Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 14-11-2019


mevrouwtje54

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei Wilhelmina:

Ja mijn hoop is beter worden mijn hondje uit laten in het park zitten met een boek boodschappen doen de stad in ben tevreden met eenvoudige dingen  zo wil ik het en voor jou wens ook mooie dingen  liefs Wilhelmi

Mevrouwtje 54. Ik heb geregeld groene ontlasting hoe komt dat toch ben er angstig over is dit ook afkicken  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Wilhelmina:

Vergeten ook dit nog wazig zien moeie ogen  en snachts verstopte neus  vind me niet lastig aub het is serieus  Wilhelmina

Ha lieve Wilhelmina ,je bent zeker niet lastig ...deze klachten zijn allemaal bekend bij het afbouwen....je darmen zijn ook behoorlijk van slag hierbij .... je ontlasting kan dan ook verschillend zijn.... groen van kleur durf ik niet te zeggen hou het goed in de gaten....misschien weten andere mensen op het forum hier wel wat van ....Slik je soms ijzertabletjes hiervan weet ik wel dat je ontlasting groen kan kleuren.... @Kannietmeer  Liz weet jij hier wat meer over??

bewerkt door mevrouwtje54
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Wilhelmina:

 

Dank voor je antwoord   ik begon met 5 en staat nu op 2 nu krijg ik steeds meer angsten van alles wat vreselijk wat fijn van jullie Kannietmeer dat jullie de mensen helpen  Gods Zegen  liefs Wilhelmina

Liz ik heb een vraagje mijn ontlasting is groen geregeld ik maak me zorgen liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Wilhelmina:

Liz ik heb een vraagje mijn ontlasting is groen geregeld ik maak me zorgen liefs Wilhelmina

Op 21-11-2019 om 15:29 zei Wilhelmina:

Ja mijn hoop is beter worden mijn hondje uit laten in het park zitten met een boek boodschappen doen de stad in ben tevreden met eenvoudige dingen  zo wil ik het en voor jou wens ook mooie dingen  liefs Wilhelmi

Mevrouwtje 54. Ik heb geregeld groene ontlasting hoe komt dat toch ben er angstig over is dit ook afkicken  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-11-2019 om 17:07 zei Wilhelmina:

Kannietmeer ik heb een vraag mijn ontlasting is geregeld groen wat is dat toch ik.maak mezelf knettergek help mij liefs   Wilhelmina

Mijn ontlasting is alleen heel groen als ik veel groen eet.
Kan het zijn dat je op de een of andere manier heel éénzijdig eet?

Wel weet ik dat ontlasting tijdens ontwenning een raar ding kan zijn, maar groene ontlasting heb ik nooit echt gehoord nog. heb je er ook buikklachten bij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kannietmeer:

Mijn ontlasting is alleen heel groen als ik veel groen eet.
Kan het zijn dat je op de een of andere manier heel éénzijdig eet?

Wel weet ik dat ontlasting tijdens ontwenning een raar ding kan zijn, maar groene ontlasting heb ik nooit echt gehoord nog. heb je er ook buikklachten bij?

Nee geen pijn in mijn buik en eet gezond ik heb wel gelezen dat groene ontlasting door stress komt  hebben de mensen op het forum er geen last van  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Wilhelmina:

Nee geen pijn in mijn buik en eet gezond ik heb wel gelezen dat groene ontlasting door stress komt  hebben de mensen op het forum er geen last van  liefs Wilhelmina

Ik heb het niet eerder gehoord. Of dat komt doordat ze er geen last van hebben weet ik niet.  De kleur vind ik niet zo zorgwekkend. Te harde of te zachte ontlasting is meestal een groter signaal. Hoe ziet je week er ongeveer uit qua eten /variatie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Wilhelmina:

We eten veel ei witten veel fruit noten veel groenten geen suiker geen E nummers alles vers geen potten of zo kaas eieren melk kefir mijn zoon koop dat bij de boerderij in Kamerik  en ze verkopen ook fruit biologische    liefs Wilhelmina

niets aan doen, klinkt super goed. Vertrouw daar dan maar opl Als je ontlasting zwart zou zijn, of als je ernstige buikpijn hebt zou ik me meer zorgen maken. Als je je toch zorgen blijft maken, vraag dan de dokter even de ontlasting na te kijken. Dat kan altijd:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Wilhelmina:

