Spring naar bijdragen

Komt slaap terug


Yollie

Aanbevolen berichten

Hallo. Ik was op een of andere manier eruit als wanhopige. Maar goed ik ben nu terug als yollie. Zoals ik eerder melde heb ik quetapine imipramine en xanax. Ik heb  3 1/2 jaar benzos gebruikt. Ik heb op mijn verzoek lorazepam laten afbouwen omdat ik op 5mg nog niet sliep. Daarvoor quetapine gevraagd omdat ik daarvoor wel op sliep. Nu slaap ik 4 uurtjes ongeveer. Ik probeer door mijn angstgevoelens door te bijten. Ik ben nu alprazolam aan het afbouwen. Vraag is komt je slaap terug als je afgebouwd bent. En hoe lang duurt dat. Ik probeer gewoon alles te doen ondanks mijn angst gevoelens. Ik ben bang dat mijn eigen slaap niet terugkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-11-2019 om 19:26 zei Roeltje31:

ik ben zelf ook bezig met Alprazolam af te bouwen. Ik ervaar zelf weinig slaapproblemen tot nu toe. Maar zo gauw ik weer wakker ben begint de ellende weer. Super onrustig, zenuwachtig,duizelig, raar gevoel in hoofd, soms gevoel door te draaien en weet ik veel wat nog meer. Sinds afgelopen vrijdag diazepam 2 mg gekregen omdat het niet meer ging.

Hoelang ben je al bezig met afbouwen?

Pas 2 wk maar had daarvoor heel lang lorazepam en heel lang slaapproblemen. Ik slaap soms met quetapine maar af en toe ook zonder als ik slaap krijg. Gek genoeg word ik precies om 03.00 wakker en ben dan de hele dag angstig terwijl ik nu nergens bang voor ben. Ik heb zelf heel veel van de alprazolam weggehaald. Van 2 mg naar 1mg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-11-2019 om 13:19 zei Yollie:

Hallo. Ik was op een of andere manier eruit als wanhopige. Maar goed ik ben nu terug als yollie. Zoals ik eerder melde heb ik quetapine imipramine en xanax. Ik heb  3 1/2 jaar benzos gebruikt. Ik heb op mijn verzoek lorazepam laten afbouwen omdat ik op 5mg nog niet sliep. Daarvoor quetapine gevraagd omdat ik daarvoor wel op sliep. Nu slaap ik 4 uurtjes ongeveer. Ik probeer door mijn angstgevoelens door te bijten. Ik ben nu alprazolam aan het afbouwen. Vraag is komt je slaap terug als je afgebouwd bent. En hoe lang duurt dat. Ik probeer gewoon alles te doen ondanks mijn angst gevoelens. Ik ben bang dat mijn eigen slaap niet terugkomt.

Vanacht helemaal niet geslapen ben helemaal gesloopt zo is het leven niet mooi verschrikkelijk  ik weet. me geen raad meer ik trilt tinnitus het is heel zwaar om te dragen wanneer hou dit op.  Wilhelmina

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Wilhelmina:

Vanacht helemaal niet geslapen ben helemaal gesloopt zo is het leven niet mooi verschrikkelijk  ik weet. me geen raad meer ik trilt tinnitus het is heel zwaar om te dragen wanneer hou dit op.  Wilhelmina

 

Mijn lichaam doet doet meer pijn is dat normaal en veel onrust en wil alleen maar op bed liggen met een deken over mijn hoofd ben erg depressief genieten kan ik niet vrijdag gaat mijn zoon 3 dagen naar Friesland dan ben ik alleen de angsten vliegen me aan ik denk ik red het niet alleen  wat moet ik doen ben zo bang    paniekaanvallen gaan maar door liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...