Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 30-10-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Joehoe, goeie borgen mensen, (kuch proest)

Plaatjes Drumband             Hahahaha schrokken lullie? En zitten lullie nu rechtob in bet? Woehahahahaha (rochel ) Ja ik schrijf een beetje beroerd omdat ik verkouwen ben. Hoob niet tat ik lullie aansteek.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei bolletje:

Joehoe, goeie borgen mensen, (kuch proest)

Plaatjes Drumband             Hahahaha schrokken lullie? En zitten lullie nu rechtob in bet? Woehahahahaha (rochel ) Ja ik schrijf een beetje beroerd omdat ik verkouwen ben. Hoob niet tat ik lullie aansteek.

 

Ha Bol, na twee weken afwezig te zijn geweest nog altijd even grappig zie ik:lol:. Ben heel blij dat je niet naast mijn bed stond.

Hi allemaal!
Ik ben thuis na een prachtige vakantie in Sicilie, maar ik ben nog even iets te   druk om echt te lezen hoe het jullie is vergaanB). Vandaag verhuis ik met een deel van de spulletjes naar een ander huis. Geen volle verhuizing, maar toch... we moeten gaan wennen aan een nieuw huis en ik ben er wel heel blij mee dat we dit doen, maar vind het ook wel een heel gedoe eigenlijk.

@Cyclad58 iets eerder wakker worden is enigzins irritant kan ik me voor stellen. Voel je je dan nog wel slaperig of ben je gewoon klaar wakker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Joehoe, goeie borgen mensen, (kuch proest)

Plaatjes Drumband             Hahahaha schrokken lullie? En zitten lullie nu rechtob in bet? Woehahahahaha (rochel ) Ja ik schrijf een beetje beroerd omdat ik verkouwen ben. Hoob niet tat ik lullie aansteek.

 

Hallo ik heb heb een vraag ben aan het afbouwen heb al jaren tinnitus maar met de afbouw wordt ik er stapel van zo hart  gaat dat wat moet ik doen  Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje beterschap, hopelijk trekt de verkoudheid snel over. Mij heb je iig nog niet aangestoken

@Cyclad58 fijn dat je zo goed gaat. Ik hoor van meer mensen in mijn omgeving dat ze vroeg wakker zijn. Denk toch dat de wintertijd er mee te maken heeft

@Kannietmeer wat heerlijk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad. En welkom terug natuurlijk

@Wilhelmina tinitus heb ik niet, meer er schrijven meer mensen over. Het schijnt ook wel over te gaan. Proberen te accepteren lijkt me Het beste, succes

Zelf heb ik wat betere dagen. Heb even een weekje pauze in de afbouw ingelast en dat merk ik dus wel. Toch prettig nog even de bevestiging dat de meeste klachten toch echt van de afbouw komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee folks,

@Kannietmeer Welkom terug 

@bolletje beterschap, ik voel me ook wat verkouden.

@Cyclad58 fijn dat het een paar weken goed gaat! Hou het zo vast!

@Wilhelmina ik heb ook jaren last gehad van tinnitus, ben er naar de alternatieve geweest en nu ben ik er van af. 
 

@doorbijter

Goed dat je pauze in hebt gelast af en toe pas op de plaats maken dan wordt alles even weer een stuk helderder :):):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha lieve mensen,willen jullie als ervaringsdeskundigen even met mij meedenken, niet schrikken wil alleen advies voordat ik contact heb met de verslavingsarts,want ik ben hier alleen in.

In het verleden heb ik 2 jaar zoloft geslikt en was naar de huisarts gegaan dat ik er mee wilde stoppen, helaas heb ik het niet kunnen afbouwen omdat ik een aantal dagen later een interactie kreeg met een ontstekingsremmer.Gevolg, serotoninesyndroom, hartstilstand wel 5 keer gereanimeerd,hartinfarct ,epileptische aanval en coma, en directe stop zoloft.......dachten zwaar neurologische beschadiging.Ben er aardig uitgekomen maar niet jofol genoeg anders hadden ze dit gif niet gegeven.Ik heb zeker onzichtbare schade opgelopen en een zwaar overprikkeld zenuwgestel overgehouden .De ontwenning is zeer heftig voor mij en ben uitgeschakeld, zit nu te dubben of ik een ondersteuning nodig heb of langzamer in de afbouw moet gaan ik weet niet zo goed waar ik goed aan doe,omdat ze toch willen dat ik mijn afbouw gewoon doorzet hoe ik het nu doe.........wat denken jullie????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Deligaf1:

@mevrouwtje54

Je kan de afbouw door zetten waar jij jezelf goed bij voelt wij kunnen dat helaas niet zeggen en de geleerde ook niet. Langzamer is in dit opzicht het veiligste voor jezelf 

Wat voor soort ondersteuning was je aan het denken? 

