Spring naar bijdragen

Voorstellen


Flura

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik wil me graag voorstellen. Ik ben na een verslaving van 2,5 jaar afgebouwd van 15 mg Flurazepam voor de nacht naar 0 mg. Na verschillende pogingen heb ik dit in een opname gedaan bij de Jellinek. Ik ben in twee weken helemaal afgebouwd met fantastische begeleiding. Eerst omgezet naar 10 mg Diazepam en vervolgens steeds 2 mg naar beneden. Een opname is heftig maar toch kan ik het iedereen aanraden. Succes allemaal. Flura.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fluraik ben diazepam aan het afbouwen. Deze is omgezet van lorazepam na 1 jaar gebruik. Ik bouw af via microtaper elke dag 3 of 4 Mg. Ik zit nu op 3,5 mg. Ik heb vooral last van onrust en hartkloppingen en snel overprikkeld. Ik heb zelf ook nog aan opname gedacht en psychiater heeft het ook nog voorgesteld maar toch besloten thuis rustig af te bouwen. Meestal bouwen ze niet af in een kliniek bij zulke lage doseringen. Ik had ook maar 2 Mg lora en bij de omzetting nog 1 Mg lora. Stemt hoopvol dat jij zo goed bent afgebouwd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Flura, ik ben begonnen op 7 Mg en doen microtaper met 0,004mg per dag. 1 Mg per dag is voor mij veels te veel dan. Ik heb een keer een halve gedaan en daar werd ik goed ziek van. Ik ben nog wel benieuwd waarom het thuis bij jou niet lukte om af te bouwen en in opname wel?? En meestal mag je voor een lage dosis niet afbouwen in opname. Wel fijn dat jij dat wel mocht. Hoe kwam dat zo?? 

En ga je nog steeds goed??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...