Spring naar bijdragen

Woensdag, 6 November 2019


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

Naar het zwembad. Mijn zelfzorg 1.

Gisteren voor het weer kunnen slagen bij Sissy Boy. Gewone.winkel, waar ik nu weer langzamerhand in kleding ga kunnen passen. Zelfzorg 2.

Nou jongens, als.ik 50 word ben ik helemaal 'af!.   (onzin)

@Kohtjeen  @Yvonne alles goed?

@Bor Sterkte vandaag. Zal aan je denken.

bewerkt door Lika
nog niet klaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben de laatste dagen niet echt 'lekker'... pijntje hier, pijntje daar, grieperig gevoel en gisteren was ik er zelfs gewoon narrig van. 
Zo narrig dat ik de fut niet kon opbrengen hier te posten. Niks voor mij eigenlijk, schop onder mijn kont moet ik hebben... 
Maar goed, gisteren is voorbij, vandaag is begonnen en ik heb mezelf die schop gegeven: geen gezeik meer, aan de slag, PUNT.
Dus eigenlijk niks aan de hand met mij, had gewoon mijn dag niet. 
Lief dat jullie mij missen... 

Jij ook een goedemorgen Pelle, en mocht je klaar met nadenken zijn dan is er vast wel wat te dóen toch? ;) 

@Bor, voor jou een extra bakje post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg, sterkte vandaag meis, ik denk aan je. 

@Smaragd, fijn dat je jezelf op tijd herpakt hebt. En wat 'mooi'  dat dat eigenlijk direct beloond werd door hoe je gisteravond kon functioneren op zo'n moment! 
 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ja, ik mis @Kohtje ook al een poosje. 
Op 1 dag na twee weken geleden dat hij een berichtje plaatste. 
Wilde toen net gaan klagen, maar liet dat toch maar achterwege..... 
Koh, toch weer zoveel last en pijn dat het je belet hier mee te doen? 
Weet dat ik aan je denk... en dat er velen hier jou ook missen hoor. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact 

Ties

Manou

Meisjeamsterdam

@Bor en @Yvonne beterschap!

Vannacht weer met veel onderbrekingen geslapen, bizarre dromen (over hardlopen, het missen van mijn sollicitatiegesprek vandaag omdat ik uitgeslapen had, wat ik juist absoluut niet meer kan, en dat mijn date van vanavond ineens met zijn ex voor de deur stond?) en last van mijn buik nadat ik gisteren zo lekker hardgelopen had (mijn buik is mijn 'zwakke plek' qua stress/gezondheid, heb prikkelbare darm syndroom). Nu met koffie op toch weer wakker en zometeen de deur uit. 

Vandaag niet werken, ik reintegreer nu 4 dagen in de week, zodat ik voor het eind van mijn contract betergemeld ben, dus na mijn sollicitatie ga ik nog meer brieven schrijven, de stofzuiger terugbrengen naar de Blokker (ik bleek het verkeerde model bezorgd te hebben gekregen) en lekker met de radio aan in mijn huis zitten. 

Iedereen een fijne dag! 

bewerkt door Meisjeamsterdam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Hier weer heerlijk geslapen


Yvonne,

Beterschap, vervelend, als je niet lekker bent
Ondanks alles, zorg je toch maar weer voor een heerlijk bakkie koffie
Dank daarvoor !

Koh,
Als je dit toevallig leest;
Je ziet...je wordt gemist hier
Ook al heb je pijn, of gaat het niet helemaal lekker, van je afschrijven kan goed helpen hoor :)

Bor,
Jou wens ik sterkte, want steeds die borstontstekingen..daar moet je nu maar eens vanaf, vind je niet

Jane,
Ook beterschap dan
Ik lees dat er hier best veel "zieken "zijn
Maar rustig aan doen dan vandaag

Vanmiddag, ga ik naar een begrafenis, van ex client
96, mooie leeftijd, en voor de man zelf een opluchting denk ik

En verder, ga ik er een mooie dag van maken, en jullie ook hoop ik :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag :) 

Gister was een goede dag. Er is licht aan het eind van de tunnel. 
Naar de sportschool geweest en dat heeft me goed gedaan. Fijn de massagestoel en de zonnebank. 
Thuis een geimproviseerd bad klaargemaakt. 

Leuke knappe man heeft contact gezocht. O jee. 
Hij drinkt wel. Niet heel veel maar toch. 
Opgepast dus. Verleiding is dan dichtbij en de eerste slok snel genomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om je te lezen @Yvonne, heel veel beterschap en niet te harde trap onder je kont, ook wat zachtheid/lief zijn voor jezelf. Uitzieken!! Alleen als ik je niet lees, dan denk ik, zal toch geen longontsteking bv zijn/ziekenhuis. Zo ben ik nou eenmaal, beetje ervaring hier en dramaqueen in mij haha :D:lips:

@lady jane ook beterschap, keelontsteking is geen pret.

@Bor sterkte, je weet het wel van mij, leef met je mee:heart:

@Sonnetje stoer dat je het hebt aangegeven, Brijder inschakelen etc. Stoer van je, je bent geen sukkel!!!!

@Yana jij begreep mij precies, djw daarvoor :heart:

@CoconutWoman fijn die leuke man maar verlies je er zelf nu niet helemaal in. Maar goed je bent oud en groot genoeg, waar bemoei ik mij ook mee :D Geniet ervan :heart:

@Meisjeamsterdam ben blij dat je deelt hier, herken veel. Succes vandaag.

@fleurtje spannend over 2 weken, Ik zie je graag en nu hou ik op met de complimenten haha :D:lips::heart:

@Myle hoop dat het een beetje gaat met je, mis je schrijfsels/overdenkingen.

 

Ga naar mijn werk, vanaf morgen 2 dagen vrij.

Fijne dag allen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sonnetje:

Goedemiddag, 

Na een slecht weekend (onwijze terugval, 4 liter wijn in 3 dagen) had ik van mijn behandelaar en de arts maandag wat lorazepam gekregen tegen de afkick verschijnselen. Dacht dat ik gek werd van de onrust. Gelukkig deze keer gelijk aan de bel getrokken en ipv nieuwe drank gelijk naar Brijder. Zo fijn dat ik ook gelijk mocht komen! Ik had voor 4 dagen medicatie meegekregen maar ik heb het gelukkig alleen maandag nodig gehad. Nu gaat het wel weer, nog wel erg duf van de lorazepam. Om maar aan te geven wat voor troep dat ook is pfff....

Nu weer verder, voel me een stomme sukkel dat het na zo lang goed ineens zo fout ging. Maar ik weet waarom (teveel hooi op mijn vork) en ga weer verder!  Leer moment zullen we maar zeggen.

Pas op met interactie benzo's en alcohol, ik ben erachter gekomen dat dit dingen veel erger kan maken! En het is inderdaad rotzooi, max 2 weken... anders zit je nog veel langer vast aan onrust...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smaragd, 
Het is nie de leuke knappe man waar ik me zorgen over maak. 
Wel the monkey on my back die in mn oor fluistert, "Ach toe, je staat al zo lang droog. het kan heus wel een keertje". 
Ik heb alcoholvrij gehaald. Met het oog op de verjaardag van as zaterdag en de verleidingen van de komende maanden. Feestdagen enzo. 
Toch een beetje gezellig feestgevoel in een mooi glas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...