Spring naar bijdragen

Even voorstellen


Happinezz

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,bij deze wil ik mij even voor stellen.Ik ben al een aantal jaren verslaafd aan de lorazepam 5 mg per dag.Ik wil hier tzt heel graag van af en hoop hier op het forum steun,advies,info te krijgen en heel belangrijk de ervaringen van anderen die de lorazepam hebben afgebouwd /gestopt zijn te delen met elkaar,hoe je het hebt ervaren,wat waren de afkickverschijnsel enz.en steun aan elkaar voor diegenen die hier ook mee willen stoppen 

Warme groet,Happinezz

bewerkt door Happinezz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom @Happinezz 

Ik nodig je van harte uit om in de dagelijkse huiskamer mee te komen praten. Deze staat onder ditjes en datjes. Momenteel is het er even rustig, maar als je vragen hebt, is er altijd wel iemand die reageert. 

5 mg lorazepam, dat is niet weinig. Heb je al eerder geprobeerd af te bouwen of wordt dit de eerste poging. Het advies zou iig zijn de lora om te zetten naar diazepam. 

Als je eens rondleest op t forum, lees je vanzelf welke ontwenningsverschijnselen je eventueel zou kunnen krijgen, maar dat hoeft niet hoor. Misschien heb jij wel nergens last van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo doorbijter,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ben 2 keer cold turkey gestopt,maar ging door een hel.Mijn toemalige psychiater zei dat het geen probleem, was en zei het duurt een paar dagen waar je even door heen moet,dat heb ik geweten..nooit weer cold turkey.

Ik slik nu idd 5 mg per dag,maar gebruik ook wel eens meer dan 5 mg per dag.

Ook wijk ik wel eens van mijn schema af,doordat ik bv laat wakker ben of het vergeet in te nemen en dan wel eens de vergeten dosis erbij neem..

Heb van t zomer geleidelijk afgebouwd en zat op 2 mg per dag voor het slapen gaan,helaas is dit uiteindelijk te snel gegaan,waardoor ik weer op de 5 mg zit per dag.

Ik hoop dat ik er ooit van af kom,weet hoe naar ik me kan voelen zonder en er enorm tegen op zie om af te bouwen en er uiteindelijk helemaal van af te zijn,dat is wel mijn doel!

Misschien idd eens voor te stellen om over te gaan op diazepam.

Verder lees ik momenteel veel op t forum..

Tot schrijfs en voor ieders alvast een goed weekend

Warme groet Happinezz

 

 

bewerkt door Happinezz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...