Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 8 november 2019


Cyclad58

Aanbevolen berichten

Hee een huiskamer reeds geopend door @Cyclad58! Goedemorgen! Ik heb enigszins bijgeslapen na de nacht ervoor bijna niet geslapen te hebben. Dat is fijn.

Heel erg last van een nerveus gevoel nu de hele tijd, droge mond, last van mijn buik (borrelen en heel onrustig), maar ben bijna aan het einde van mijn taper periode, nog een nacht op 1 mg, en dan naar 0,66 mg Valium... Letterlijk en figuurlijk nog een week of 2 maximaal. Hopelijk gaan die tintelingen dan een beetje weg, die onbestemde gevoelens, en het op en neer ge jojo dat ik letterlijk meerdere keren op een dag ervaar. 

Heel vaak het gevoel dat ik het niet aankan, dat ik het niet kan, maar wel moet, en dat ik me zo niet verbonden voel met de rest van de wereld, en met mijn eigenlijke zelf, en dan soms een momentje wel... maar die momenten blijven niet hangen, na een half uur daarna kan ik dat gevoel alweer kwijt zijn (zoals dat de avond hiervoor, eten met een vriendin, eigenlijk heel fijn was, en we heel fijn over dingen hebben kunnen praten), en dat de zon nu schijnt en ik zo voor werk nog even een stukje ga hardlopen...

Alles lijkt gewoon zoveel moeite te kosten. Ik zeg nogmaals tegen mezelf, het is tijdelijk, het duurt nog maar even, het is chemische disbalans, je bent weer in je eigen huis, en het gaat al zoveel beter dan een maand of 2 maanden terug. Je kunt al zoveel in vergelijking met toen, toen ik nog een antipsychoticum slikte en daar in een keer heel snel vanaf werd gehaald, in de moeilijke periode nadat ik in Portugal had gezeten... Ik schrijf heel vaak van mezelf af en praat heel vaak een soort geruststellende woorden naar mezelf, of als ik ze naar anderen schrijf, schrijf ik ze ook eigenlijk tegen mezelf... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...