Spring naar bijdragen

Huiskamer 29-10-2019


Deligaf1

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Deligaf1:

Hallo allemaal!

De huiskamer is al 2 dagen niet geopend.

Hoe is het allemaal? Hier gaat alles z’n gangetje 

 

Ha Tim, blij te lezen dat het goed gaat. Ik ben zelf vrij rustig omdat het niet goed gaat en ik niet met mijn negatieve energie anderen wil aansteken, om het zo maar even te zeggen. Nu gaat het wel weer een beetje na vanmorgen een flinke wave met huilbuien... ik heb geen goede dagen, bij mij is het meer slechte en redelijke uren die zich steeds afwisselen gedurende de dag. Echt een idioot proces dit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Deligaf1:

@Annie87

Goed om van je te horen. Het gaat toch wel wat beter dan 8 maanden geleden hoop ik? Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, je weet dat het alleen maar beter wordt in de loop van de tijd. Op waves kan je maar weinig invloed op uit oefen. Houd je vast aan die goede momenten.

Thx Tim ja dat wel toen ik de sprong maakte lag ik alles bij elkaar te schreeuwen, kon niet meer lopen, douchen etc etc. Dus het is wel veranderd... het is alleen afschuwelijk dat het zo lang duurt en het niet weten wanneer het voorbij is, bah. Werk jij op het moment alweer? Liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Annie87

Dat heb je gelukkig allemaal gewonnen, toen ik een wave of een golf voelde liet ik het maar over mij heen komen. Je kan wel tegen de golven in gaan zwemmen maar als je jezelf mee laat stromen kom je sneller aan wal. 
 

Ik werk vanaf mei dit jaar niet meer. Ik wil midden november starten met de afbouw van AP en daarna de AD. Dus denk ik rond febuari weer aan het werk te kunnen als het mee zit.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Deligaf1:

@Annie87

Dat heb je gelukkig allemaal gewonnen, toen ik een wave of een golf voelde liet ik het maar over mij heen komen. Je kan wel tegen de golven in gaan zwemmen maar als je jezelf mee laat stromen kom je sneller aan wal. 
 

Ik werk vanaf mei dit jaar niet meer. Ik wil midden november starten met de afbouw van AP en daarna de AD. Dus denk ik rond febuari weer aan het werk te kunnen als het mee zit.

5 uur geleden zei Deligaf1:

 

Goed bezig, Tim! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...