Spring naar bijdragen

Vr 8 nov 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Morgen!

Hektische week gehad. Ik zit nog op het vliegveld, gisteravond laat aangekomen, blijk ik een lekke band te hebben. Mijn auto heeft geen reservewiel. Daar moest ik ff een nachtje over slapen. Straks maar eens uitgerust kijken. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Balen @bumperjim Dus heb je de hele nacht op het vliegveld doorgebracht? 

Werken, huishouden en sporten vandaag. Hoop dat oudste zoon zin heeft om even samen te lunchen en bij te praten, heb hem amper gezien deze week, hij was 2 dagen vrij en bij zijn vriendinnetje. Af en toe dook hij op in Hotel Mama.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Buiten schijnt het zonnetje, binnen staat een bakje klaar. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                   Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding    Afbeeldingsresultaat voor papieren zakdoekjes met balsam

Jim, ik hoop dat je snel met een volle band richting huis kunt gaan. 

Lika sterkte, goed dat je tóch gaat zwemmen. 

Rosée, ik hoop dat je gezellig met zoonlief een hapje kunt gaan eten zo. 

Cleo, succes met met cursus straks, hoop dat het allemaal meevalt. 

Jane, pfff, je hebt het wel erg te pakken dus, beterschap... 

Bor, ik hoop dat de ontsteking begint weg te trekken. 

Adri, gewoon 'goedemorgen' ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bor:

Ja doet Jim toch altijd dan, hotels? Zou niet best zijn hij dan altijd op vliegvelden moet overnachten..

Ik heb zo het idee dat Jim wel goed voor zichzelf zorgt :D

4 minuten geleden zei Bor:

Tot nu toe veranderd er niets @Yvonne behalve dat ik geen koorts meer heb.
Ik had beter koorts kunnen houden dan gebeurt er tenminste wat, nu verzet m"n lichaam zich dus niet.

Wat ellendig toch telkens Bor, lijkt me heel heel naar iedere keer, nog afgezien van de angst voor erger... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen! 

Vannacht redelijk bijgeslapen, na de slechte nacht hiervoor. Zometeen lekker hardlopen in de zon en dan naar werk. Vanavond uit eten met vrienden, allemaal leuke dingen in het vooruitzicht. 

En toch voel ik me bloednerveus en onrustig, zal het laatste staartje afbouw van de benzo wel zijn...

Voor alle zieken, Bor, LadyJane, beterschap, hopelijk helpt de zon een beetje mee! Mensen die moeten werken of cursus hebben, morgen is het weekend, dus nog even doorzetten... en Bumperjim, hopelijk wordt je band snel gefixt!

Dagpact: 

MeisjeAmsterdam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen.

Hebben jullie weleens gehoord van Marnix Pauwels?

ik ben een interview aan het kijken van hem met psychiater Bram Bakker en vind het fascinerend. Marnix is zelf verslaafd geweest en kon nog redelijk goed functioneren. Hij heeft diverse boeken geschreven en coacht nu zelf mensen. 

Dikke vette aanrader om eens een kijkje te nemen op zijn site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgeuh

Slecht geslapen hier. Tubben over de werkvloer. Heeft geen zin, verandert niets.

T ziet er hier maar koud uit anders @rapilos. Maar kan t niet echt weten, ben nog niet buiten geweest.

Ff mindere dag. Stress bouwt op. Gelukkig zijn deze die niet werken moeten. 

Ik ga mezelf effe bij elkaar timmeren.

Later alligator :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Adri02:

Morgen Jim, heb je geen Wegenwacht daar?

Dat gaat via de verzekering, ben ik wel voor verzekerd maar daar had ik gisteravond laat echt geen trek in. Dus geslapen in hotel op vliegveld en vanochtend heel vlug ter plaatse laten repareren, dat was dan wel weer fijn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bor:

 

Ja doet Jim toch altijd dan, hotels? Zou niet best zijn hij dan altijd op vliegvelden moet overnachten..

Ja echt wel, zeker als de zaak betaalt. 

Slapen in de terminal nee bedankt. Dat is iets voor als je student bent, deed ik vroeger wel, uit in Utrecht en dan in Hoog Catarijne ergens in een hoek een paar uur liggen pitten en dan met de trein van 7 uur weer terug. Getsie :) 

Ik ben nou thuis, ga ff middagslaap doen en dan weet ik daarna niet meer waar ik ben, let op kan je lachen :D 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bor:

ik ben daar ook best goed in.

Ik kan ook goed andere mensen om de tuin leiden. Je schiet er helaas zo weinig mee op om dat met therapeuten te doen. Ik heb dat ook ooit eens gedaan met een psycholoog. Alle juiste antwoorden gegeven op haar vragen, gedachtenschema's invullen etc. Ze vond het allemaal prachtig maar ik had er helemaal niets aan. Toen ben ik op zoek gegaan naar iemand die ik niet naar de mond kon praten. Een haptonoom. Doodeng, maar die prikte door alle mooie praatjes heen en daar heb je wat aan. 

Die Marnix Pauwels kan het goed vertellen zeg. Hoe je de juiste hulp zoekt tussen de hulpverleners. Hoe het bij hemzelf zit. Wat hij precies wil. Hoe hij afgekickt is. Hoe hij met zijn depressieve periodes is omgegaan. Mooi interview dank voor de tip @Gezond2019

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ik wilde gewoon de link plaatsen, maar zie dat er ook een beeld bij staat nu. Beetje veel ruimte misschien zo. Nou ja, dan komt er zo wel weer een nieuwe pagina.

De zon schijnt, na een lekkere luie ochtend met koffie en een boek op bed, ga ik maar eens lekker naar de markt lopen en ook wat gezonde dingen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bram Bakker is een aardige betweter, die zich heel keurig op de achtergrond houdt hier. Het mooist vind ik dat Marnix vertelt dat hij er klaar mee is. Met het roken, drinken, blowen. Hij wil zichzelf niet meer verdoven en ziet de aantrekkelijkheid van de middelen niet meer. Zet een liter bier neer en het doet me niks, zegt ie. Anderen mogen doen wat ze willen, voor mij hoeft het niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als kind was ik heel verlegen maar heb mezelf erover heen geholpen. Toen hoorde ik nergens bij en hoefde ik niet zo nodig bij een groep te horen. Nu wil ik wel ergens graag bij horen. Ik kan ook het hoogste woord hebben. Iets voor een groep vertellen doe ik vrij makkelijk en doe ik regelmatig voor mijn werk. Maar ik kan ook heel rustig en op de achtergrond zijn. Om daar de keuze in te hebben vind ik erg prettig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag

Straks mn fiets verkopen. Dan ben ik uit de zorgen. 
Even spannend nog want goed opletten voor vals geld enzo. 
Ik ben echt zo moe van alles, Ik wil echt 100 jaar slapen. 
Morgen mn verjaardag die natuurlijk niet geruisloos aan me voorbij gaat. Ik probeer me altijd te verstoppen. Vroeger door de avond ervoor te vieren en de dag zelf met een kater in bed. 
Als ik het geld heb van de fiets kan ik wel extra lekker eten halen en een extra lekker toetje. Koken vind ik erg leuk . 
En een luxe badschuim voor in mn bad. 
Voor de nood heb ik alcohol vrij gehaald, mocht er toch iemand langskomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...