Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Puma

Anonieme meelezer ..

Aanbevolen berichten

Pffffff wat een nacht :wacko: . Op tijd erin gegaan , was kapot moe. Half pilletje ( want daar wil ik ook zo snel mogelijk vanaf ) Zeker 100 x wakker geweest , rare dromen ., zweten , onrustig . De rotzooi moet uit mijn lichaam. Een voordeel vandaag geen kater en mijn hartslag is al drastisch omlaag gegaan :)( heb zo n horloge die alles registreert) . Op naar dag 2 ... weer met de fiets naar het werk en de eerste niet nemen.

Fijne dinsdag .,, groetjes

( oeps wat een groot lettertype ineens , het is nog vroeg :blush:)

bewerkt door Puma

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het grote detoxen is begonnen :) Kan best ff duren hoor want inderdaad de troep moet eruit. Sterkte. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, hoort er een beetje bij. Geniet er maar van, je lijf is bezig te herstellen. Accepteer het in ieder geval, dat maakt het een stuk makkelijker te verdragen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit is n kwestie van uitzitten. Ik dacht altijd dit is beter dan n kater en n mega schuldgevoel en me n mislukkeling vinden. Ik ben nu 3 maanden verder en ik slaap sinds jaren weer goed.  Heb zelfs 18 jaar slaappillen geslikt. Daar ben ik eerst van afgekickt en daarna van de wijn. Ik voel me fantastisch

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat goed Grumpie, 18 jaar slaappillen en afgekickt en ook nog van de alcohol en dan ook nog goed slapen!

Super hè?!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Isabella:

Dit is het draadje van Puma, hoe gaat het nu Puma?

Nog steeds ertegenaan?

Dit was ook als bemoediging voor puma bedoelt. Ook omdat zei benzos slikt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankjewel @bumperjim

@Lika vandaag de 2e naar het werk , was idd heerlijk ! Heb er echt van genoten....

@Yana, ik hoop het , daar kijk ik echt naar uit ...

Ik weet het hoort erbij @Pelle2 , moet zeggen dat het vandaag overdag al beter ging ( zonder oxazepam)  , ben benieuwd vannacht . 

Wat goed van jou @Grumpie. Fijn te lezen dat het gewoon kan . Wat verlang ik naar nachten doorslapen :D

@Isabella, Ja het gaat goed , voel me steeds beter lichamelijk en geestelijk .Ik ben positief ., maar ik ben hier al vaker geweest op dit punt ., Nu is het volhouden en niet meer terug willen naar die rotzooi en tot bijna niks komen, alleen dan de dingen die echt moesten .( en met wat van een gevoel dat ging pfffff , echt overleven iedere dag weer )! En ik weet het is pas dag 2 , maar het verschil merk ik al in heel veel dingen. Een gevoel van rust ... niet meer bezig zijn met , heerlijk. Op naar dag 3 .... @Grumpie ,ik slik die Oxazepam alleen als ik zwaar drink om de dag door te komen ik niet kon drinken , dus om ontwenning tegen te gaan . Nu zit ik nog op een halve voor het slapen . Dat zal ook snel gedaan zijn ...  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat goed dit te lezen Puma.

Je bent lekker onderweg, ook al ben je al eerder op dit punt geweest. Was ik ook.

Ieder nieuw begin is waardevol en heeft een kans van slagen in zich!

Dus we gaan dit volhouden want uiteindelijk wordt het makkelijker en gewoner om niet te drinken.

Maar wel met triggers, die zullen blijven. Hopelijk zwakker en wij sterker.

Die oxazepam gebruikte ik ook de dag nadat ik gedronken had, helpt echt tegen kater.

Maar wilde ik ook niet meer en dus die ook niet meer.

Op naar morgen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja.,,idd dag 5 alweer. ( gaat best snel) Voel me iedere dag beter . Ben nu ook van de oxazepam af :). Nu VOLHOUDEN , ben de voor en nadelen in een boekje aan het schrijven. Dan kan ik dat erbij pakken voor als ik weer ga denken ach eentje kan wel weer . Dat kan IK dus niet ... en besef dat nu echt wel.  Bedankt voor het vragen @Tine ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fantastisch hoor Puma!

Ik durfde het niet te vragen maar hoopte het wel.

Goed hoor ook van de oxazepam af, helemaal een prestatie.

Lekker hé, zo voor jezelf gaan!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaat best goed, niets op in ieder geval.

Ik maak  het gezellig hier en hoop vol te  houden, kost me nu geen moeite gelukkig.

Niet te ver in het voren denken, gewoon deze dag.

Niet denken dat ik wat ‘mis’ want dat is niet zo.

Heb lang genoeg hier tegenaan gehikt en ik weet dat als ik mezelf weer toestemming geef, nou geen goed idee hoor.

Merk je ook dat je anders werkt? Wat zeggen je zoons hiervan?

Ik heb ze uit huis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...