Spring naar bijdragen

Huiskamer 30 November 2019


Kannietmeer

Aanbevolen berichten



Wat begint deze dag weer stralend hier! Heerlijk! Lekker mijn zonnebril erbij 200w_d.gif

@Cyclad58 Hoe is het vannacht gegaan Ad? Wat een ongelooflijk jammer verhaal van gisteren! Maar wanhoop niet, er is echt een oplossing of een inzicht daar buiten of binnen in jou, waar je wat aan gaat hebben. En dan hebben we het nog niet eens over de genezing die nog verder kan plaatsvinden.

@Deligaf1 Fijn dat de huisarts je zo wil steunen. Aangezien je nu inziet dat je al je hele leven stemmen hoort, is het wel verstandig jezelf goed in de gaten te houden. Niet alles is zomaar door je lichaam op te lossen helaas. Maar je weet gelukkig ook dat benzo's niet de oplossing zijn. Zorg maar goed voor jezelf en heel veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Liz @Kannietmeer

Vannacht ging het ook niet echt goed. Gisteravond laat met partner gepraat, zij had mijn terugval ook niet verwacht omdat het eigenlijk best lang goed ging. Ze weet niet of ze dit nog langer trekt. Dat is er nog een extra zorg bij. Ik kan het haar niet verwijten, want ik weet ook niet of ik het nog trek. 

Vannacht was heel onrustig, maar heel even geslapen (wel zonder benzo!) en ik stond niet fijn op. 

Ik probeer niet te wanhopen, maar het is er dichtbij. Ik voel me net als een bokser die klap na klap heeft opgevangen, maar bij de laatste klap (die op zich beslist niet de hardste is) definitief knock-out gaat. Ik kan het even niet anders verwoorden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer

Bedankt voor je bericht!

De HA vond het ook niet gek dat ik die hoorde na alles wat ik mee heb gemaakt. Hij vind echter wel dat de expertise bij het GGZ ligt... maar daar ga ik liever niet meer heen omdat ik daar niet mee verder kom. 
 

Maandag ga ik weer naar de HA om een evaluatie te doen hoe het gaat met mij.

Fijn weekend allemaal!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Cyclad58:

Goedemorgen Liz @Kannietmeer

Vannacht ging het ook niet echt goed. Gisteravond laat met partner gepraat, zij had mijn terugval ook niet verwacht omdat het eigenlijk best lang goed ging. Ze weet niet of ze dit nog langer trekt. Dat is er nog een extra zorg bij. Ik kan het haar niet verwijten, want ik weet ook niet of ik het nog trek. 

Vannacht was heel onrustig, maar heel even geslapen (wel zonder benzo!) en ik stond niet fijn op. 

Ik probeer niet te wanhopen, maar het is er dichtbij. Ik voel me net als een bokser die klap na klap heeft opgevangen, maar bij de laatste klap (die op zich beslist niet de hardste is) definitief knock-out gaat. Ik kan het even niet anders verwoorden. 

Ik denk dat je vanavond wel weer slaapt. Het patroon heb ik vaker gezien.   Misschien dat dat je gerust kan stellen vandaag. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ELL

Seroquel en al die andere AP’s het zijn echt van die medicijnen met een hoop bijwerkingen en slecht zijn voor je lichaam. Ik heb ze in 2012 tot 2014 geslikt samen met AD toen alles afgebouwd. En vanaf maart 2018 is dat weer op gebouwd. 
 

Ik kan niet echt zeggen netzoals bij benzo’s dat de klachten die ik ervaar dat die aan de AP’s zijn gekoppelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...