Spring naar bijdragen

Deze plek


billy1981

Aanbevolen berichten

Goedenavond allen,

Dit draadje hoort misschien niet precies hier, maar wilde ook de andere secties niet vervuilen. Ik ben hier nu al een tijdje actief en (zoals meer onder ons denk ik) heb ik hier vooral gelezen en minder geschreven.

Een aantal jaar geleden had ik veel aan het lezen hier door de herkenbaarheid en de adviezen die nieuw voor me waren. De laatste maanden merk ik echter dat het meer aanvoelt als het scrollen door een facebooktijdlijn. Vooral berichten over ditjes en datjes (niks mis mee natuurlijk :-)) en hier en daar persoonlijke vetes die worden uitgevochten en zich herhalende discussies.

Dit is zeker geen kritiek op dit forum, want dit is mijn eigen perceptie hierop. Misschien past deze groep gewoon niet zo bij mij en moet ik het elders zoeken. Vandaar ook mijn vraag aan jullie: hebben jullie goede ervaringen met andere online-community's of hebben jullie veel baat bij bepaalde blogs/podcasts etc....?

Verder wens ik hier natuurlijk iedereen het allerbeste en een zo droog mogelijk vervolg van jullie waardevolle levens!

Billy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...