Spring naar bijdragen

Maandag 18 november


Ties

Aanbevolen berichten

Goedemiddag, 
Alles fris en droog hier. 
Beetje rommelig, last van mn gebit, menstruatie.
Steeds maar het gejaagde gevoel dat ik iets moet, maar ik hoef helemaal niets. 
Tot woensdag rust ingepland. Had echt even een weekje nodig. Stress moet uit mn lijf. 
Boodschapjes worden tegenwoordig gebracht door een service met een P. Ze komen met een heel leuk mini karretje gratis brengen.
Ik denk aan mijn opa. Hij had een kleine SRV wagen. Begin jaren 70, warme zomer in een fries dorp. Als hij dan stapvoets door de straten reed mochten mn zus en ik achter zitten met de deuren open en de voetjes buitenboord. We waren peuters. Mooie herinneringen zijn dat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij heel lastig allemaal, wat is wel/niet goed. Snap heel goed alle bedoelingen/woorden maar ga er maar aanstaan. Rollercoaster/flabergasted alles, daar doet het mij aan denken. . En het hoeft toch ook niet allemaal meteen goed te gaan, kan ook niet lijkt mij. Mag ook falen, mis gaan, goed gaan, overwinnen. Wantrouwen/zelfvertrouwen etc. Goede/foute beslissingen. Gaat er allemaal bij horen. Blijf dat zelf  ook lastig vinden. Dan ben ik ook nog eens zo een perfectionist, maar mag ook een tandje minder soms. Lastig uitleggen. Heb het iig geprobeerd. Hoe fijn dat bericht ook, kan je ook laten wankelen. Niet omvallen! En dat lees ik niet, wel wat realisme. Heel gezond.

Mag 3 nachtdiensten draaien. Dus zo nog even paar uurtjes slapen.

Fijne avond en slaap lekker alvast komende nacht. Ik spring dan wakker in het rond. Het nachtspookje.

Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Ietje:

[...]Eigenlijk gaat het heel goed met me.
[...]Behalve dan dat ene ding. Krijg er geen grip op ☹

Je hebt er juist teveel grip op. Laat los, het hoeft niet meer, het is niet nodig... het klopt niet met een gezonde, schone rest van je leven.
Gefeliciteerd met de goede dingen, IEtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...