Spring naar bijdragen

Woensdag 20 november.


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Krijg er zowaar weer zin in. Rust in naar mezelf luisteren. Zonder oordeel.  Ik was even van het spoor. Geeft niets, mag best.

Angst voor herhaling speelde ook een rol. Paniek. Weer overspannen? Maar ook dan.

Stap voor stap. Er is geen goed of fout Lika.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik ben er weer. Helaas niet na een week sober. Maar heb (voor en) na mijn vlucht uit een afkickkliniek toch wel het een en ander opgezocht qua behandeling en mogelijkheden. 

Nu nuchter blijven. Dat komt goed, 24 uur per keer. (Ik heb medicatie ter ondersteuning) 

Voor iedereen die het vandaag kan gebruiken veel sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik ben er weer. Helaas niet na een week sober. Maar heb (voor en) na mijn vlucht uit een afkickkliniek toch wel het een en ander opgezocht qua behandeling en mogelijkheden. 

Nu nuchter blijven. Dat komt goed, 24 uur per keer. (Ik heb medicatie ter ondersteuning) 

Voor iedereen die het vandaag kan gebruiken veel sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik deel het hier ook mijn interne gebeuren omdat dat natuurlijk een grote verdovingsreden is/was. 

Ja @Cleo66 tis eng om op je zelf te vertrouwen en dat dat dan genoeg is. Dat ik het zelf aangeef en voel. Dat is genoeg. En het is op zijn minst onwennig, vaak eng of ik denk dat het eng is.

Stapje voor stapje zien dat er geen slang is. En mocht ie er wel een keertje zijn, dan is ie misschien niet zo gevaarlijk. Of wordt ie dat niet als wij hem goed behandelen.

Gezwommen. Fietsen nu. En werken.

En dank je @Bor. Het voelt als het beste dat ik kan doen voor mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Euhm dat klinkt niet zo goed @Myle.

Mij valt vaak niet iets op als t om drank gaat. Ik let er niet perse op als ik naar tv kijk en ik kan bv perfect met iemand die drinkt in de kroeg hangen. Maar gisteren had ik echt toch heel effe iets van 'huh?'.

Er liep een meisje met haar mama de deuren af in de straat. Ik kwam net aan van de winkel en ze sprak me aan. Ze had een hoop papiertjes in de hand dus ik dacht YES KOEKJEEEEUUUS. T is de tijd van de koekjes scholenverkoop. En t was inderdaad om hun schoolreis naar Italië te bekostigen. En gezien t thema was ik wel mee maar ze verkocht enkel wijn of cava. Waar zijn de italiaanse koekjes??

Ik viel er niet echt over maar vond t toch een beetje gek dat een kind van 11j ofzo drank aan de deur verkocht :rolleyes:

Nou we lopen niet meer achter dan. Wij hebben vanaf heden ook een drankkoerier..

Ik drink op t moment dus niet en hoewel dochter in t uitgaan drinkt en dat geen probleem is, ga ik t ook niet echt voor der kopen.

Dus...geen stomme koeken hier moest je t nog ni begrepen hebben.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Fijn dat zwemmen @Lika. @Cleo66 zet m op lieverd. Herkenbaar wat je schrijft, voel dat ook regelmatig. Zonder alcohol om te verdoven voelt het soms alsof je niet meer kan 'ontsnappen' aan jezelf. Als ik teveel ga nadenken gaat het mis, dus probeer het niet in mn hoofd te zoeken maar het gevoel 'gewoon' te ondergaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een hele goede morgen beste vrienden,

Vannacht echt heerlijk geslapen
Net al mijn oude papier weggegooid, beetje ruimen dus
Voel me 10 keer beter dan gisteren

Straks met vriend, naar een gezellig museum, en daarna erwtensoep eten in de Hema
Maar eerst..lekker bakkie koffie van Von

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei rapilos:

Straks met vriend, naar een gezellig museum, en daarna erwtensoep eten in de Hema

Klinkt goed allemaal Rapi. 
Heerlijk toch die vrijheid, ik had je al voorspeld dat je er van zou genieten
en dat het woord 'vervelen'  niet aan de orde zou komen... ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei fleurtje:

Er liep een meisje met haar mama de deuren af in de straat. Ik kwam net aan van de winkel en ze sprak me aan. Ze had een hoop papiertjes in de hand dus ik dacht YES KOEKJEEEEUUUS. T is de tijd van de koekjes scholenverkoop. En t was inderdaad om hun schoolreis naar Italië te bekostigen. En gezien t thema was ik wel mee maar ze verkocht enkel wijn of cava. Waar zijn de italiaanse koekjes??

