Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 17 november


ELL

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal,

Bij deze de huiskamer in de middag. Allemaal een beetje goed het weekend aan het doorkomen? 

Hoe gaat het met jullie, @Wanhopige en @Wilhelmina? @Lightspacer Hoe is het met jou en je moeder?

@Cyclad58 al iets rustigere nachten weer? @mevrouwtje54, bijna op het eind van de afbouw. 

@EefjeJ: las gister nog over histamine en benzo’s. Benzo’s onderdrukken de mestcellen die verantwoordelijk zijn voor het verwerken v histamine. Stop je met de benzo, slaan die cellen op hol waardoor je dus die histamineklachten krijgt. Aldus zuster Clivia. @Leen is dokter Kukerol. We houden ons maar overeind met wat humor af en toe :rolleyes: Hoe gaat het nu met je? 

@doorbijter, nog steeds redelijk te doen met de strips en het hogere afbouwtempo?

Voor allemaal nog een ....... vul maar iets in... zondag gewenst.

Ben zelf ook even minder actief hier. Net dagen overleefd met enorme migraine icm brandende huid, hoofdhuid, rug, hals en hersenen. De fabrikanten van de pijnstillers verdienen goed aan mij. Ik neem liever niks extra’s in maar bij zoveel pijn moet ik iets. Vandaag weer aan de beterende hand.

Liefs!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haii allemaal

@ELL bedankt voor de info zuster Clivia hihi :) wat is er eigenlijk niet van slag :rolleyes: nou hopen maar dat het vanzelf weer wegtrekt en tot die tijd een beetje de jeuk onderdrukken...
Jeetje wat een rotdagen heb je achter de rug zeg...fijn dat het nu weer wat beter gaat

Vanmorgen heb ik een ochtendje bij mijn paard doorgebracht, genoten van mijn paard en van het weer...ik mag niet klagen vandaag

Mijn uitzicht vanmorgen
 

IMG_20191117_110728_resized_20191117_020337469.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een mooi rustgevend plaatje @EefjeJ

@ELL ik kan t nog steeds aardig volhouden. Maar doe t ook echt wel heel rustig aan. Zit nu op 12,7 en t tempo gaat nu behoorlijk omlaag hoor. Dik 2 weken over 0,7. Dat moet te doen zijn. Wat ellendig dat je weer zoveel klachten hebt de laatste tijd. Hopelijk knap je zelf weer op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...