Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 18-11-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Even vluk sorry, vlug. Joehoe vandaag regent het en is het nat maar wij laten ons daardoor niet beïnvloeden en gaan weer een nieuwe week  stug door. We zijn net bulldozers die tegen ieder rotgevoel aan rammen dwars er door heen. Hennie meis voor jou een dikke knuffel.:lips:

Nu weg, werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allen,

Hier lijkt de man met de hamer te zijn aangekomen. Voel me beduidend slechter dan de afgelopen tijd, grrr

Ook nog eens gezeur met vriendlief. Die kan zo niet met onze autistische jongens omgaan. Word daar soms heel verdrietig van. Soms denk ik echt wel eens dat we beter uit elkaar kunnen gaan, maar ja, ik kan alleen Al helemaal.niet voor De jongens zorgen.

Sorry, moest even klagen. Ik hoop dat t jullie wat beter vergaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaat het ook niet zo lekker. Ben zes weken van de Aprazolam af maar het lijkt wel of de klachten eerder erger worden dan beter. Mijn nek en schouders zijn helemaal stijf en ik kan daardoor haast niet recht op staan zonder het gevoel te hebben dat ik omlaag wordt geduwd. Verder heb ik nog moeite met slikken en heb ik aldoor een sissend geluid in mijn hoofd. Herkent iemand dit en met name dat het erger lijkt te worden in plaats van beter ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Chris72:

Hier gaat het ook niet zo lekker. Ben zes weken van de Aprazolam af maar het lijkt wel of de klachten eerder erger worden dan beter. Mijn nek en schouders zijn helemaal stijf en ik kan daardoor haast niet recht op staan zonder het gevoel te hebben dat ik omlaag wordt geduwd. Verder heb ik nog moeite met slikken en heb ik aldoor een sissend geluid in mijn hoofd. Herkent iemand dit en met name dat het erger lijkt te worden in plaats van beter ?

Ik heb ook veel last gehad van nek en schouders en ook kaken. Het is de afgelopen dagen wel minder. Het gaat dus over, hou je daaraan vast! Slikken heb ik ook gehad maar dat was heel snel weer weg.

bewerkt door Flura
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Flura:

Ik heb ook veel last gehad van nek en schouders en ook kaken. Het is de afgelopen dagen wel minder. Het gaat dus over, hou je daaraan vast! Slikken heb ik ook gehad maar dat was heel snel weer weg.

Ik loop als een dronken kerel  en bang voor duizeligheid hoord dat bij afkicken ik ben er angstig voor.   Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-11-2019 om 15:00 zei EefjeJ:

@Chris72 Ik heb hetzelfde ervaren, dat het ook erger werd en nog andere klachten erbij kwamen...ik heb het vaker gelezen op het forum. Dat omlaag geduwd worden hoor ik ook vaker, dat heb ik niet, weleens dat ik naar één kant getrokken wordt... sterkte!

 

Op 18-11-2019 om 14:27 zei Chris72:

Hier gaat het ook niet zo lekker. Ben zes weken van de Aprazolam af maar het lijkt wel of de klachten eerder erger worden dan beter. Mijn nek en schouders zijn helemaal stijf en ik kan daardoor haast niet recht op staan zonder het gevoel te hebben dat ik omlaag wordt geduwd. Verder heb ik nog moeite met slikken en heb ik aldoor een sissend geluid in mijn hoofd. Herkent iemand dit en met name dat het erger lijkt te worden in plaats van beter ?

 

Op 18-11-2019 om 12:21 zei EefjeJ:

Wat vervelend @doorbijter en het is geen klagen hoor, het is goed om van je af te schrijven....dikke knuffel :lips:

 

Op 18-11-2019 om 12:10 zei doorbijter:

Middag allen,

Hier lijkt de man met de hamer te zijn aangekomen. Voel me beduidend slechter dan de afgelopen tijd, grrr

Ook nog eens gezeur met vriendlief. Die kan zo niet met onze autistische jongens omgaan. Word daar soms heel verdrietig van. Soms denk ik echt wel eens dat we beter uit elkaar kunnen gaan, maar ja, ik kan alleen Al helemaal.niet voor De jongens zorgen.

Sorry, moest even klagen. Ik hoop dat t jullie wat beter vergaat

 

Op 18-11-2019 om 07:44 zei bolletje:

Even vluk sorry, vlug. Joehoe vandaag regent het en is het nat maar wij laten ons daardoor niet beïnvloeden en gaan weer een nieuwe week  stug door. We zijn net bulldozers die tegen ieder rotgevoel aan rammen dwars er door heen. Hennie meis voor jou een dikke knuffel.:lips:

Nu weg, werken.

Allemaal een hele dikke knuffel van mij!  Wat is het afbouwen van deze shit toch een vreselijk moeilijke tocht, waar soms geen einde aan lijkt te komen. Maar het gaat echt goed komen jongens. Ik kom zelf ook van ver en ben heel ziek geweest, maar ben intussen zover genezen dat ik toch redelijk kan werken de hele dag ( zolang het thuis is tenmiste!!).
Blijf er bij jezelf op hameren dat het een kwestie van tijd is, je moet een lange adem hebben, en dan zal iedereen hier ook  zeggen: het gaat beter, ik kan weer voelen, ik kan weer functioneren, ik ben grotendeels genezen enz. 
 

Omdat ik zelf wat minder was deze week ben ik helemaal niet langs geweest, omdat ik dan gewoon geen puf meer had om online te komen. Maar ik denk wel aan jullie hoor, en als iemand het nodig heeft om mij te contacten dan is dat altijd prima, ook als ik me niet lekker voel. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...