Belachelijk Fleur, volgens mij mag je hier niet eens drank aan de deur verkopen bij dit soort acties... 
En dan nog wel om een schoolreisje te sponsoren en kinderen met dit voorstel langs de deuren te sturen, 
echt te gek voor woorden.....
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ik moest ook gelijk aan die 'kak'  denken... 
Het is hier ook soms net Peyton Place ..... 
Myle, ik begrijp helemaal niets van hoe jouw week verlopen is. 
Behalve dan dat je nog geen steek opgeschoten lijkt te zijn? 
Lika, fijn dat je je weer wat beter voelt. 
Ik heb het al wel vaker gezegd: ik word soms al moe als ik lees wat jij allemaal doet en wilt doen.... 
en dan heb ik het alleen over de dingen die je 'ter ontspanning' onderneemt... 
Moet je er ook nog eens bij werken en een gezin/huishouden onderhouden.... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het inderdaad afgebroken en ondanks hele goede adviezen ben ik weggegaan. Kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan daarvoor. Heb dit nu ook niet verteld omdat ik zo trots ben op mijn eigen keuze of gedrag. Integendeel. Het enige wat ik nu ben opgeschoten met dit alles is dat ik thuis ben en medicatie krijg. En dat gaat sinds 2 dagen goed. Maar het was een heel onbezonnen beslissing om te vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

@Myle jammer dat je het niet afgemaakt hebt, het was maar 1 week. Wat voor medicatie krijg je er dan nu weer bij(sorry voor mijn cynisme) Niet erg fijn om te lezen en dat is nog zacht uitgedrukt. Wel eerlijk van je. 

@Bor ik ben het niet toch?? hahaha, dat heb jij weer. Als het een leuke boot is.....Nee grapje, meteen kappen ermee. Komen alleen maar problemen van :D:P En dat kak je niet zo maar er meteen uit, gewoon deleten :ph34r:

Ga slapen, heerlijk. Tot vanavond/morgen.

Nog 1 nachtje en dan paar dagen vrij. Altijd lastig om te schakelen dan voor mij, komt vast goed. 

Fijne dag allen.

Succes en sterkte voor degenen die het nodig hebben:rose: 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog voor @Cleo66 en geldt ook voor @Rosee en ook voor @Lika (natuurlijk voor iedereen die zich zo voelt) jullie zijn voor mij, zulke leuke, lieve, interessante dames. Met veel Spirit/uitstraling. Sorry @spirit, geldt namelijk ook voor jou.

Naar dat jullie het zo ervaren soms. Dat kun je natuurlijk niet meteen oplossen(zo ben ik, van de oplossingen). Wel goed dat jullie het uiten. En misschien komt er wel nooit een complete oplossing voor. Maar ik ben heel blij dat jullie er zijn! En dat dan gaan we zo houden he! :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag forum vriendjes!

Aangezien ik niet op het jaarpact sta, hang ik zelf de slingers maar op; 12 weken nuchter! :D:heart::D:heart:

Wat voel ik me een beter mens. Niet alleen qua gezondheid, maar met alles. Ik heb gevochten en gewonnen en dat in de eerste ronde. Dit geeft mij zo een sterk en blij gevoel. Zonder jullie hier op het forum was me dit zeker niet gelukt. Vooral omdat niemand in mijn omgeving het wist en ik nooit hulp buiten de deur zou hebben gezocht, tenzij ik ooit op de eerste hulp zou belanden. En die kans werd steeds groter. Nu niet meer, ik ben nieuw, fris, leuker, gezond, een moeder en vrouw die mijn gezin verdient, en dikker...;)

Dank dat jullie er zijn :heart::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...