Spring naar bijdragen

gerda


gerda

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

hallo allemaal   ik ben nu 1 maand gestopt met oxazepam ik nam nog maar een kwart per dag en heb nooit meer genomen als een half tabletje per dag .al leen in dien nodig  ik heb toch veel bij werkingen gehad vooral s,morgens en  in de middag zoals onrust, hartkloppingen  afwezig gevoel sufheid en voor al hyperventilatie daar word ik mee wakker ik doe dan adem oefeningen  maar dat helpt niet ik blijf verkeerd adem halen . wie heeft dat ook ?ik heb ze 1 jaar geslikt al vast bedankt voor jullie reactie    ik slik ook nu 2 jaar sertraline  75 mg  en wil dat   ook gaan afbouwen  gr gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @gerda
Dat zijn bekende ontwenningsverschijnselen...ook het verkeerd ademhalen, ik heb daar zelf ook last van gehad en soms nog weleens. Bij mij lijkt het alsof ik niet genoeg lucht krijg soms, heel raar...het trekt vaak vanzelf weer weg als ik er niet teveel op let en afleiding heb. Ik heb maar zes weken oxazepam gebruikt en heb ook behoorlijk last gehad van ontwenning. Het maakt soms niet uit hoe lang en hoeveel je hebt gebruikt, als je "pech" hebt dan krijg je last van nare klachten... Maar ze gaan in de loop der tijd over :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...