Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 25-10-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve mensen,

Liggen jullie nog te pitten? Oeps dan zal ik heel zachtjes tikken.

Gisteren was een drukke open dag, en ik heb maar even gerust, maar het was wel leuk hoor. Vandaag nog een dagje werken en dan heb ik lekker twee dagen vrij. Ik zeg niet gauw, fijn, want werken is m'n passie maar nu vind ik het wel even welletjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei doorbijter:

Hier ook een onrustige nacht. Slaapmedicatie vergeten, pas om 5 uur genomen. Nu nog wat dufjes. Ik ga me nog niet echt beter voelen nu ik al een tijdje op 13 mg stabiliseer

Hoe bouw jij nu af dan?......ik heb in het begin om de week 2 mg gedaan  en vanaf 10 mg was dat 1 mg om de week  en vanaf 8 mg ben ik gaan vijlen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei doorbijter:

@mevrouwtje54 ik kom van 20. Tot nu toe steeds per 2 weken 1 mg er af. Begin ging heel goed. Vanaf 17 merkte ik dat t lastiger werd. 3 weken opn14 gestaan en nu straks ook 3 op 13. Maar t lijkt niet veel te helpen. Vanaf 13 ga ik via strips werken, 2 mg per maand om eerst te proberen

Is het dan geen optie om te gaan vijlen dan???? kan je het zelf bepalen.....en het is wat je zei het wordt er soms niet makkelijker op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@mevrouwtje54 de verslavingsarts waaronder ik afbouw doet niet aan vijlen. Ik kan t gaan doen zonder dat hij het weet, maar dat druist tegen al mijn waarden en normen in en zal ik me tijdens onze contacten erg ongemakkelijk voelen. Dus vandaar de keus om t via de strips te doen. Kost wel wat, maar zo houd ik wel eerlijke communicatie. Daar voel ik me Het beste bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei doorbijter:

@mevrouwtje54 de verslavingsarts waaronder ik afbouw doet niet aan vijlen. Ik kan t gaan doen zonder dat hij het weet, maar dat druist tegen al mijn waarden en normen in en zal ik me tijdens onze contacten erg ongemakkelijk voelen. Dus vandaar de keus om t via de strips te doen. Kost wel wat, maar zo houd ik wel eerlijke communicatie. Daar voel ik me Het beste bij

Ik snap wat je zegt, en die strips zijn zeker weten een uitkomst, ik hoop ook dat dat beter gaat bij je.Maar ik blijf het een raar gegeven vinden dat artsen niet mee denken.Ik mag dan van geluk spreken dat mijn arts mij me gang laat gaan.Volgens onze afspraak had ik er nu al 2 maanden vanaf moeten zijn .Dat vijlen is ook niet zijn eerste keuze,maar hij vind het prima als ik er maar vanaf kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

even weer een berichtje van mij. Ben nu 21/2 week van de aprazolam af. Veel ontwenningsverschijnselen. Zweten, paniekgevoel in armen en benen, hele stijve nek en schouders. Het ergste is echter het brok in de keel gevoel. Slikken gaat moeilijk en ik ben bang dat het op een gegeven moment niet meer lukt. Herkent iemand dit ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo iedereen, ik doe ineens sinds ik weer reïntegreer veel meer dingen, maar het gaat allemaal niet van harte. Net weer een stukje hardgelopen (6 km ging moeizamer dan 21 afgelopen zondag, maar ik ben weer naar beneden naar 1 mg diazepam) en heb overal nog zoveel angst bij of ik het kan. Constant die nagging voice in mijn hoofd. Het is al veel beter dan het was, ik hoef niet meer elke dag op te staan met een paniekaanval en als ik meestal iets aan het doen ben gaat het wel, maar de angst blijft. 

Vanavond ga ik naar een theatervoorstelling, volgende week heb ik en twee sollicitatiegesprekken, begin ik met 3 x 5 uur reintegreren en mijn eerste EMDR behandeling. Ik vraag me constant af of ik dat allemaal wel kan bolwerken... Volgens mij moet ik het gewoon maar per dag zien. Ik ga in ieder geval weer een keer in mijn eigen huis slapen, om te testen hoe dat gaat. Toch voel ik soms ook wel weer blijdschap, maar dat is meestal van korte duur omdat ik daarna weer een nacht met nachtmerries heb... ik hoop echt dat de EMDR daar tegen gaat helpen. 

Jullie allemaal een fijne vrijdagavond gewenst en hopelijk een energiek weekend zonder veel klachten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei mevrouwtje54:

Ik snap wat je zegt, en die strips zijn zeker weten een uitkomst, ik hoop ook dat dat beter gaat bij je.Maar ik blijf het een raar gegeven vinden dat artsen niet mee denken.Ik mag dan van geluk spreken dat mijn arts mij me gang laat gaan.Volgens onze afspraak had ik er nu al 2 maanden vanaf moeten zijn .Dat vijlen is ook niet zijn eerste keuze,maar hij vind het prima als ik er maar vanaf kom.

