Spring naar bijdragen

Donderdag 21 november 2019


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

T is hier koud. @bolletje, grappige jij :D . Ik hou van slapen. Dat zijn de momenten waar je niet denken moet. 

Ik zal es opstaan. Ik ben nog moe. T wordt tijd dat ik eens poets. Is denk ik wel drie maand geleden. I know...smerige ik.

No worries..er zit hier nog geen ongedierte enkel grote vlokken stof. Niemand valt er dood van. 

Denk niet dat vandaag de dag wordt :wacko:

Wow..ik heb al teveel nagedacht :D. Tijd voor eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kohtje beantwoord jouw vraag/posting vanavond of morgen.Heb wel veel aan je bijdrages en ja we liggen soms weleens in de clinch/althans dat ik boos wordt. Juist goed want dan raakt het mij en ga ik nadenken en soms weet ik geen antwoord. Dan kan ik als een stampvoetend mens doen, bijna een kind. Het is soms ook droog drinken en trek, alles door elkaar. En dan de vrije dagen, zo nerveus kan ik daar van worden. Zal het wel nooit leren maar moet wel een juiste weg voor mezelf/balans hierin gaan vinden. Bedankt dat je de moeite nam om zo uitgebreid te reageren.

Moet nu schakelen, de nachtdiensten zijn klaar. Heel lastig altijd, terug in een ander ritme. Voor vandaag heb ik iig besloten niet gecontroleerd te gaan drinken. Die switch van nacht naar normaal ritme, is lastig. Mijn hele bio ritme is in de war. 2 uur geslapen net en dacht dat het avond was :D Ziet er ook zo somber/depri uit buiten en de zon schijnt ook niet in mij, zo sjaggy als de pest. 

@nancy fijn dat je het zo leuk hebt gehad en ja ik mis Jootje maar ook bv Rosa. De 3 musketiers idd.

@Bor  mooi omschreven en alles klopt, met jouw geheugen is daarin niets mis haha :P Wederzijds btw, wat heb jij  mij van de zomer uit de binge gekregen, gelukkig zaten we er samen in, hielp mij wel heel erg toen.

En ja @fleurtje een uur geleden stond ik nog staand te plassen/urineren. Ja ben een man, dacht dat je dat wist.:lol:

Fijne dag allen en nog sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...