Spring naar bijdragen

Zondag 10 november


Myle

Aanbevolen berichten

Ben naar de film geweest. Alleen. Heerlijk vins ik dat. The Report gezien. de moeite waard. Volgende week ga ik naar de film van Bruce  Springsteen. Ben geen fan, maar het voorstukje was erg veelbelovend. Ga ik ook alleen naartoe. Dat heeft die burn-out me dan weer opgeleverd. Meer dingen gewoon alleen doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei nancy:

Dagpact

Rapilos

Yvonne

Nancy

Myle

Ik er ook maar even bij.

Morgen een dagje weg met een vriendin. Dat gaat alleen als ik nuchter blijf vandaag en vannacht. Is nu even niet erg moeilijk. Bovendien heeft begeleiding als een soort drugshond mijn appartement doorzocht. Op mijn eigen verzoek, dat wel. Morgen moet gaan lukken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en nog een tip van Bootz op de valreep:
morgen in de lidl aanbieding:

20 zakjes yerba maté met smaakje voor 0,89
ik ga maar eens hamsteren, is wel wat duurder dan losse thee
maar ik deed er vaak een zakje met een smaakje bij omdat
de thee puur een beetje typisch smaakt.
Maar goede detoxthee dus en het geeft energie, wat willen we nog meer?
een goede nachtrust voor nu
slaapwel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug @Ietje Fijn dat je hier weer komt. Alleen klinkt ik moet het gewoon willen, wel raar. Maar snap het natuurlijk volledig!  Goed dat je het weer aangaat(het stoppen) als je dat zelf wil en het op deze manier niet meer goed gaat. 

Blijf mijzelf maar afvragen waar bv @Quinn is? Weer teveel aan het drinken? Boos en gefrustreerd daardoor. Genoeg van het forum of de forummers? Gewoon geen zin. Of een andere aanpak.Gecontroleerd drinken etc etc. Haal mijzelf van alles in mijn hoofd. Kan dan ook een kleine moeite zijn om aan te geven waarom je dan niet meer komt. Zal misschien wel aan mij liggen maar denk dan ook dat er iets heel ergs aan de hand is. Maar goed dat vul ik dan weer zelf in.

Heb heerlijk gewerkt, goede bezetting en alles zat mee. Heerlijk dit soort diensten. Morgen mijn 3e avonddienst.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Myle fijn dat je een dagje weg gaat morgen met een vriendin.

En begeleiding als een soort drugshond door je appartement. Wel goed eigenlijk. Zeker in de hoeveelheden die wij het drinken/dronken alcohol, is het gewoon pure drugs en de gevolgen hetzelfde of erger. Geen verschil tussen.

Hoop dat je wat kunt slapen zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd De gevolgen zijn er denk ik niet minder om. Weet het niet, want drugs bah! Hoe krom en hypocriet. 

Ik had trouwens niet verwacht dat die begeleider op mijn vraag in zou gaan (om samen mijn appartement eens goed te doorzoeken). Blijkbaar was ik redelijk overtuigd echt niet te willen drinken vannacht, al zou ik nu best willen inbreken op hun kantoor want er was dus nog wel eea wat ik zelfs voor mezelf erg goed had verstopt. 

Ga nu maar eens proberen te slapen. Of liggen is al goed genoeg. Ben best wel ziek. Van halve griep nog steeds maar met name ontwenning. 

Ach ja. Sleep mezelf desnoods over 6.5 uur wel naar de bus. Ik kan het niet maken om af te zeggen. De vriendin waarover ik het had is mijn ex. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wilde ik dus vragen is het je ex, maar je geeft het zelf al aan. 

Wel een goede begeleider dus dat hij op jouw vraag inging. Had je zeker niet verwacht? En ik snap het inbreken, moet er zelfs een beetje om lachen :D Zie het zo voor me. Natuurlijk helemaal niet grappig. Niet doen natuurlijk!! Zie je er nog voor aan ook haha.Zover kan trek/zucht gaan. Herkenbaar hoor. 

Hoop dat je een paar uurtjes wegvalt, rust, ligt. Ik laat je nu ook maar even. Want het is een vroegertje (morgen)en voor jou ook wel belangrijk denk ik.

Als je deze nacht door bent en de afspraak bent nagekomen, ben je alweer 1 stap verder. Stap voor stap maar. Sterkte meis :lips::heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Smaragd:

En ik snap het inbreken, moet er zelfs een beetje om lachen :D Zie het zo voor me. Natuurlijk helemaal niet grappig. Niet doen natuurlijk!! Zie je er nog voor aan ook haha.Zover kan trek/zucht gaan. Herkenbaar hoor. 

Haha jahoor bedankt.:D Ben nog niet meteen een crimineel:ph34r: Nou ik moest wel op mijn beurt gelukkig lachen. En kan gelukkig ook nog wel half lachen om mijn gedachten, sommige.

Welterusten. Ik ga nu echt naar bed.

bewerkt door Myle
zin weggehaald. niet relevant
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...