Spring naar bijdragen

Stoppen met rivotril en optreden derealisatie, angsten en initiatiefverlies


Pierre

Aanbevolen berichten

Ik ben gestopt bij Antes met rivotril / clonazepam. De hoogste dosis was 12,5 mg per dag (250 mg diazepam) per dag.

Ik merkte tijdens de afbouw dat derealisatie, angsten en initiatiefverlies enorm zijn toegenomen. Ik heb nog nooit zulke heftige klachten gehad. Ik kan totaal niet functioneren. 

Ik las in de ontslagbrief van Antes dat ik in een goede conditie de kliniek verlaten heb.

Ik vraag mij af of mijn derealisatieklachten en initiatiefverlies ooit over mogen gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Pierre:

Ik ben gestopt bij Antes met rivotril / clonazepam. De hoogste dosis was 12,5 mg per dag (250 mg diazepam) per dag.

Ik merkte tijdens de afbouw dat derealisatie, angsten en initiatiefverlies enorm zijn toegenomen. Ik heb nog nooit zulke heftige klachten gehad. Ik kan totaal niet functioneren. 

Ik las in de ontslagbrief van Antes dat ik in een goede conditie de kliniek verlaten heb.

Ik vraag mij af of mijn derealisatieklachten en initiatiefverlies ooit over mogen gaan. 

Pierre tijdens de afbouw heb je deze klachten angsten derelisatie en dat heb ik ook heel eng maar het gaat ook over houd moed  groeten Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Hallo Wilhelmina, ik weet niet wat er is gebeurd met de afbouw in mijn hersens, maar zit zeker niet goed. Ik hoop dat de psychische klachten geheel verdwijnen, want irriteer me aan initiatiefverlies, het niet goed weten waar ik mij precies bevind, afvlakking gevoelens en niet meer het gevoel hebben bij mijn eigendommen dit is van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...