Spring naar bijdragen

zondag 17 november 2019


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal,

Even gedag zeggen hoor

Lekker ergens geluncht vanmiddag

Stuk gewandeld ( was koud maar zonnig weer )

En even naar de tuin, alwaar narcissen geplant en enkele vaste planten van bubbeltjes folie voorzien ivm de vorst

Spruitjes geoogst, steentjes van de DP in mijn nieuwe bakjes gedaan, en straks heerlijk zuurkool koken

Uiteraard met magere rookworst en uitgebakken spekkies

Gezellig, samen met vriend

Heerlijk, zo,n keutel zondag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Kohtje:

Dat kan iedere niet-kennis je ook vertellen, @CoconutWoman en dat weet je zelf waarschijnlijk toch ook wel?
Maar even wat anders.. die fles 0%, is die leeggegaan? Of heb je het bij 1 glas kunnen laten?
En nog weer wat anders... die 0% had je thuis staan, maar mét alcohol was je de kroeg uitgeveegd.
Daar zou je dus de deur voor uit gegaan zijn? Of zou je na 1 glas/fles met alcohol i.p.v. aan het koken naar de kroeg gegaan zijn?

Sorry voor alle vragen. Weet ook niet waarom ik ze je allemaal stel. Maar ze kwamen bij me op na je te hebben gelezen.

Hoi Kohtje, 

Nee die is niet leeggegaan. Twee halve glazen. Maar als het wel was leeggegaan had dat me niet uit gemaakt. Ik drink ook weleens een pak sinaasappelsap leeg. 
Ik zou mét alcohol na twee glazen het hele koken hebben laten zitten en twee extra flessen besteld hebben bij thuisbezorgd ofzo. Met een pitabroodje kaas voor de vorm... 
Na 1,5 fles naar de kroeg. Tot ergens smorgens vroeg want dat is de hele nacht open. Thuis gekomen de rest opdrinken tot diep in de ochtend. 
Wat vermoeiend. 

Toegevoegd: Ik had wel even goed gecontroleerd of het wel écht 0% was. Soms zit er toch 0,5 % in en ik wil geen enkel risico lopen. 
Ik had eens tiramisu gegeten en dat viel niet goed. 
 

bewerkt door CoconutWoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Film met Bruce Springsteen was mooi. Zijn album Western Stars ook best. Al.ben en word ik nog steeds geen fan. Het mooist vond ik de dingen die hij zei. 

Fotokalender 2020 gemaakt voor mijn moeder. Koken nu.

We kijken tegenwoordig 192 tv allemaal oude clips uit de jaren 80 enzo. Leuk!

Ok. Koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Familie bumperjim heeft 48 uur zonder stroom overleefd :) Alles doet het nu weer. Gasten die alles repareerden hebben flink gebuffeld, ik heb ze een thermosfles hete koffie (van de campinggas) gebracht.

Vanochtend heerlijk hardgelopen (geen stroom bij nodig) met vrienden uit het dorp. In de sneeuw hardlopen is best goed te doen, vooral in de afdaling remt die sneeuw je net genoeg, eigenlijk zelfs fijner dan zonder sneeuw. Hondje was ook blij. 

Nou ja dat was t wel weer. Morgen naar Azië voor een weekje. Blij dat ik de familie niet zonder stroom achterlaat. Ook al is mevrouw bumperjim een warrior die zich op een onbewoond eiland vast beter redt dan bumperjim zelf :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heftig, mooi dierbaar weekend gehad. Dankbaar dat ik dat nuchter aan kon gaan. Wel heel confronterend. Maar het was het waard, voor beide partijen. Net mijn vriendin terug gebracht, ze genoot en leefde op van dit weekend, daar doe ik het voor en heb ik zelf ook veel aan. Geef nooit mensen op, als ik dat zou doen, zou ik er ws zelf niet eens meer geweest zijn.

Nu is het zaak voor mij om mijzelf morgen bijeen te gaan houden. Ga de nachtdienst in, dus zit veilig. 

Fijne avond en welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bumperjim:

Morgen naar Azië voor een weekje. 

Jee alweer weg voor dat werk?

Wel handig zo een man die bijna nooit thuis is. Blijft alles schoon, dat wel :D

Nee succes en werk lekker, heb er wel respect voor. Fijn dat jullie relatie er bestand tegen is. Die van mij mag dat ook wel maar niet zo vaak als dat jij moet/mag gaan. Echt abnormaal veel maar goed, ieder zijn ding idd. Je moet wel heel flexibel zijn dan.

Duik erin, zo moe en dat zonder drank, moet niet gekker worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Njammie taart! :heart:

Dochter kwam zonet binnenspringen na haar werk. Had een boeket bloemen vast. Vraag haar van wie ze die heeft. Ze zei dat ze voor de deur stonden en voor mij waren.

Bloemen van de werkvloer. Heel aardig maar is een standaard iets dat ze doen bij lang afwezigen. Niet dat dat t perse minder aardig maakt maar werd er niet warm of koud van eerlijk gezegd.

Vandaar dat ze drie keer kwamen aanbellen vandaag. Had geen zin om open te doen. Iets van 'krijg toch allemaal de klere'..

Staan wel mooi dat wel. En ze stelen hier ook niet snel blijkt dan weer. Want de bloemen moeten al even voor de deur hebben gestaan.

Morgen weer een aantal papieren opsturen en binnendoen. Bureaucratie ten top.

Nu nog ff wat grappige filmpjes zien. Gezond zegt men.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Smaragd:

Jee alweer weg voor dat werk?

Wel handig zo een man die bijna nooit thuis is. Blijft alles schoon, dat wel :D

Nee succes en werk lekker, heb er wel respect voor. Fijn dat jullie relatie er bestand tegen is. Die van mij mag dat ook wel maar niet zo vaak als dat jij moet/mag gaan. Echt abnormaal veel maar goed, ieder zijn ding idd. Je moet wel heel flexibel zijn dan.

Duik erin, zo moe en dat zonder drank, moet niet gekker worden.

Blijft alles schoon, nee niet :P Ik heb een hoop werk in en om het huis en dat blijft allemaal liggen. Maar zoals de Boeddha zegt (of gezegd zou kunnen hebben :P) als je het ene wilt en het andere doet daar word je ongelukkig van. Dus alles blijft een week liggen en dat is gewoon ok. 

En dit is ff de laatste van een drukke periode. Dus qua relatie weet je dan dat het hierna weer minder wordt en zo kan je het overbruggen. Stel dat ik elke week weg was, ik heb dat meerdere collega's zien doen ook in vorige banen (ook onze CEO is alleen in de weekends thuis), eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit goed zien gaan, na een jaar of 2 liggen ze altijd in scheiding. En nee dat is duidelijk niet de bedoeling. En door de weeks "snacken" ook niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bumperjim:

 En door de weeks "snacken" ook niet. 

Als je dat idd maar uit je hoofd laat ja!

Daardoor gaat het natuurlijk ook vaak fout, zeker als je een monogame relatie nastreeft/wil.

Een jaar lang ging hij door de weeks weg en alleen in het weekend thuis. Slopend idd voor een relatie. Heb gezegd toen, die baan of ik! En hij koos natuurlijk voor het juiste.

Nu is de balans goed.

Werk lekker en hou je goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...