Hi! Vandaag ook bij mijn psychiater geweest en was ook tevreden dat ik nu op de 4 Mg zit! Zij steunt mij ook om het op mijn eigen manier te doen. Zij zegt ook als je maar naar beneden gaat. Dat geeft vertrouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Leen:

Hi! Vandaag ook bij mijn psychiater geweest en was ook tevreden dat ik nu op de 4 Mg zit! Zij steunt mij ook om het op mijn eigen manier te doen. Zij zegt ook als je maar naar beneden gaat. Dat geeft vertrouwen. 

Fijn hoor hoor Leen, het is zo belangrijk dat een arts met je meedenkt ook al snappen ze het niet altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Meisjeamsterdam:

Zo iedereen, ik doe ineens sinds ik weer reïntegreer veel meer dingen, maar het gaat allemaal niet van harte. Net weer een stukje hardgelopen (6 km ging moeizamer dan 21 afgelopen zondag, maar ik ben weer naar beneden naar 1 mg diazepam) en heb overal nog zoveel angst bij of ik het kan. Constant die nagging voice in mijn hoofd. Het is al veel beter dan het was, ik hoef niet meer elke dag op te staan met een paniekaanval en als ik meestal iets aan het doen ben gaat het wel, maar de angst blijft. 

Vanavond ga ik naar een theatervoorstelling, volgende week heb ik en twee sollicitatiegesprekken, begin ik met 3 x 5 uur reintegreren en mijn eerste EMDR behandeling. Ik vraag me constant af of ik dat allemaal wel kan bolwerken... Volgens mij moet ik het gewoon maar per dag zien. Ik ga in ieder geval weer een keer in mijn eigen huis slapen, om te testen hoe dat gaat. Toch voel ik soms ook wel weer blijdschap, maar dat is meestal van korte duur omdat ik daarna weer een nacht met nachtmerries heb... ik hoop echt dat de EMDR daar tegen gaat helpen. 

Jullie allemaal een fijne vrijdagavond gewenst en hopelijk een energiek weekend zonder veel klachten! 

Goed bezig!

EMDR kan helpen voor nachtmerries. Neem wel goed rust na de sessie want het kan er best heftig aan toe gaan, het is geen feestje emdr maar werkt perfect. Hoe meer klachten dat je na de sessie ervaart hoe beter dat het werkt. 
 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Leen:

Hi! Vandaag ook bij mijn psychiater geweest en was ook tevreden dat ik nu op de 4 Mg zit! Zij steunt mij ook om het op mijn eigen manier te doen. Zij zegt ook als je maar naar beneden gaat. Dat geeft vertrouwen. 

Goed bezig leen! 
 

Nog een paar maanden en dan ben je er vanaf jij gaat dit varkentje wassen! 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Deligaf1:

Goed bezig leen! 
 

Nog een paar maanden en dan ben je er vanaf jij gaat dit varkentje wassen! 

Succes!

@Deligaf1 thanx. Het is toch bizar wat een paar rotpillen voor invloed kunnen hebben op heel je leven. Maar we zetten dapper door. En dan kijken wat erover blijft. EMDR heeft mij tot op heden ook heel erg geholpen. Ik krijg het nu nog voor angst voor een terugval in mijn depressie en de afbouw van de medicatie. Ik hoop dat dat nog de scherpe randjes eraf haalt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei doorbijter:

Toch wel jaloers dat jullie al zo dicht bij de 0 zitten. 13 lijkt nu even nog een heeeel eind

Hou je vast hoe je al van 20 Mg naar 13 Mg bent gegaan! Echt super dapper. En weet @mevrouwtje54 ook van heel ver komt. En @Robbin ook en ook nu klaar is. Je gaat de eindstreep halen en we trekken je erover heen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-10-2019 om 11:54 zei doorbijter:

@mevrouwtje54 de verslavingsarts waaronder ik afbouw doet niet aan vijlen. Ik kan t gaan doen zonder dat hij het weet, maar dat druist tegen al mijn waarden en normen in en zal ik me tijdens onze contacten erg ongemakkelijk voelen. Dus vandaar de keus om t via de strips te doen. Kost wel wat, maar zo houd ik wel eerlijke communicatie. Daar voel ik me Het beste bij

Hallo mensen ik ben gesloopt ik had steeds hartkloppingen kreeg de zenuwen dus bijna niet geslapen ben nu erg moe je wordt er zo verdrietig van het is zo zwaar om dit te dragen ik ben zo bang voor hartkloppingen hebben jullie die ook ik vraag geen medelijden maar een beetje troost ik zit nu op 2 van de bromezepam 3 nu vijlen fijne dag allemaal  liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...