Liever geen ondersteuning natuurlijk ,maar ik merk dat mijn angst/paniek die ik toen over heb gehouden nu steeds meer de overhand neemt en natuurlijk 1000 x erger aanvoelt en alle klachten veel meer triggert , ik vraag mij af als ik langzamer ga of dat beter onder controle blijft of dat ik het meer in stand hou.Ze willen toch dat ik door blijf afbouwen..Qua ondersteuning heb ik geen idee, daarom mijn vraag hoe jullie erover denken....Ik wil hier niet als een zwaar paniekerig mevrouwtje  uitkomen. 

bewerkt door mevrouwtje54
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei doorbijter:

@mevrouwtje54 dat is inderdaad een heftig verhaal. Ik vond sowieso al dat je veel te snel ging qua afbouw, dus mijn advies zou zijn om dat wat langzamer te doen. Ik ben nu zelf ook even aan t stabiliseren en t is echt een wereld van verschil. 

hoelang sta jij al stil.....en waar bemerk jij het verschil in???......ik wilde er zelf sneller vanaf de waas waar ik in zat was vreselijk ....kreeg net telefoon en ga er volgende week naar toe ........ze gaf aan dat de 2.5 mg die ik nog heb te gaan bij (normale mensen) in een keer weggelaten kan worden:huh:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, 2,5 mg in 1 x weglaten lijkt me een beetje teveel van t goede. Ik sta op 13 mg, nu ruim 2 weken en sinds een paar dagen is de mist in mn hoofd weg. Niet meer overprikkeld, niet meer misselijk, niet meer de hele dag dat unheimliche gevoel. Alleen t slapen verbetert niet echt, maar daar klaag ik niet over. 

Ik zou 1 mg per maand taperen. Dat lijkt me Het meest haalbaar en hopelijk wordt je tijdens de afbouw al wat stabiel. Maar vergeet niet dat je al heeeel snel bent gegaan, daar kun je ook last van houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei mevrouwtje54:

Ja @Deligaf1 dat vindt ik ook,maar je krijgt toch het gevoel alsof je je aanstelt, dan ga ik steeds twijfelen.....ik had er al 2 maanden vanaf moeten zijn:wacko:

Dat zou natuurlijk prachtig zijn, maar de meeste tijdlijnen die artsen geven zijn te snel. Dat het bij jou langer duurt is gezien je voorgeschiedenis al helemaal niet vreemd, je bent overigens zeker geen uitzondering. Laat je niets aanpraten en bouw in het tempo af dat bij je past. 

Sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Annie87:

Heeft iemand hier ervaring met cyclizine? Reistabletje waar de meeste mensen suf en slaperig op worden? Is dat iets om voor de nacht te proberen? Aangezien sommige mensen ook promethazine als slaapmiddel voorgeschreven krijgen, vond ik dit niet zo’n vreemde gedachte? 

Ik wel een keer dramanine gebruikt voor op een boot om te vissen. Heb goed geslapen of dat door de zee kwam of door dat pilletje ik weet het niet :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Dat zou natuurlijk prachtig zijn, maar de meeste tijdlijnen die artsen geven zijn te snel. Dat het bij jou langer duurt is gezien je voorgeschiedenis al helemaal niet vreemd, je bent overigens zeker geen uitzondering. Laat je niets aanpraten en bouw in het tempo af dat bij je past. 

Sterkte! 

Ze gaan aardig in mijn denkwijze mee, als ik er langer over wil doen vinden ze dat waarschijnlijk  wel oke , het is meer mijn medische angst/paniek die ik  heb dat er niets van me overblijft doordat ik al zo uitgeschakeld bent van de gekke klachten die ik ondervind.En dat klink bij de meeste artsen en buitenstaanders toch als onwaarschijnlijk en vreemd dat het van de afbouw is, dan krijg je toch een machteloos gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat is helaas herkenbaar. Het wordt maar al te vaak afgedaan als "het zit tussen je oren". 

Velen beschrijven het als chemische angst, het gevoel is denk ik niet te vergelijken met hoogtevrees of angst voor spinnen of zo. De angst wordt veroorzaakt door de afbouw/ontwenning en wordt mogelijk versterkt door het feit dat veel afbouwers het vertrouwen in het eigen lichaam verloren zijn. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Cyclad58:

Ja, dat is helaas herkenbaar. Het wordt maar al te vaak afgedaan als "het zit tussen je oren". 

Velen beschrijven het als chemische angst, het gevoel is denk ik niet te vergelijken met hoogtevrees of angst voor spinnen of zo. De angst wordt veroorzaakt door de afbouw/ontwenning en wordt mogelijk versterkt door het feit dat veel afbouwers het vertrouwen in het eigen lichaam verloren zijn. 

 

Ik denk dat je het goed omschrijft,de paniek van nu is echt door de ontwenning, en het vertrouwen mentaal en fysiek heeft een aardig achter standje opgelopen, dus werk aan de winkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei mevrouwtje54:

Ze gaan aardig in mijn denkwijze mee, als ik er langer over wil doen vinden ze dat waarschijnlijk  wel oke , het is meer mijn medische angst/paniek die ik  heb dat er niets van me overblijft doordat ik al zo uitgeschakeld bent van de gekke klachten die ik ondervind.En dat klink bij de meeste artsen en buitenstaanders toch als onwaarschijnlijk en vreemd dat het van de afbouw is, dan krijg je toch een machteloos gevoel.

Het is ook knap lastig te begrijpen voor een ander mevrouwtje. Het duurd lang allemaal, maar als je straks klaar bent wordt je weer beter onthoud dat goed. Het wordt pas echt beter als je gestopt bent met het laatste priegel beetje wat er nog over is. 
Je bent er bijna, maakt niets uit of het nog iets langer duurd, je gaat er hoe dan ook komen en al je klachten zullen verdwijnen. Nog even volhouden mevrouwtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...