Kannietmeer dank je wel fijne avond  fijn dat jullie helpen ben ik blij om   liefs Wilhelmina ♥️

Graag gedaan hoor. Je bent in mijn ogen heel dapper en goed bezig. Geef het niet op, maar ga zo door. Het is geen fijn proces, maar je hoeft je niet over alles wat je ervaart zorgen te maken, omdat de schade die benzo's achter laten uiteindelijk geneest. Vertrouw daar maar op!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Kannietmeer:

Graag gedaan hoor. Je bent in mijn ogen heel dapper en goed bezig. Geef het niet op, maar ga zo door. Het is geen fijn proces, maar je hoeft je niet over alles wat je ervaart zorgen te maken, omdat de schade die benzo's achter laten uiteindelijk geneest. Vertrouw daar maar op!:rose:

Hallo Kannietmeer dankjewel ik had net een wegtrekken of weg raken heb ik op het forum gelezen eng is dat zit in je hoofd denk ik ga je bijna flauw vallen  vreselijke angst  ik ben hypergonder wel vervelend maar hoort dat wegtrekken ook bij afkicken vind me alsjeblieft niet lastig is geen aandacht trekker maar angst  liefs Wilhelmina ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Wilhelmina:

Hallo Kannietmeer dankjewel ik had net een wegtrekken of weg raken heb ik op het forum gelezen eng is dat zit in je hoofd denk ik ga je bijna flauw vallen  vreselijke angst  ik ben hypergonder wel vervelend maar hoort dat wegtrekken ook bij afkicken vind me alsjeblieft niet lastig is geen aandacht trekker maar angst  liefs Wilhelmina ♥️

iets vergeten ben dan ook stijf van de angst en trillingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Wilhelmina:

iets vergeten ben dan ook stijf van de angst en trillingen

Mensen help ik zie het niet meer zitten wat moet ik doen vanacht 2 uur geslapen gisteren over vallen door hevige derelisatie tinnitus vanacht de hele tijd mijn eigen hart in mijn oor horen daar ben ik zo bang van bang voor alles ben geen moment ontspannen de hele dag zeer onrustig  help me dit kan toch niet van afkicken komen zo hevig   te zwaar om te dragen.     Wilhelmina.     

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-11-2019 om 11:46 zei mevrouwtje54:

Ha lieve Wilhelmina ,je bent zeker niet lastig ...deze klachten zijn allemaal bekend bij het afbouwen....je darmen zijn ook behoorlijk van slag hierbij .... je ontlasting kan dan ook verschillend zijn.... groen van kleur durf ik niet te zeggen hou het goed in de gaten....misschien weten andere mensen op het forum hier wel wat van ....Slik je soms ijzertabletjes hiervan weet ik wel dat je ontlasting groen kan kleuren.... @Kannietmeer  Liz weet jij hier wat meer over??

Ontlasting is weer goed  Gr Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilhelmina heb je het gevoel dat wanneer je klaagt je ook iets kwijt raakt? Want die functie heeft klagen. Verder heb ik iets opgezocht waar je misschien wat aan hebt.

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/176693-groene-ontlasting-oorzaken-van-groene-poep-en-diarree.html

Wat doe je zoal de hele dag?  Het zou misschien goed voor je zijn om iets leuks te gaan doen met anderen. Heb je vriendinnen? Heb je een h.dier waar je mee moet wandelen? Nu zit je in die vicieuze cirkel. Je wordt hoe langer hoe meer naar beneden gezogen en je wereldje wordt zo wel erg klein. Is er niet iets wat je graag zou willen doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Wilhelmina heb je het gevoel dat wanneer je klaagt je ook iets kwijt raakt? Want die functie heeft klagen. Verder heb ik iets opgezocht waar je misschien wat aan hebt.

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/176693-groene-ontlasting-oorzaken-van-groene-poep-en-diarree.html

Wat doe je zoal de hele dag?  Het zou misschien goed voor je zijn om iets leuks te gaan doen met anderen. Heb je vriendinnen? Heb je een h.dier waar je mee moet wandelen? Nu zit je in die vicieuze cirkel. Je wordt hoe langer hoe meer naar beneden gezogen en je wereldje wordt zo wel erg klein. Is er niet iets wat je graag zou willen doen?

