Spring naar bijdragen

Moeder...


Lightspacer

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen, 

ik ben hier al een poosje niet geweest. ik hoop dat jullie het nog een beetje volhouden met afbouwen. Ik ben diegene met de moeder met kanker. Ze heeft een gezwel in haar hoofd en ze kan inmiddels niet meer zien. Afgelopen donderdag is de behandeling, bestraling en chemo, begonnen. Het gaat redelijk goed. Ze heeft er weinig last van gelukkig. Af en toe een beetje misselijk. Natuurlijk is het wel heel heftig dat ze niet meer kan zien. Met mij gaat het niet goed. Erg brak in de ochtend nog altijd. Ik ben nog niet begonnen met het afbouwen van.de zopiclon. Dat zal nog wel even duren. 
Sterkte ermee,

Groetjes, Jeroen

bewerkt door Lightspacer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lightspacer:

Goedemorgen allen, 

ik ben hier al een poosje niet geweest. ik hoop dat jullie het nog een beetje volhouden met afbouwen. Ik ben diegene met de moeder met kanker. Ze heeft een gezwel in haar hoofd en ze kan inmiddels niet meer zien. Afgelopen donderdag is de behandeling, bestraling en chemo, begonnen. Het gaat redelijk goed. Ze heeft er weinig last van gelukkig. Af en toe een beetje misselijk. Natuurlijk is het wel heel heftig dat ze niet meer kan zien. Met mij gaat het niet goed. Erg brak in de ochtend nog altijd. Ik ben nog niet begonnen met het afbouwen van.de zopiclon. Dat zal nog wel even duren. 
Sterkte ermee,

Groetjes, Jeroen

Heftig Jeroen! Heel veel sterkte gewenst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie steun! Ik had een erg slechte dag vandaag (21-11) zo brak, en ook wat licht in mijn hoofd. Ik heb al een aantal dagen het gevoel dat ik op mijn tandvlees zit. Ik ben om drie uur gaan zwemmen. Ik ging helemaal links in het bad zwemmen om zo mensen die ik ken te vermijden. Ik had geen zin in een gesprek. Daarna boodschappen gedaan en net nog even op mijn tenor sax gespeeld. Dat had ik al lang niet gedaan, dus het was best wel zwaar. Meestal speel ik op mijn alt en sopraan of ook klarinet wel. Mijn docent zal wel blij zijn dat ik weer dagelijks speel. Zo even een maaltijdsalade eten en daarna even naar mijn moeder ( en vader) ook ga ik verder lezen in mijn nieuwe boek van fotograaf Stephan vanFleteren. Morgen weer saxles. Veel sterkte met afbouwen... groetjes Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Jeroen.
Deze tijd is intensief met je moeder. Dat snap ik heel goed. Heel veel sterkte.
Dat je jezelf ook rot voelt, ook bij het opstaan, kan ook komen doordat de medicatie eigenlijk helemaal niet meer helpt bij het slapen en je eigenlijk ook wat tolerantieklachten hebt. Zou dat kunnen, dat de pillen je mogelijk ook slechter doen voelen nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeroen, doe eens wat rustiger aan joh. Je verbruikt al zoveel energie met je moeder, alles wat je daarnaast gebruikt komt uit je reserve. Logisch dat je kapot bent. Dan helpt de medicatie ook niet meer. Concentreer je op de dingen die echt belangrijk zijn nu en stel andere dingen even uit.

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-11-2019 om 21:56 zei Kannietmeer:

Beste Jeroen.
Deze tijd is intensief met je moeder. Dat snap ik heel goed. Heel veel sterkte.
Dat je jezelf ook rot voelt, ook bij het opstaan, kan ook komen doordat de medicatie eigenlijk helemaal niet meer helpt bij het slapen en je eigenlijk ook wat tolerantieklachten hebt. Zou dat kunnen, dat de pillen je mogelijk ook slechter doen voelen nu?

Ja dat zou kunnen van de tolerantie. Maandag komt mijn psychiater langs en moet ik het er maar eens over hebben, wat ik nou het beste kan doen. Ik vandaag (23-11) best een aardige dag. Ga zo lunchen en dan zwemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-11-2019 om 07:52 zei bolletje:

Jeroen, doe eens wat rustiger aan joh. Je verbruikt al zoveel energie met je moeder, alles wat je daarnaast gebruikt komt uit je reserve. Logisch dat je kapot bent. Dan helpt de medicatie ook niet meer. Concentreer je op de dingen die echt belangrijk zijn nu en stel andere dingen even uit.

Sterkte.

Ik doe al rustig aan hoor. Ik heb maar een keer in de twee weken saxles en verder zwem ik één keer per dag. Van zwemmen voel ik me juist beter.  In de avond ga ik langs bij mijn ouders. Dat vind ik juist leuk. Ik heb geen baan en geen kinderen of relatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Lightspacer:

Ik doe al rustig aan hoor. Ik heb maar een keer in de twee weken saxles en verder zwem ik één keer per dag. Van zwemmen voel ik me juist beter.  In de avond ga ik langs bij mijn ouders. Dat vind ik juist leuk. Ik heb geen baan en geen kinderen of relatie.

dat klinkt als een fijne balans en zorgt dat je wel contact houd en wat leven hebt.  Des te meer reist mijn vermoeden dat het tolerantie-ontwenning is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...