Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 12 november


Cesje

Aanbevolen berichten

Moghu Cesje,.

Als je nu al de dagdraad opent, dan getuigd dat,  dat je van aanpakken weet. Niet afwachten maar zelf het initiatief neemt. Maar doe rustig aan dan breekt het lijntje niet.;) Blijf rustig liggen dan rust je toch uit.

Goeie morgen lieve allemaal, Gaat het hier nog een beetje? Hier is het druk,  druk en ………….druk. Ben met één van de dagbestedingen gestopt. Was het niet eens met het beleid. Alles draait daar om het geld, en er staat niets tegenover. Er zijn ook mensen met het syndroom v. Down. Geef die eens wat extra voor hun werk, maar nee hoor. Dus ben ik nu bij een andere dagbesteding. Die keuze was best erg moeilijk, maar blij dat ik het gedaan heb. 'Zo ik ga weer aan de gang. Houdt jullie haaks hé?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Welkom @Cesje ik heb even vlug je verhaal terug gelezen...super knap dat je al met de lorazepam gestopt bent! Dat gaat je vast ook lukken met de oxazepam, iedereen weet hoe zwaar het kan zijn en dit forum is echt een grote steun. Sterkte :rose:

@bolletje als het niet goed voor jou voelde, dan heb je de goede keuze gemaakt :) misschien jammer, maar je moet het wel naar je zin hebben

@ELL ik heb me even verdiept in het histamine verhaal en het zou heel goed kunnen. Misschien ook maar eens opletten met histamine rijk voedsel en toch eens aan de huisarts vragen of ze zoiets kunnen testen, ik moet er toch morgen weer naartoe... Dank voor het meedenken :)

Hoe gaat het met de rest vandaag?
Hier een kort nachtje, door blikseminslag vlak achter het huis :blink: huilende kinderen, hond overstuur en dan ook nog de jeuk... Zo wel even bij de kerstshow kijken bij een tuincentrum hier in de buurt. Hopelijk gaat het een beetje oke, ben benieuwd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht afgrijselijke nacht gehad, hele nacht liggen hyperventileren en trillen in bed van de interne tintelingen. Zo angstig en verkrampt, werd wakker om 0200 oid en kon daarna niet meer in slaap komen, ongeveer vier uur liggen draaien en constant uit bed totdat ik nog een half uur in slaap viel en een afgrijselijke nachtmerrie kreeg. Rotbenzo's. Dit proces is zo zwaar en zo eenzaam. Ik moet er nu letterlijk van huilen, zometeen de deur weer uit en naar werk, maar zooo bang voor alles en zo'n pijn in mijn buik van de stress. 

@Cesje, welkom! 

@bolletje, goed dat je voor jezelf gekozen hebt en voor een fijnere werksfeer waar je achter staat. 

@EefjeJ wat vervelend die blikseminslag... veel plezier bij het tuincentrum! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...