Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 6 november 2019


Aanbevolen berichten

Zo, goedemorgen iedereen, ik typ tegenwoordig na een nacht als eerste hier op het forum met een kopje koffie. Dan schrijf ik even de heftigheid van de nacht van me af. 

Vannacht weer met veel onderbrekingen geslapen, bizarre dromen (over hardlopen, het missen van mijn sollicitatiegesprek vandaag omdat ik uitgeslapen had, wat ik juist absoluut niet meer kan, en dat mijn date van vanavond ineens met zijn ex voor de deur stond?) en last van mijn buik nadat ik gisteren zo lekker hardgelopen had (mijn buik is mijn 'zwakke plek' qua stress/gezondheid, heb prikkelbare darm syndroom). Nu met koffie op toch weer wakker en zometeen de deur uit, naar mijn sollicitatiegesprek dus. 

Elke dag met minder diazepam is een dag meer richting mijn herstel... nog 2 dagen 1 mg, dan weer een stukje eraf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Meisjeamsterdam succes met je sollicitatie. En dat laatste stukje dia haat er ook gewoon af.

En vergeet niet dat jij al heel veel dingen doet waar velen van ons alleen nog maar van kunnen dromen. 

Zelf ben ik gisteren weer begonnen met afbouwen. Via een taperingsstrip. T gaat niet helemaal geleidelijk, begin gaat sneller dan op t eind, maar wel zullen zien hoe ik me zal voelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, 

@Meisjeamsterdam, succes met je sollicitatie! 

@doorbijter, veel succes met de taperingstrips. Hoe voel je je nu?

@Spinder, hoe is het met jou? En met @Wilhelmina en @Wanhopige

Met mij gaat het redelijk. Ik heb zelf ook veel aan mijn psycholoog op het gebied van acceptatie van de klachten die ik nu heb. Morgen beland ik eindelijk op 4 Mg Dia. Van 5 naar 4 Mg heb ik tot nu toe als zwaarste ervaren (ik kom van 12), en heeft ook het langst geduurd. Ik heb inmiddels ook 11 Mg Zoloft afgebouwd. 

Veel sterkte allemaal vandaag  en liefs!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Meisjeamsterdam:

als eerste hier op het forum met een kopje koffie.

Dat je als eerste op het forum de kamer opent vind ik prachtig! Zo lekker fris en hoopvol en betrokken. :heart:
Maar .... koffie? Er mag hier absoluut geen koffie worden geserveerd he meisje...
Die kan je beter helemaal laten staan net als de alcohol.

Heel veel succes met je sollicitatie! Echt een mijlpaal waar anderen  inderdaad van dromen zoals Doorbijter zegt.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ELL ik had even een pauze van 2 weken en dan merk ik echt wel dat ik minder klachten heb. Sommige zijn even helemaal verdwenen, andere een stuk minder. Zonder klachten ben ik helaas niet, maar ik heb aardig kunnen functioneren de laatste week. 

En nu weer aan de bak dus. Hoe lang heb je gedaan van 5 naar 4? En heb je al een einddatum voor ogen of houdt je je daar nog niet mee bezig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig @doorbijter, dan merk je dat je klachten ook weer wat kunnen verminderen. 

Ben even vergeten hoe lang ik erover heb gedaan. Ik had in november klaar ‘moeten ‘ zijn volgens planning. Dat wordt met mijn afbouwtempo nu februari. Ik heb de einddatum dus al moeten loslaten. Heb me er bij neergelegd. Het was echt niet te doen afgelopen tijd met fysieke klachten. Nu gaat het veel beter, dan ‘kies’ ik liever voor wat langer doorgaan. Ik weet dat niet iedereen hierin kan kiezen :-(

bewerkt door ELL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ELL als ik het dan goed begrijp ga je nu 1 mg per maand afbouwen. Das een mooi streven lijkt me. Ik denk dat ik daar ook op uit kom tegen die tijd. Of msc al wel na deze strip als t echt too much is. Gelukkig mag ik mijn tempo ook helemaal zelf bepalen. Maar aan de andere kant wil ik er ook zo snel mogelijk van af. Ach, dat herken je vast wel, haha

Maar we gaan er komen hoir, die 0 komt steeds dichter in zicht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt @doorbijter. 3 Mg per dag gaat er nu af. Ik ga ook niet meer sneller, misschien moet ik uiteindelijk nog langzamer , maar vooralsnog is dit een tempo waarin het nu oké gaat. Ik herken zeker dat je er liever gister dan vandaag af wil. Maar elke keer herinner ik me er aan dat het zo het beste is, en je ook nog het minste risico hebt op verlengd ontwenningssyndroom. Buiten dat gaan we in februari weer richting voorjaar, en dat geeft ook weer meer energie. Merk namelijk dat sinds september de afbouw zwaarder geworden is, weersinvloeden en minder licht spelen dus zeker een rol.

yes, we gaan de 0 halen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve mensen,

Ik ben vanmiddag bij mijn arts geweest ze zijn super tevreden over hoe de afbouw gaat en als ik er vanaf ben gaan we een neuropsychologische test doen, en van daar uit gaan we kijken aan welke problematiek er allemaal gewerkt moet worden,super nieuws ,ik wordt er gemotiveerd van :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei mevrouwtje54:

Hey lieve mensen,

Ik ben vanmiddag bij mijn arts geweest ze zijn super tevreden over hoe de afbouw gaat en als ik er vanaf ben gaan we een neuropsychologische test doen, en van daar uit gaan we kijken aan welke problematiek er allemaal gewerkt moet worden,super nieuws ,ik wordt er gemotiveerd van :)

 

Wat fijn! Super! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei ELL:

Hoi allemaal, 

@Meisjeamsterdam, succes met je sollicitatie! 

@doorbijter, veel succes met de taperingstrips. Hoe voel je je nu?

@Spinder, hoe is het met jou? En met @Wilhelmina en @Wanhopige

Met mij gaat het redelijk. Ik heb zelf ook veel aan mijn psycholoog op het gebied van acceptatie van de klachten die ik nu heb. Morgen beland ik eindelijk op 4 Mg Dia. Van 5 naar 4 Mg heb ik tot nu toe als zwaarste ervaren (ik kom van 12), en heeft ook het langst geduurd. Ik heb inmiddels ook 11 Mg Zoloft afgebouwd. 

Veel sterkte allemaal vandaag  en liefs!! 

Fijn dat het beter met je gaat ik sta op 2 en ben aan het vijlen bromezepam 3mg en jij ook moed houden het is wel zwaar maar er is geen andere weg liefs Wilhelmina

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...