Spring naar bijdragen

Wil zo graag stoppen


Indogokker

Aanbevolen berichten

Ik ben 43 en gok al vanaf mijn 18e.

in het begin weinig, maar de laatste jaren veel te veel. Ik heb een goede baan en inkomen, daarom ook geen schulden, maar ik had al makkelijk een ton op de bank kunnen hebben en heb niks.

De laatste jaren gaat alles op aan gokken. Als het op is dan stop ik ook, dus ik ga er geen geld voor lenen ofzo, maar zodra mijn salaris binnen is en de rekeningen betaald, gok ik de rest weer op. 

Ik heb kinderen en die worden straks de dupe van mijn gedrag.

Elke keer denk ik, nu stop ik, maar dat duurt nooit lang. Nu wil ik proberen om via dit forum te stoppen; door mijn verhaal te vertellen en bij te houden hoe het gaat. Wellicht dat dit me helpt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Hoe gaat het nu met jou? Het is idd heel moeilijk om te stoppen je hoopt elke keer op die grote klapper dat je gaat winnen. Maar ook al win je het je gooit t net zo hard weer terug. De kick vooral. Als je hebt gespeeld en veel verloren hebt ben je boos op jezelf en je belooft jezelf nooit meer te spelen maar paar dagen later zie je weer kansen dan ben je weer afgekoeld en probeer je t nog is. En zo zal het altijd blijven gaan totdat je de kasten nooit meer gaat aanraken. Geld heeft geen waarde als je speelt ik gooide ook liever alles in de kast dan dat ik een andere auto ging kopen bij wijze van. En de laatste tijden veel online gegokt maar dat gaat hard. Ik schaam me ook dood voor mijn bankafschriften. 

En de reden dat je geen plezier hebt gehad wat je als laatste zei dat komt omdat ik denk dat die kast binnen 10 minuten die 500 euro op heeft gegeten dus je had niet eens speelplezier. Ik wens jou heel veel sterkte met stoppen het is niet makkelijk ik weet er alles van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...