Hallo bolletje dank je wel voor de voor de  informatie mijn poep is weer goed ik heb wel 3 x achter elkaar blaasontsteking gehad en antibiotica  ik had vriendinnen maar die zijn dood helaas en inderdaad ik leef in een klein wereldje vind ik niet leuk  ik heb straatvrees  en winkel vrees daarom is mijn wereld zo klein we hebben een hond een wippert zo lief ik ben nu bezig om de hond om de hoek uit te laten en zo mijn wereld groter te maken maar ik ben heel angstig buiten maar ik zet door ik deed zo graag boodschappen weer doen maar ben door afkicken van bromezepam zeer nerveus geworden ben met mijn zoon van avond in Kamerik geweest bij de boerderij boodschappen gedaan en ik hou van mensen mijn zoon woont thuis maar ik wil een grotere wereld komt wel goed  je heb wel mensen kennis het is zo je heb gelijk lief van je dat je aan me denk  ik wens je een fijne avond    liefs Wilhelmina ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dan noem je ook wel een top ras op een Whippet. Ik heb 15 jaar bij de dierenambulance gewerkt en ooit hadden we ze ook. Hele bescheiden honden die zich nooit opdringen maar altijd heel erg veel rekening houden met hun omgeving, heel erg zacht van karakter. Nou daar heb je in ieder geval heel veel aan. Een grote vriend(in). Erg knap dat je al om de hoek gaat uit laten. Lekker rustig aan, dat komt allemaal goed, je kan het zeker weten meid. Nu, met dat afbouwen voel je je heel kwetsbaar maar dadelijk zal het beter worden.

Waar ben je precies bang voor meis?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-11-2019 om 09:43 zei Wilhelmina:

Mensen help ik zie het niet meer zitten wat moet ik doen vanacht 2 uur geslapen gisteren over vallen door hevige derelisatie tinnitus vanacht de hele tijd mijn eigen hart in mijn oor horen daar ben ik zo bang van bang voor alles ben geen moment ontspannen de hele dag zeer onrustig  help me dit kan toch niet van afkicken komen zo hevig   te zwaar om te dragen.     Wilhelmina.     

 

 

 Hallo ik ben aan het afkicken van bromezepam 3 mg mag je L theanine er bij gebruiken        liefs Wilhelmina

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-11-2019 om 07:22 zei bolletje:

Ja dan noem je ook wel een top ras op een Whippet. Ik heb 15 jaar bij de dierenambulance gewerkt en ooit hadden we ze ook. Hele bescheiden honden die zich nooit opdringen maar altijd heel erg veel rekening houden met hun omgeving, heel erg zacht van karakter. Nou daar heb je in ieder geval heel veel aan. Een grote vriend(in). Erg knap dat je al om de hoek gaat uit laten. Lekker rustig aan, dat komt allemaal goed, je kan het zeker weten meid. Nu, met dat afbouwen voel je je heel kwetsbaar maar dadelijk zal het beter worden.

Waar ben je precies bang voor meis?

Bolletje ik ben zo bang om mezelf te verliezen dat lk niks meer aan kan ik word geleefd door angst geloof me ik bedoel het serieus mijn hart huilt bang om dood te gaan angst om niet voor mijn hondje te zorgen  en mijn hondje is me alles en die rot bromezepam kom ik er af

genees ik nog van mijn verslaving ik wil wel zoveel meegemaakt ik ben gesloopt ik hoop en bid dat alles goed komt 

Liefs Wilhelmina

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Bernice:

@Wilhelmina, de angst is echt vreselijk maar hou vol, het wordt met de tijd minder en zal verdwijnen. Nee, je gaat niet dood maar zo voelt het wel. Probeer afleiding te zoeken. Een tip, lees de blogs van Jennifer Leigh, deze kun je vertalen naar het nederlands. 

Heel veel sterkte!:rose:

Bernice  dank je wel ja vreselijk is het de angst ik lig nog op bed het liefst zou ik. de hele dag blijven liggen ik ik kan niets meer durf de deur niet uit  lief dat je me schrijf  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...