Spring naar bijdragen

vrijdag 15 november 2019


Lika

Aanbevolen berichten

:D:heart::D:heart::D:heart::D:heart::D:heart::D:heart::D:heart::D:heart:

Van harte gefeliciteerd @Bor!!!!!

ik “ken” je natuurlijk niet lang genoeg om het hele verhaal te kennen, maar he; ik ben ook moeder en snap je uitzinnige blijdschap. Ook bij mij stromen de tranen van gedeelde vreugde. Wat een fijn verjaardags weekend zullen jullie hebben! Dikke kus!:lips:

:D:heart::D:heart::D:heart::D:heart::D:heart::D:heart::D:heart::D:heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor wow wat een fijn nieuws maar ook onwerkelijk idd lijkt mij. Gefeliciteerd, je hebt het overleeft en staande gebleven.  Veel respect voor jullie!!

@nancy nogmaals beterschap en hoop dat het snel beter gaat. Wat een leuk vooruitzicht dat uitje met het gehele gezin. Geweldig leuk!

Vrije dagen gaan goed, zolang ik alles maar plan/structuur/een doel heb. Soms best vermoeiend en minder spontaan. Maar goed dit werkt voor mij wel.

Fijne dag allen nog en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhm, ik dacht dat ik alleen mijn verontschuldiging aan Yvonne moest maken maar zie nu dat ik dat aan meer mensen moet doen.

Sorry, Yvonne, Fleurtje, Lady Jane, Bor en de mensen die het misschien ook geraakt heeft maar er niks over gezegd hebben.

Het bleek een misverstand te zijn. :face-icon-small-shocked:  Een hele domme van mijn kant. Ik heb met sommige mensen van het forum weleens contact en dan heb je het soms nog weleens over het forum, ook als je er niet meer komt want hoe het went of keert je voelt je toch altijd betrokken bij de forummers.

In dat gesprek heb ik dus vernomen dat er iemand overleden was. En daar heeft nickname verwarring plaats gevonden bij mij. Want als ik terug denk aan jullie dan tellen nicknames niet zo, die hoor ik meestal niet maar zie ik altijd de avatar voor me van degene. En bij deze naam zag ik dus dat zonnetje van Yvonne en heb ik dus aangenomen dat het over Yvonne ging.

Ik was dus kei blij om dat zonnetje weer te zien en heb ik misschien over enthousiast gereageerd en in mijn enthousiasme mensen voor het hoofd gestoten en onrust veroorzaakt. Mijn oprechte excuses daarvoor!

image.png.4b8e35644139e546ce047746b6ac9c98.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké tekst onder foto´s zetten werkt niet blijkbaar dus een schoon vel.

Bovenstaande plaatjes zeggen meer dan een lap tekst die niemand leest. ;)

Ik was in ieder geval super blij! En heb 2 uur lang super genoten! Dit zijn voor mij de onbetaalbare dingen aan levensgeluk. Dit kun je niet kopen dit komt of het komt niet.

En verder moet ik het kattenvangen even staken om kerstpakketten in te pakken. En hiervoor wil ik het wel doen want voelt ook goed. Het begint toch al koud te worden dus ik wil geen halfwas katten meer doen enkel volwassen katten. En die hebben of hun laatste worp gehad of zijn katers. Dus een beetje geld verdienen om rekeningen te betalen is ook niet slecht.

Afgelopen week nog een volgens de melder een tamme doodzieke zwerfkat zonder haar op de rug opgehaald. Mensen kunnen best wel overdrijven als ze gewoon van de zwerfkat af willen omdat ze er last van ondervinden. Opgehaald met gewoon haar op zijn rug maar kwam niet door de rui heen. Wel mee naar de dierenarts mogen gaan waar bleek dat die kat nog maar 3 tanden in zijn mond heeft staan die allemaal verrot zijn. Dus niet heel gek dat hij zijn vacht niet kan verzorgen, zijn kam is nogal versleten. Verder uit voorzorg een leucose en aids test gedaan negatief, had een ruis op zijn hart maar met een test geen hartfalen. Dus behalve die tanden en die vacht nog een kern gezonde oude kater die ook gecastreerd was.

Hij heeft een nachtje bij de dierenarts mogen doorbrengen en toen mocht ik hem de volgende dag naar een opvang brengen waar hij geweldig zit! Wil niemand hem adopteren dan heeft hij een super leuk leven daar tenzij het leven in een groep katten haat. Maar dat hopen we dus niet.

Ik begin ook steeds meer plezier te krijgen in de kantjes eraf te lopen in mijn werk. Heeft gewoon geen zin om iets echt schoon te  maken dat kost teveel tijd en dat mag van de baas niet. Want dan heb je geen tijd om het andere te doen.

Ik lach steeds maar en zeg tegen iedereen ik word niet betaald om te denken maar gewoon mijn opdracht te doen. Nieuwe aanpak voor mij iig.

En vanaf nu vind ik elk hotel en vakantiepark gewoon vies eigenlijk sinds ik achter de schermen kijk. Personeel kan ook niet hun werk doen omdat de baas erop bezuinigd maar als er klachten komen schuift de baas dat wel door naar de schoonmaker. :D

Daar is een spreekwoord voor waar ik niet op kan komen. Maar ach, krijg ik een klacht dan lach ik eens een keer, voor het eerst van mijn leven hoef ik mezelf niet te verantwoorden of excuses te maken. Ik doe immers wat de baas zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oooooh wat een schatje @Spud :heart: :heart: :heart:

Tjeetje kon die oude kater nog wel goed eten? Ocharme :(. Fijn dat ie nu goed zit! 

Mijn broer ging een hele tijd geleden nr het asiel voor een kitten. Maar er waren enkel nog maar twee oude poezen. Eentje ervan was heel mensenschuw, wou niet geaaid worden etc. Het baasje moest nr een verzorgingstehuis en de poes eindigde dus daar. Mijn broer heeft ze mee naar huis genomen en t heeft lang geduurd maar nu kan ze niet van zijn schoot blijven.

Bij bezoek kruipt ze nog altijd weg maar toch.

Was best trots op mijn broer dat hij uiteindelijk voor die oude dame ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...