Spring naar bijdragen

Donderdag 24-10-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Nee, nee, nee... dames gaan voor, heb ik altijd geleerd. Hoewel dat tegenwoordig wel weer eens helemaal fout kan blijken te zijn omdat
iedereen nu gelijk is. Bovendien waren mijn klachten oud zeer. Letterlijk. Voegde niets toe en ik had niets te vragen.
Op jouw vraag hoe de hobbyklusjesmannenmetpensioensite heet moet ik je helaas het antwoord schuldig blijven.
Misschien iets proberen als: hobbyklusjesmannenmetpensioen... ?
Nee, zit een beetje te dollen. Ik hoop dat je snel een oplossing voor je probleem vindt en een beetje een lichtje aan den einder kunt gaan ontwaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Word hier ook nog eens een beetje knettergek van een enorm gezoem rond het huis. Ze zijn al een paar uur bezig om met een drone de appartementencomplexjes in onze
buurt in kaart te brengen i.v.m. komend groot onderhoud. Wat maken die krengen nog een hoop lawaai zeg. Snap niet dat ze drones in kunnen zetten voor
spionagedoeleinden. Hoewel ze voor dat doel misschien wel hele stille spionagedrones hebben ontwikkeld. Dat denk ik eigenlijk wel, want ik heb ze nog nooit
gehoord... :unsure:
 

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Adrian:

Gefeliciteerd. Gewoon doorgaan he? Deed en doe Ik ook. Ik sta al bijna 3 jaar droog, maar nog steeds craving. 

Al bijna gefeliciteerd dan maar. Toch wel erg jammer van die craving nog steeds. Wordt dat ook niet een béétje minder, na al die tijd?
Ben je anders niet bang dat je ooit een keer toch weer voor de bijl gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een grote schelpenzandbakvoorpeuters gevonden op straat. 
Die heb ik onder mn boiler geplaatst. Nu is het niet zo heel erg meer dat het lekt. Verzin het eens. Creatief met lekkage. 
Nu gaan nadenken of ik het wil ontkoppelen of niet zodat ik alleen koud maar wel stromend water heb. Misschien wachten nog. Nu heb ik wel lauw warm water. 
Choices choices choices. 
Puf. 
Mn fiets is ook stuk dus het gaat lekker. 

Ik wil gewoon even een paar dagen geen gezeik zodat ik kan bijtanken. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe verpest ik.mijn eigen vakantie....Nou zo!

Stap 1.Je opent de mailbox van je werk Stap 2. je realiseert je eigen stommiteit , maar

Stap 3. je zet toch door en leest.

Stap 4. Er zijn dingen anders (niet goed) gegaan

Stap 5. je gaat lopen maken of je moet ingrijpen 

Stap 6. Dit laat je even wat uren doorgaan voordat je

Stap 7. besluit NIETS te doen. ( geen ramp gebeurd en het is al gebeurd en je hebt vakantie en...)

Stap 8. Je laat los. Piekerend of jij nu wel goed duidelijk bent geweest.

Moraal van dit verhaal... Weet ik zelf wel. en ook hoe het voortaan anders te doen. DOE HET DAN OOK!!!

zennnnnn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik eet een restje uit de vriezer, ei met wat groente, aangevuld met een bakje kirsch paprika mit frishkasecreme. En zo een boterham met pindakaas en sambal en komkommer als toetje.

Naar mijn motorhelm laten kijken, bibliotheek bezocht, even bij m'n ex op bezoek geweest en genoten van het mooie weer. Het was even wennen, de herfst. Maar het is toch ook wel erg mooi. Helemaal met de geuren van gemaaid gras, bladeren die langzaamaan beginnen te ontbinden en liefst nog een vleugje koeienstront.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoveel heb ik vandaag niet gedaan. Maar wel gesprek met psycholoog vanmorgen, daarna een bewonersoverleg waarbij ik heb genotuleerd. En ik ben net terug van het wandelen met de hond. Nu lekker op de bank geploft. En in de oven staat een opwarmrestje van een ovenschotel met prei en gehakt die ik al eerder gemaakt had. Ik was een beetje de tijd vergeten qua eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Oké oke. Dan nog. Je moet het nog wel zelf klaarmaken (en weten hoe, maar dat zal natuurlijk in het recept staan). Ik pak weleens van die AH receptenblaadjes mee maar ik heb de helft van de tijd geen idee wat ze met bepaalde kruiden of andere ingrediënten bedoelen. Ook niet waar ik ze kan vinden trouwens in de winkel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pelle2:

Sja, je bent toch benieuwd blijkbaar hoe het gaat op je werk. Daar is niks mis mee, toch? 
Het is de kunst om je er niet druk over te maken.

Ja stel je bent benieuwd wat voor bier de supermarkt allemaal verkoopt, ook daar is niks mis mee :D het kan wel het begin zijn van de ellende. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, 2e dienst zit er ook weer op. Nu even nachtbraken want ik moet morgen de nacht in. Vanavond wel trek, het is een moment waar ik vroeger gedronken zou hebben. Maar manlief en is me op komen halen van werk en nu zit ik veilig droog thuis. Ik heb eerlijk alle risico momenten verteld en we tackelen ze nu samen. Voelt goed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...