Spring naar bijdragen

Donderdag 14 november 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Bor, hartstikke goed dat je het niet doet, in die restpeukjes zit nóg veeeeeel meer rotzooi dan in een gewoon peukje... 
Maar goed dat weet je zelf ook wel. 
En die husband van jou mag een flinke trap onder zijn jeweetwel krijgen... doodleuk gaan zitten roken binnen terwijl hij weet hoe moeilijk jij het vindt. 
Zelfs al zou jij vinden dat jij daar geen probleem van mag maken dan nóg moet hij dat uit zichzelf al niet doen... 
Maar goed, bakje maar. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                   Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding    Afbeeldingsresultaat voor papieren zakdoekjes met balsam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei nancy:

Ja Bor, ben inderdaad ziek. Ik heb er spijt van dat ik toch naar mijn werk ben gegaan,  maar ik dacht dat het wel zou gaan. Ik heb de kinderen maar snel aan het werk gezet, nu ff rustig aan. Voor zover mogelijk :lol: in deze klas.   

oei ziek voor de klas is een flinke opgave, sterkte daarmee. Welke groep heb je.... ik werk als tutor bij kleuters met een nt2 achtergrond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nancy,

Sterkte
Vanavond maar vroeg onder de wol dan

Oh, oh Bor, wat een ellendige verslaving is dat roken toch
Mijn ex rookte ook rustig voor mijn neus, binnen, toen ik net gestopt was
Hij inhaleerde dan diep, en zei; Mmmm, lekker joh !
Ik kan er nog woest om worden, als ik eraan terug denk
Maar voorlopig rookt hij nog steeds als een ketter, en ben ik al 25 jaar gestopt, want toen mooi niet gezwicht
Dus..dat kan jij ook
Goed gehandeld (en later lach je er vast om, als je bedenkt dat je toen die vloeitjes gejat hebt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer een beetje relaxedag Bor

Wel werken vanmiddag van half vier tot half zeven
(nog 1.5 adresje in de week)
Nog lekker een poosje aan mijn diamond painting
Vanochtend afspraak gemaakt met kleindochters om over twee weken met ze naar de bios te gaan
(Die kinderen van tegenwoordig hebben nog een drukkere agenda als wij tegenwoordig :face-icon-small-shocked:)

En even stofzuigen en ramen zemen
Maar weet niet of ik dit laatste ook echt ga doen, want morgen immers weer een dag :lol:

En ja, ex, is niet voor niks ex nu :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi. Ik besta nog, hoor. Het gaat allemaal niet zo lekker met het afbouwen van oxycodon. Ik ben geneigd de pijn grotendeels voor lief te nemen
en die pijnstiller te stoppen maar dat gaat niet zo één, twee, drie. Alternatieve pijnstillers doen tot nu toe niet veel of maken me nog beroerder.
Die oxycodon helpt dan wel tegen de pijn maar is verder slopend. Gelukkig een fijne huisarts en een liefdevolle echtgenote, maar het is bij tijd en wijle een ware hel.
Daarom echt niet veel zin in het forum, eigenlijk nergens zin in... maar ik hoop voor het eind van het jaar het ergste gehad te hebben.
En die snijdende pijn in m'n schouders en armen... tja, beetje proberen te dempen met weet ik veel wat allemaal... maar geen oxycodon meer.

Wat wél van belang is voor dit forum: er is géén alcohol in het spel. Als ik daar ook nog mee aan de slag had gemoeten had ik, denk ik, het bijltje er
bij neergegooid. Zo'n 'sterkerd' ben ik niet. 

Maar als ik weer een beetje 'boven jan' ben en het zonnetje weer wat zie schijnen kom ik wel weer terug.

Tot later allemaal. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond.

Ik had/heb een geweldig mindere dag. 

Totaal beginnen paniekeren over heel de administratie. Lang liggen tubben dus heel slecht geslapen. Gesprek met leidinggevende, gesprek met psych.

Morgen arbeidsgeneesheer en waarschijnlijk terug naar dokter. 

Denk dat t te vroeg is. 

T is ni anders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nancy beterschap!! Als je ziek bent en moet/gaat werken. Slopend, wel knap van je. Let even goed op jezelf! :rose:

@Kohtje fijn je te lezen, die pijn als ik het al lees, krijg ik de rillingen over mijn lijf. Hoop dat het snel zal gaan verbeteren.

@fleurtje hou je bijeen :heart:

@Bor liever een shaggy dan een borrel. Het is niet goed maar, snap het wel! Hou jij je ook bijeen he. Die arme man van je lol. die had geen vloei:D moest erom lachen, zag het zo voor me haha.

Na 5 avonddiensten eindelijk 4 dagen vrij. Moet helemaal omschakelen. Zo actief als ik op mijn werk ben, zo inactief ben ik nu thuis. Moest mezelf echt een schop onder mijn kont geven.

Weekend komt er een vriendin bij mij/ons een dag en nachtje slapen. Dus de logeerkamer helemaal schoon gemaakt en gezellig gemaakt. Ze verblijft in een ggz instelling(verslaafd aan drank en benzo's) Ze heeft bijna niemand meer. Ze heeft 4 kinderen maar die willen haar niet meer zien. Nu 6 weken clean. Ze moet/mag dit aangaan maar durft nog niet naar haar eigen huis. Dus heeft ze gevraagd of ze bij mij/ons mag komen. Heb natuurlijk ja gezegd. Zie het als een eer/compliment. Ze bloeit ook echt op. Weer de mooie, heldere meid die ze ooit was. Ze is hyper nerveus. Het houdt mij ook scherp dus ik heb er zelf ook veel aan. Het is geen belasting/trigger. Ga haar lekker vertroetelen, lekker eten koken en we gaan naar de bios(gaat/ging) ze graag naar toe, ik niet doe het voor haar. Een griezel film.

Gewoon een leuk weekend ervan maken.

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei spirit:

 

Straks komt de thuisbegeleiding, maar alles gaat goed :wacko:

Laat nooit het achterste van mijn tong zien en heb toch altijd moeite om met mensen te praten die beroepshalve moeten luisteren.

Kan er nooit geen echte band mee op bouwen. Beter bij buufie klagen. Zo klagen we wat af hier af en toe :unsure:

 

Lieve @spirit een paar weken geleden wilde je nog opgenomen worden(detox) 

Laat maar wel eens het achterste van je tong zien. Fijn dat die begeleiding toch komt?? Heb je wel zelf geregeld. We moeten niet gaan denken voor hun, ben ook goed in het bespelen/invullen soms. Laat het gewoon toe, vangnet. Wel veel respect voor jou hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...