Spring naar bijdragen

vrijdag 1 november 2019


Lika

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei spirit:

Goedemorgen.

Dagpact:

Rapilos

Bor

Manou

Spirit

 

Hier alles goed

Lekker iedere dag wel iets te doen, maar niet te druk. Allemaal goed te behappen.

Sta weer helemaal goed in het leven en maak me nergens meer druk om. Zo'n fijn gevoel is dat!

Nu ik een poosje niet drink, voel ik wel alle pijntjes, die ik misschien toen ook wel had, maar geen aandacht aan besteedde. 

Niet echt hevige pijnen hoor en het helpt gewoon om bezig te blijven. Dat is de beste remedie.

Vanavond is het hier halloweenbingo en wij gaan verkleed als heks de mensen voorzien van hapjes en drankjes.

Word wel weer lachen vanavond :D

Spirit, zo hebben we je al vaker gelezen, maar altijd viel je weer terug. En ook nu lijk je dus het therapie/psych deel van je herstel naar achteren hebben verschoven, of in de ijskast gezet, klopt dat? Dan kun je erop wachten dat het weer mis gaat, want je doet wat je altijd deed en dan krijg je wat je altijd kreeg. zoals ik hier vaak lees.
De bedoeling van hulp krijgen is dat je de diepte ingaat met de oorzaken, en dan pas kun je anders omgaan met drank, het leven, je kind en kleinkidz, buren enz enz

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Ik gebruik geen benzo"s meer @Meisjeamsterdam

Wel gedaan, misbruik van gemaakt ook. Icm alcohol.

Och wat kom ik weer uit de hoek vallen, je komt natuurlijk van de benzo afdeling en daar proberen mensen eraf te geraken en dan vertel ik zoiets. Sorry ik ben wat direct soms.

@Bor dat is helemaal niet erg hoor, ik moet er ook vanaf en ben het na de eerste keer voorgeschreven te zijn, de tweede keer ook zelf gaan slikken toen ik een oude strip in mijn kast vond... ik kan dat directe wel waarderen en ik wil nu graag van mijn angsten en nachtmerries af en daar helpt alcohol niet bij. Heb me ook ergens online aangemeld voor een maand uitdaging die ik deze maand ga volgen. 

Nu mijn huis een grondige beurt aan het geven (en ik heb er bijna een half jaar niet gewoond, alleen af en toe geslapen, voornamelijk bij mijn ouders geweest), om er straks weer te kunnen wonen... 

@Myle, ik lees jou al langer, klopt het dat je ook zo'n last van nachtmerries hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er nog lieverds. Vind het even moeilijk om te schrijven. Ik voel me lichamelijk en geestelijk niet goed. Ik schrik van alles en ben continue heel alert. Wil later even wat uitgebreider ingaan op wat jullie gisteren en vandaag hebben gezegd/ gevraagd. Bedankt voor de interesse. :rose:

@Meisjeamsterdam Ja klopt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net gebeld door mijn werk. Ze hebben geen bevoegd iemand die de medicatie kan delen en verpleegtechnische handelingen mag uitvoeren.

Daar gaat mijn vrije avond. Nog zo voorgenomen om nee te zeggen en toch ja zeggen. Ja wat moeten ze anders nog regelen zo op de valreep. Leuk de zorg anno 2019.

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Smaragd:

Net gebeld door mijn werk. Ze hebben geen bevoegd iemand die de medicatie kan delen en verpleegtechnische handelingen mag uitvoeren.

Daar gaat mijn vrije avond. Nog zo voorgenomen om nee te zeggen en toch ja zeggen. Ja wat moeten ze anders nog regelen zo op de valreep. Leuk de zorg anno 2019.

Fijne avond allemaal.

Alsof dat dan JOUW persoonlijke probleem is :) 

Een ziekenhuis is geen debiteuren/crediteuren dat weet ik wel, maar om dan maar iemand van zn vrije avond terug te roepen... zo hou je steeds minder mensen over. 

Laat je niet gek maken hè Smaragd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd Ik hoop dat je extra betaald krijgt hiervoor. Maar ik weet niet hoe zoiets werkt.

@Lika :heart::rose:

1 uur geleden zei spirit:

Mag het niet gewoon een keertje goed gaan met mij? 

Ja hoor! Ik denk dat je goed bezig bent.

En @Meisjeamsterdam Ik reageerde een beetje kort vanmiddag maar ik heb ook veel last van nachtmerries. Die van de/een vorige nacht staan vaak nog zo op mijn netvlies gebrand dat het me tegenhoudt om weer te durven slapen. Herken je dit?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...