood. mijn pols was traag en toen weer normaal en nu is alles voorbij maar ik ben ontzettend nerveus kan dat van afbouwen zijn  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...