Spring naar bijdragen

Komt slaap terug


Yollie

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Yollie:

Hallo degenen die aan het afbouwen zijn  of afgebouwd zijn . Komt slaap terug?

Hoi Bianca.kon je ook niet slapen en wat gebruikte je om te slapen

36 minuten geleden zei Bianca78:

@Yollie ik ben nu bijna 6 maanden van de oxazepam af en ik kan je zeggen dat je slaap terugkomt. Het wordt steeds een beetje meer, soms heb je er weer wat rot nachten tussen maar het komt echt goed. Sterkte en rustig aan!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Yollie:

Hoi Bianca.kon je ook niet slapen en wat gebruikte je om te slapen

 

@Yollie ik heb niks gebruikt om te slapen. In het begin had ik levensechte dromen en sliep ik zo licht dat ik dacht dat ik niet geslapen had. Was ook elke keer bang dat ik weer een slechte nacht zou hebben en daardoor werd ik gespannen en ging het slapen slechter. Ben toen begonnen met mediteren om voor het slapen te ontspannen en dat heeft mij geholpen. Sliep niet gelijk 8 uur op een nacht maar er kwam elke week wat meer slaap bij en ik was rustiger. Had vannacht een rommelige nacht, viel goed inslaap maar werd na 2 uur wakker om te plassen en toen was ik klaarwakker. Ben rustig in bed gaan liggen en heb in gedachte de dag doorgenomen en ben toch weer inslaap gevallen.  

Ik weet dat je door het afbouwen heel onrustig kan zijn, dat alles trilt van binnen in je lijf, zweetaanvallen hebt of dat je het gevoel hebt dat je huid in brand staat, gespannen spieren, drukkende pijn in je hoofd, angst en paniek. Het is zo rot maar het wordt echt minder. Ben zelf nog niet klachtenvrij maar ik kan weer heel veel  dingen doen. Je komt hier doorheen en ook jij gaat weer slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...