Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 2-11-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen luiwammesen,

Hoe is het met iedereen? Nog steeds z'n best aan het leven met minder medicatie? We gaan het redden hé kanjers? Hebben jullie wat kunnen slapen vannacht? En hoe is het met de lich. klachten, pijnen en rotgevoelens?  Blijf schrijven mensen, en deel samen met ons. Het verlicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel bolletje. Goed geslapen maar het opstarten was weer drama. Hebben jullie ook dat je dan soms hele rare gedachtes heb?

ik kan de afgelopen 2 weken aldoor alleen maar aan slikken denken, moet dan ook heel veel slikken. Herkennen jullie dat

ik vind het wel akelig om aldoor zo negatief te denken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik heb ook even niet gepost. Wel meegelezen. De ochtenden blijven voor de meesten lastig zo te lezen, hopelijk trekt dat weer bij. 

Met mij gaat het verder redelijk. Heb er een paar (fysiek) minder goede weken opzitten, maar lijk nu weer op te knappen. Was even zoeken naar het juiste afbouwtempo, ben nu uitgekomen op 3 Mg gewicht per dag eraf. Zo is het voor mij te doen.

Sterkte en liefs allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei mevrouwtje54:

Goed hoor @ELL dat je je afbouwtempo hebt kunnen vinden het is wel belangrijk dat je bezig kunt blijven.Ik ben al die tijd al uitgeschakeld en  4 mg gewicht is nog te doen,ik blijf dus nog ff doorgaan en dan gaat volgende week mijn laatste tabletje in de bankschroef.

Ik ben dan wel bang dat ik op een gegeven moment niet meer kan slikken of dat ik alles voel, had jij dat ook? Sorry, bij de verkeerde reactie..

bewerkt door Chris72
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Deligaf1:

@Chris72

Die rare gedachtens dat zijn intrusies.

Die heeft iedereen wel tijdens of na de afbouw, toen die ik het voor het eerst kreeg wist ik niet wat me over kwam. Achter af kan ik er wel om lachen om die gekke dingen.

Ik heb met name 's morgens op de grens van waken en slapen heel veel last van intrusies, ik word een aantal keer wakker met hele enge gedachten, geluiden, scenario's, enge beelden... 

Vannacht na een dag schoonmaken voor de tweede nacht weer in mijn eigen huis slapen, heel veel gedaan, alle keukenkastjes uitgesopt, banken bekleding gewassen en verschoond, plinten schoongemaakt, kastjes badkamer uitgezocht en 7 vuiniszakken weggegooid...

En toch ben ik totaal niet tevreden. Heel geirriteerd en depri dat ik allerlei andere dingen niet kan en zo onzeker ben over alles en dat ik zo weinig zin heb in leuke dingen en me overal toe moet dwingen en dat ik dan hoop dat het op een gegeven moment maar anders wordt en ik weer tevreden kan zijn... 

En weer gerust kan slapen en blij kan zijn met wat ik doe en wie ik ben. Gisteren was mijn huidige date bij mij en dat was heel gezellig, maar dat gevoel zakt dan heel snel weg en zelfs terwijl hij naast me sliep, droomde ik dat hij me aan het uitschelden was, terwijl hij me juist leuk vindt... 

Mijn beeld en gevoel van de werkelijkheid klopt nu gewoon niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Meisjeamsterdam:

Ik heb met name 's morgens op de grens van waken en slapen heel veel last van intrusies, ik word een aantal keer wakker met hele enge gedachten, geluiden, scenario's, enge beelden... 

Vannacht na een dag schoonmaken voor de tweede nacht weer in mijn eigen huis slapen, heel veel gedaan, alle keukenkastjes uitgesopt, banken bekleding gewassen en verschoond, plinten schoongemaakt, kastjes badkamer uitgezocht en 7 vuiniszakken weggegooid...

En toch ben ik totaal niet tevreden. Heel geirriteerd en depri dat ik allerlei andere dingen niet kan en zo onzeker ben over alles en dat ik zo weinig zin heb in leuke dingen en me overal toe moet dwingen en dat ik dan hoop dat het op een gegeven moment maar anders wordt en ik weer tevreden kan zijn... 

En weer gerust kan slapen en blij kan zijn met wat ik doe en wie ik ben. Gisteren was mijn huidige date bij mij en dat was heel gezellig, maar dat gevoel zakt dan heel snel weg en zelfs terwijl hij naast me sliep, droomde ik dat hij me aan het uitschelden was, terwijl hij me juist leuk vindt... 

Mijn beeld en gevoel van de werkelijkheid klopt nu gewoon niet. 

Wel een goed teken dat je ondanks al je klachten en onzekerheid toch die date aangaat toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Robbin:

Wel een goed teken dat je ondanks al je klachten en onzekerheid toch die date aangaat toch?

Hi Robbin, 

Dat klopt, ik heb geen keus voor mijn gevoel want ik wil zo graag, en ik vind hem ook leuk... En ik hoop dat op den duur mijn gevoelens weer 'normaal' worden. In ieder geval vannacht diep geslapen en in het tweede deel van de nacht geen nachtmerrie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-11-2019 om 11:08 zei ELL:

Hoi allemaal,

Ik heb ook even niet gepost. Wel meegelezen. De ochtenden blijven voor de meesten lastig zo te lezen, hopelijk trekt dat weer bij. 

Met mij gaat het verder redelijk. Heb er een paar (fysiek) minder goede weken opzitten, maar lijk nu weer op te knappen. Was even zoeken naar het juiste afbouwtempo, ben nu uitgekomen op 3 Mg gewicht per dag eraf. Zo is het voor mij te doen.

Sterkte en liefs allemaal 

 

Op 2-11-2019 om 11:08 zei ELL:

Hoi allemaal,

Ik heb ook even niet gepost. Wel meegelezen. De ochtenden blijven voor de meesten lastig zo te lezen, hopelijk trekt dat weer bij. 

Met mij gaat het verder redelijk. Heb er een paar (fysiek) minder goede weken opzitten, maar lijk nu weer op te knappen. Was even zoeken naar het juiste afbouwtempo, ben nu uitgekomen op 3 Mg gewicht per dag eraf. Zo is het voor mij te doen.

Sterkte en liefs allemaal 

Hallo lieve mensen bij mij gaat er 112 mg per dag af even zo doorgaan ik heb een weegschaaltje en een vijl ik zit nu op 2 bromezepam 3 mg het duurt wel lang 112 mg eraf maar ik ben bang dat ik er last van krijgt we gaan met zijn allen door  het is wel moeilijk maar hebben geen andere keus het gif moet eruit  

    Liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...