Spring naar bijdragen

15 11 2019


doorbijter

Aanbevolen berichten

Allen,

Wat een rust weer op t forum. Betekent dat dat t met iedereen ik gaat. Zo niet, gewoon van je afschrijven hoor.

Lieve Hennie, ik hoop dat je taperingsstrips gaat krijgen en je hierdoor toch kunt afbouwen en je leven weer terug krijgt. Zet m op lieverd

Ik ga redelijk. Maar moet erbij zeggen dat ik ook niet zoveel hoef en veel rust kan pakken. Dat werkt bij mij toch t beste, heb ik uit ervaring geleerd. Zit wel te wachten op de man met de hamer nu ik al weer 1,5 week aan het afbouwen ben, haha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi iedereen...

Fijn @doorbijter dat het best redelijk gaat. Rust is inderdaad erg belangrijk, dat merk ik zelf ook... Ik hoop voor je dat de man met de hamer niet of in milde vorm arriveert ;)

Ik heb een rotnacht gehad, mede dankzij weer veeeel jeuk op mijn rug. Nu ervaar ik steeds een soort duizelingen van 1 a 2 sec...wel vaker gehad, maar nu zijn ze erg aanwezig...ach ik heb ook veel gedaan de afgelopen week en slechte nachtrust gehad dus tja... Bij de huisarts geweest voor de jeuk en gevraagd naar de histamine, dat kan zegt ze. Dus ik gaf al aan dat ik al Loratadine had geprobeerd maar dat deed niks en mijn ontwenningsklachten werden ook erger...dus ik wil geen medicijnen zei ik. Ze zat me een beetje schaapachtig aan te kijken en later zegt ze "nou dan kan je morgen de creme ophalen en de medicijnen desloratadine" <_< Zo fijn dat ik weer lekker serieus genomen word, ik weet toch wat ik voel, ik ben toch niet gek!? Ik ben zelf maar begonnen met histaminerijk voedsel te laten staan en heb een supplement besteld dat de histamine uit de voeding haalt in de darmen zodat het niet in je bloedbaan komt...dat probeer ik liever eerst. Ben wel doorgestuurd naar de dermatoloog, maar denk dat het uiteindelijk vanzelf weer over gaat. Zag gister op benzobuddies foto's van een uitslag, dat was exact hetzelfde...

Lieve Hennie nogmaals een hele dikke knuffel voor jou :rose:

Hoe gaat het met de rest vandaag???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei bolletje:

Ffje jheb ik al eens geschreven dat mentholpoeder helpt bij jeuk? Probeer het maar een meis.:lips:

Ja daar heb ik al ruim een bus van gebruikt :rolleyes: helpt ook niet afdoende... Het is nu de vraag waar de uitslag door komt... Ondertussen begin ik een beetje wanhopig te worden namelijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn @doorbijter, dat het steady gaat. De man met de hamer heb ik geïnstrueerd om je met rust te laten, hopelijk luistert hij.

@EefjeJ wat naar dat de jeuk en uitslag je nachtrust belemmeren. Het is ook een afkickverschijnsel, alleen bizar dat het zo lang na je stoppen met benzo's oppopt. Goed dat de huisarts naar je luistert, dat zouden meer artsen moeten doen. 

Hier gaat het lekker, ben wel blij dat het weekend is, het was een erg drukke week. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...